regulátor otáček ventilátoru, prostě elektronická kravina se dvěma velkými odpory, který jsou napojeny právě na ty bodliny a prostě to odejde, protože to nevydrží to chlazení, pak vydává jiný hodnoty a dělá si co chce, vypíná nezapíná, pak zase zapíná, když chce atd, prostě vyměnit a hotovo,
Dargon ho uměl opravit, ale co vím, tak už to nedělá, já to umím taky, ale nemám na to bohužel volný čas, takže do originál servisu, vyměnit to zvládne každej sám a nový stojí myslím cca 1300 a jestli někdo nemá ani na novýho ježka (nemyslím nikoho konkrétního

), tak ať tu E39 raději rychle prodá, protože zadarmo to auto jezdit nebude a ježkem to jen začíná (vlastní zkušenost

) a na vrakovišti ho nekupujte, protože za to chcou stejný prachy a odejde zase kdykoliv a dopředu se to poznat nedá