krasna citace, promin, ze sem to tak vypíchnul. hlavne nech usmrtit egr ventil a ty zakerny klapky v sani (teda pokud je to jako na E39), usetris si spoustu starosti.fenix píše:mám k naftě daleko blíž než k benzínu (jestli mi teda rozumíte)
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e60 520i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, jak myslíš nech usmrtit erg ventil a klapky v sáni.Díkypragdejf píše:krasna citace, promin, ze sem to tak vypíchnul. hlavne nech usmrtit egr ventil a ty zakerny klapky v sani (teda pokud je to jako na E39), usetris si spoustu starosti.fenix píše:mám k naftě daleko blíž než k benzínu (jestli mi teda rozumíte)

je to ovladany podtlakem, teda u E39 urcite, dal nevim. takze staci narvat do hadicky sroubek. je to trochu partyzanska metoda, ale funguje. a moc nestoji. hlavne je dulezity identifikovat spravne hadicky podtlaku, abysis misto toho neznehybnil káru;-) nebo (pro nejvetsi nemehla) to nenarval do hadicky ostrikovacu.
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
No pokuď vim tak EGR ventil ti má snížit výkon díky tomu, že se část výfukových plynů nasaje zpátky do motoru a tak se sníží emise a zvýší EURO, takže když ho asi zaslepíš tak bys měl mít větší výkon, navíc jestli se třeba u E39 dieselů dost sere (což nemám zkušenost) tak je to taky důvod. Jestli se pletu, opravte mne.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD