Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 530d 2002

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kadak87bmw
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 30.07.2010 00:00

#1 Příspěvek od kadak87bmw »

Chlapy rozhoduju se mezi timhle a A6 2,5tdi, ale u 132Kw padají motory. Chtěl bych vědět jestli 530 netrpí na nějaký závady a tak na co si dát pozor. Děkuju za každou radu. Jinak kdysi sem měl TDSo a to mě dost vyškolilo...
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#2 Příspěvek od StepanMatl »

Jako každej nafťák trpí na kvalitu nafty a automat je dost citlivej na zacházení. Kvůli těžkýmu motoru dostává na našich silnicích zabrat taky přední náprava. Jinak bych bral určitě spíš 530d než tu Audinu.
Kubatt
Registrovaný
Příspěvky: 86
Registrován: čtv 23.08.2007 00:00

#3 Příspěvek od Kubatt »

taky jsem se rozhodoval a rozhodl jsem se doufám dobře. hlavně si vem k ruce při koupi někoho opravdu povolaného, aby ses vyvaroval nechtěných investic. když srovnám superbaI, který se té a6 hodně blíží, tak jízdníma vlastnostma je za bmw na míle vzdálený :)
kadak87bmw
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 30.07.2010 00:00

#4 Příspěvek od kadak87bmw »

Když už chtěl sem 132Kw a v quatrru, ale u těch prej strašně padaj motory, něch s rozvodama, 530d má doufam ještě klasiku rozvod řetězem? U tds byli problemy s hlavou a čerpadlem, strávil sem víc času v dílně než na silnici. Jak tady u toho? Přední nápravy sou asi bolest těchto auto, ale na našich silnicích si nevybereš. :-) Někde sem se dočetl, že 530d má common-rail, je to pravda?
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#5 Příspěvek od StepanMatl »

Samozřejmě že má common-rail :)
kadak87bmw
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 30.07.2010 00:00

#6 Příspěvek od kadak87bmw »

Jasně tak tim pádem odpadají ty závady s čerpadlem. Kolik to má vlastně v základu kW?
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#7 Příspěvek od StepanMatl »

Stará verze 135 kW, facelift (od 9/2000) 142 kW. Šel bych určitě do faceliftu, je úspornější, vyladěnější a líp jede.
kadak87bmw
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 30.07.2010 00:00

#8 Příspěvek od kadak87bmw »

takže teda nebudu zklamanej jo? :)
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#9 Příspěvek od cabatomas »

StepanMatl:A jak poznáš facelift?
david113
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 08.12.2010 01:00

#10 Příspěvek od david113 »

kadak87bmw píše:Když už chtěl sem 132Kw a v quatrru, ale u těch prej strašně padaj motory, něch s rozvodama, 530d má doufam ještě klasiku rozvod řetězem? U tds byli problemy s hlavou a čerpadlem, strávil sem víc času v dílně než na silnici. Jak tady u toho? Přední nápravy sou asi bolest těchto auto, ale na našich silnicích si nevybereš. :-) Někde sem se dočetl, že 530d má common-rail, je to pravda?


měl jsem A4 i A6 2,5tdi 132 kw quattro 2003. motor v pohodě, živý silný źádný problém. jen pŕední nápravy odcházejí ( u kaźdé jsem je musel měnit). Mél jsem už 4 audiny a změnil jsem teď na bmw. audi je v interiéru hezčí, ale bmw se lepe řídí a hlavně bere o 4 litry nafty méně.
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#11 Příspěvek od Eks »

david113 napsal:
Mél jsem už 4 audiny a změnil jsem teď na bmw. audi je v interiéru hezčí, ale bmw se lepe řídí a hlavně bere o 4 litry nafty méně.

Jestli A6 jezdila za 10l. tak tvoje BMW teď jezdí za 6l? Co máš za BMW které bere 6l. nafty. A srovnáváš srovnatelné. Kombi, obsah motoru, automat, manuál, 4x4, bufik, atd. Můj touring 530Ad 142kW léto 8,5l a zima 9,2l (+bufik) jezdím jako člověk a auto mám v top stavu. Při sněhu co je teď se blížím 10l. Jezdím 6x v týdnu 2x25km po dálnici a k tomu pojíždění v Praze asi 10-15km. Dálky s lehkou nohou a to myslím 500km a víš kolem 7l/100.
Taky doporučuji po faceliftu. Šťastnou ruku při výběru.
Zdeněk
Kubatt
Registrovaný
Příspěvky: 86
Registrován: čtv 23.08.2007 00:00

#12 Příspěvek od Kubatt »

Eks píše:david113 napsal:
Mél jsem už 4 audiny a změnil jsem teď na bmw. audi je v interiéru hezčí, ale bmw se lepe řídí a hlavně bere o 4 litry nafty méně.

Jestli A6 jezdila za 10l. tak tvoje BMW teď jezdí za 6l? Co máš za BMW které bere 6l. nafty. A srovnáváš srovnatelné. Kombi, obsah motoru, automat, manuál, 4x4, bufik, atd. Můj touring 530Ad 142kW léto 8,5l a zima 9,2l (+bufik) jezdím jako člověk a auto mám v top stavu. Při sněhu co je teď se blížím 10l. Jezdím 6x v týdnu 2x25km po dálnici a k tomu pojíždění v Praze asi 10-15km. Dálky s lehkou nohou a to myslím 500km a víš kolem 7l/100.
Taky doporučuji po faceliftu. Šťastnou ruku při výběru.
Zdeněk

tak jsem rád, že s tou spotřebou nejsem jediný. žere mi to úplně stejně
the-rock
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#13 Příspěvek od the-rock »

Jenže Audi a6 Q roku 2003 nesežene za takový peníze jako e39 530d facelift! Vím, že Audi trpí na ty nápravy, ale to stejně i BMW..přesně tak jsem se rozhodoval i já..a6 (ale 2001 2,5Tdi bez quattra) a e39 530d.. Řadový šestivál je řadový šestivál..a ne "V" jak má audi.. Navíc zadohrab :D a co se říká i nižší spotřeba, ale to nevím..a taky sice o málo, ale na to že je to quattro, tak má nižší točivý moment..a tak jsem sáhl po BMW a nelituju..seděl jsem už i v a6 a nezdá se mi hezčí interiér..ale to je věc názoru! :wink:

edit: kluci, to jste mě uklidnili.. :D mám teď spotřebu 8,8-9,1 a myslel jsem, že je něco někde špatně..ale asi ne.e..jinak léto jsem měl 7,2..tak snad to tak bude zase.. :wink:
Odpovědět