Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Při -15 zamrzlá brzda E39 530D
Ahoj, ráno mi docela solidně přimrzl brzdový pedál, myslel jsem že se to rozjede po ujetí pá KM ale nic, jak jsem ho přišlápl šel tvrdě, zřejmě nefungoval posilovač, ale jak jsem to prošlápl pořádně desky zůstaly na kolech přilepeny a málem jsem je po ceste uvařil. Když jsem zastavil na benzine tak se kourilo z kole, ale pouze z predniho a zadniho na strane ridice..Tomu nerozumím, pokud by přimrzl okruh tak predek nebo zadek ne? Mohla nekde zustat nejaka voda a zamrznout posilovač? Nestalo se to nekomu? po rozmrznutí kolem -2 stupnu vše OK...
Tak jsem tam koukal, voda tam neni, to uz jsem resil v lete a docela jsem to kolem utesnil, Je mozny ze pokud nebyla menena brzdovka, respektive mozna byla ale kdovikdy a kdovi za jakou ze to dela neplechu az kolem -15 az - 20 stupnu? do cca -10 vse ok, auto mam od leta a taky zadnej problem. Vim ze je docela mozne ze muze byt jako "mliko" pokud je stara, ztraci tim vlastnosti, tzn. muze brzovka zmrznout? Co tam vlastne lejete? DOT 4 ?
Zdravim řeším ten samý problém ted v zimě.Nastartuju a mam tvrdý pedál cca pul hodiny adrenalinové jízdy
s tvrdym posilovačem.Přijedu chcípnu auto a po pul hodce.Pak nastartuju a je vše ok.JAko kdyby to od motoru nejak rostálo ten posilovač
.A pak brzdí,ale stejne na prd.Protože když ho našlapu ,tak stejně stvrdne povolím nechám a je to zase ok pak trikrát naslapu po sobě a zase stvrdne.V léte jsem měl v něm vodu nečistil jsem to,ale tohle mi to už dělalo i v lete stím našlapáním..Asi bude KO? Mam možnost za 1000kč nový,tak nevim,jestli čistit nebo vymenit poradte.díky cusss


Mě to povolilo když jsem jel cca 20minut, potom jsem auto zaparkoval, nechal ho hřát WEBASTEM, tak potom při další jízdě v něm docela solidně zakřupalo při sešlápnutí a pak jako by se to rozhýbalo...
když nechám auto rozmznout třeba v pozdemních garážích tak taky OK. Nicméně to vypadá někde kolem toho posilovače, na prd tohle řešit ve sněhu a zimě 


jj sere me to ted řešit v zimě
máme ten samý problém
určitě máme trosku vody v posilovači,která tam zamrzne a neposiluje to podle me.A po určitý době to roztaje prošlape se to a je to ok.Do tý doby než to zase bude stát celý večer na mrazu třeba.Bud vyndat posilovač pročistit ho kouknout na gumičky těsnící atd.. vymenit k tomu kapalinu a snad to bude ok?Ale u me bude myslím K.O.Budu muset sehnat nový nekde.


problemy vyřešen, posilovač obsahoval cca 0.75l vody která v něm zamrzla. Při jednom jsem vyměnil i brzdovou kapalinu, práce cca 2hodky. Pro silnější nátury se nemusí posilovač demontovat, stačí odpojit hadici podtlaku, narvat tam průhlednou hadičku až na dno a pekně nását pusou a cucnout
nic moc dobrota ale ušetří dost rozebírání
, Vše teď bezdí jak má. Tedy ukáže se ještě časem...Mj. je třeba při zpětném nasazovaní držáku pro filtr dbát na to, aby kanálek, kterým protéká voda ze skla byl dobře utěsněn a netekla voda pod posilovač, já tam měl v létě rybník, který jsem sice vysušil a utěsnil ale posilovač měl dost vody v sobě kterou si stačil nacucat a v létě nijak neovlivňovala provoz, ale která v těch krutých mrazech zmrzla v první komoře kde si to asi přicucl kolem manžety, jde tam ještě vidět původní hladina vody po stěnách...


MUF_IV
Obal pylového filtru se musí nasadit pod plastový kryt co je pod oknem a pak, pokud není něco ulomeného, tam nemůže zatékat. Jak se říká "po vodě" a nemusíš nic těsnit. Pokud obal filtru jen přisadíš k tomuto krytu pod oknem, tak ti všechna voda teče k posilovači a když je výtokový otvor zanesen, tak se kaslík zaplní vodou. Takový malý rybníček s plovoucím posilovačem. Není to, jak se tu píše špatně vyřešené, ale jen někým špatně nasazený obal pyl. filtru. Udělejte si kontrolu i u filtru na druhé straně auta.
Zdeněk
Obal pylového filtru se musí nasadit pod plastový kryt co je pod oknem a pak, pokud není něco ulomeného, tam nemůže zatékat. Jak se říká "po vodě" a nemusíš nic těsnit. Pokud obal filtru jen přisadíš k tomuto krytu pod oknem, tak ti všechna voda teče k posilovači a když je výtokový otvor zanesen, tak se kaslík zaplní vodou. Takový malý rybníček s plovoucím posilovačem. Není to, jak se tu píše špatně vyřešené, ale jen někým špatně nasazený obal pyl. filtru. Udělejte si kontrolu i u filtru na druhé straně auta.
Zdeněk