Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

"blbne" topení

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pretorian35
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 19.08.2010 00:00

#1 Příspěvek od pretorian35 »

Čau pánové,

prosím potřebuji radu.Mám BMW e39 523i r.v.1996 a teď v těch mrazech mně zlobí topení,zapíná si kdy chce.Ujedu cca 1000m a pak se teprve zapne a začne topit,jindy se zapne hned,ale po chvíli se zase vypne.Jsem zoufalej okna zamlžený a vidím ho... :D .

Předem děkuji za radu a za odpovědi. :wink:
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

topení nebo vetilátor?
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#3 Příspěvek od aristoloser »

dělá to náš starý známý ježek.nic jinnýho....chci ho taky vyměnit,musím ho koupit,neuděláme někde hromadnou obědnávku?určitě ho má vysranej každý druhý e39....
pretorian35
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 19.08.2010 00:00

#4 Příspěvek od pretorian35 »

..to nevim jestli je topení nebo ventilátor


...a prosim Tě kde ten"ježek"v autě je??? :(

Díky pánové :wink:
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#5 Příspěvek od Dettektorr »

Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Brátn Moderátor »

jako nejlepší odpověď na všechny ježkoviny bych asi řekl toto http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=143393

a asi takto: je to VŽDYCKY ježkem, nazažil jsem, že by to bylo něčím jiným, laborovalo se vždycky s větrákama, uhlíkama atd a pokud nepíská, ale dělá kraviny, tak je to vždycky ježek

a prosím zkuste to řešit v méně tématech a používat talčítka hledat, je to furt dokola o ježkovi
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#7 Příspěvek od marcocz78 »

...jaká je vůbec funkce toho ježka?na co tam vůbec je,krom toho že mě vyždímá baterku!!!
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Brátn Moderátor »

regulátor otáček ventilátoru, prostě elektronická kravina se dvěma velkými odpory, který jsou napojeny právě na ty bodliny a prostě to odejde, protože to nevydrží to chlazení, pak vydává jiný hodnoty a dělá si co chce, vypíná nezapíná, pak zase zapíná, když chce atd, prostě vyměnit a hotovo,

Dargon ho uměl opravit, ale co vím, tak už to nedělá, já to umím taky, ale nemám na to bohužel volný čas, takže do originál servisu, vyměnit to zvládne každej sám a nový stojí myslím cca 1300 a jestli někdo nemá ani na novýho ježka (nemyslím nikoho konkrétního :) ), tak ať tu E39 raději rychle prodá, protože zadarmo to auto jezdit nebude a ježkem to jen začíná (vlastní zkušenost :( ) a na vrakovišti ho nekupujte, protože za to chcou stejný prachy a odejde zase kdykoliv a dopředu se to poznat nedá
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
marcocz78
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: ITALY

#9 Příspěvek od marcocz78 »

to je jasné,že z vrakáče se to nekupuje,protože nevíš jestli taky nebude v pr...i! :idea: ,mám BMW servis za rohem. :lol:......byl jsem nařčen manželkou že mám baterku v ři..i,jenže když je teplo tak nastartuješ,a jak je venku mínus tak je baterka vyšlehaná. a ono ejhle,tenhle šmejd za to může. :roll:
Odpovědět