Chci se zeptat, jestli někdo tuší či má vyzkoušené, jak markantní vliv má katalyzátor na kouřivost. Páč mi to hulí jak staré kamna a ať dělám s čerpadlem cokoliv, nic se na tom nemění... Když vedle toho nastartuju tátovu Omegu 2,5td, co má o 100tis. km víc, trochu se stydím. Jemu to zakouří při prošlápnutí, aby bylo jasné, že je to diesel, ale jinak z toho výfuku neletí NIC! Fakt bych pohledem nevěděl, jestli je to auto nastartované. On tam má původní kat, ten můj bývalý majitel vyřezal. Je mi jasné, že nejzásadnější je správně seřídit čerpadlo, ale do jaké míry kat kouřivost ovlivní? Abych se nehonil za něčím, čemu se nemůžu ani přiblížit...
Jinak co se ještě té kouřivosti týče, tipoval jsem malý předvstřik (nafta dohořívá ve výfuku), tak jsem přidal a je to špatně. Naopak, už předtím byl moc velký. Zajímá mě tedy ještě, jestli velký předvstřik může zvyšovat kouřivost a jak je to možné? Díky za rady, snad to budu mít jak vrátit!
