Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

problém po dobití baterie-E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#1 Příspěvek od Sweden »

Čau kluci,zkuste někdo poradit,mám problém ohledně rozchození nějakých funkcí.Měl jsem z ničeho nic vybitou baterii,to zatím neřeším,ale řeším problém že mi po dobití baterie nejdou směrovky,velkej BC,rádio a světla zpátečky s PDC.Baterie nabitá,pojistky ok.

Nevíte co dál?Nemá se po vybití něco párovat nebo tak podobně??

Díky všem.Jo je to na 530da E39 M57.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#2 Příspěvek od Sweden »

Tak lehká změna,směrovky jdou ale na přístrojovce nebliká směrovka a vůbec není slyšet přerušovač,jinak rytmus blikání je standartní tak jak má být.Test budíků jsem udělal,vše je ok.Nejvíc mě znepokojuje ten velký board,mechanika v kufru funguje normálně,jak na navigaci tak i měnič.Světla zpátečky společně s PDC nejdou.Další poznatek je že když auto zamknu tak mi neblikne směrovkami,varovný normálně jsou,ale opět bez zvuku přerušovače a směrovek na palubce.

S autem jsem nic netvořil,z ničeho nic bylo vybité,stálo týden v teplé garáži,ať už se baterie vybila z důvodu stáří,má 3roky tak by podle mne neměla,ať už kvůli možné závadě na tak populárním ježkovi,nebo bůh ví kvůli čemu tak je to teď nepodstatné,momentálně je podstatnější proč se vyskytly již výše popsané závady.

Za každou radu budu moc rád. :wink:
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#3 Příspěvek od Sweden »

tak se musím lehce omluvit,ale ještě jsem nic neřešil co se pojistek týče.Myslel jsem že jsou pojistky za deklem na pravé straně kufru.Nějaká svorkovnice tam sice je,ale je v ní tak cca.4ks pojistek což se mi zdá sakra málo,vepředu pod pravý pilák jsem taky koukal,elektriky je tam spousty,pojistky žádný.

Kluci vím,že je to blbej dotaz,sám se za něj stydím,ale poraďte prosím kde je hlavní pojistková skříň,vím že je u baterky,ale buď jsem ji ztratil :D nebo jsem úplně blbej. :cry:

Tlačítko HLEDAT jsem použil,pojistky ale nenašel.Teda jestli to opravdu není ta pojistkovka co tam mám 4-5 pojistek
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#4 Příspěvek od Sweden »

ještě jedna informace,po dobití baterie a odpojení nabiječky jsem zkusil hned nastartovat,ale nic se nedělo,přístrojovka se normálně rosvítila,čerpadlo běželo,ale když jsem otočil do polohy 3 tak jenom cvaklo nějaké relé a nic,zkusil jsem to 3krát a stále to samé.Potom jsem nechal klíč v poloze 2 a nechal to tak cca.5minut,po příchodu vše v normálu,natočení motoru na cvaknutí apod.
Je toto normální postup,že se musí nechat klíč jakoby "načíst"?
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#5 Příspěvek od Sweden »

Tak jsem si to tady pěkně napsal a nakonec dal i do stavu původního.Pojistky jsem u spolujezce našel,vše ok,nakonec jsem zkusil poslední možnou věc a to odpojit a znovu připojit aku, a ejhle vše je zase tak jako má být.Teď už mě trápí jenom to,co mi vlastně tu baterii vybilo.Stalo se to poprvé,takže možností je dost,od relé,světýlka,přes ježka,atp.

BMW stálo přes týden bez mojí návštěvy,takže nemohu potvrdit,že nic nesvítilo,nehučelo,nesvítilo.Baterie bylo vytavená do mrtva,centrál ko,nesvítila ani dioda u řadičky automatu.

Jediný co jsem spozoroval při testu ventilátoru je to,že v prvních asi pěti polohách ventlátor jakovy lehce habruje,ale opravdu lehounce.Mohl by to být náznak spatného "ježka"??
mivo
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 29.10.2009 01:00
Bydliště: Žilina - SK
Klubové ID: 2159
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mivo »

Velmi spravny tip - JEŽKO, alebo JEŽEK... Tipujem tak na 95%...
mivo
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 29.10.2009 01:00
Bydliště: Žilina - SK
Klubové ID: 2159
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mivo »

Este rada - kym ho nevymenis, po zaparkovani auta odpoj baterku - staci "-" (minus) pol.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#8 Příspěvek od Sweden »

Nechce se mi stále ladit board,ale pořád lepší než mít hotovou baterii.Někde jsem tady četl,že stačí vytáhnout pojistku od topení,ještě najit pod kterým číslem je a je to. :wink:
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#9 Příspěvek od Sweden »

Tak si tak včera po příjezdu sedím ve svým BMW a najednou se roztočí na chvilinku ventilátor topení,dotočí,roztočí,minutka pokoj,pak zase malinko a pak byl klid protože sem radši odpojil baterku.

Takže problém prvotního vybití baterky je na světě a může za něj opět ta příšera jménem "JEŽEK" :!:

Kluci poraďte pls.která je to pojistka abych ježka zbavil volnosti a nekurvil si baterku,nechte se mi pořád ladit velkej počítač apod.,když jí odpojím.Našel jsem si tady v historii rozpis pojistek v češtině,všechny co mají něco společného s topením a ventilátorem jsem vytahal,ale ten parchant mi pořád občas brnknul na nerv a rozeběhnul se.

Jo ještě jedna věc,když změním teplotu vzduchu která jde do kabiny tak to může mít vliv na tzv."ježka?Stáhnul jsem teplotu z 23 na 20,přitom jsem sílu ventilátoru nechal takovou jaká byla a najednou byl KLID :!:
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Klubové ID: 367
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Pyron »

Odpoj přímo ježka, dá se odpojovat a zapojovat před každou a po každé jízdě během vteřiny - já měl také záhadné vybíjení baterky a ježek byl hlavní podezřelý, tak jsem ho odpojoval po jízdě a na jízdu zapojil, aby fungovala ventilace. Je na něj nacvaklej konektor, kterej dycky jen sejmeš a před jízdou nacvakneš.. Teda než budeš mít funkční kus 8)
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#11 Příspěvek od MUF_IV »

Kluci, co je to ten ježek :roll: :oops: jen me to zajímá .)
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#12 Příspěvek od jurasis »

Ježek je právě to, co fyzicky reguluje otáčky motoru ventilátoru (je to hromada předřadných odporů). Proto mělo vliv snížení teploty (změnilo to otáčky ventilátoru)... :wink:
A jak píše Pyron, odpojuj ježka (mimochodem se tím lokalizuje závada stoprocentně...), než baterku.

MUFe, hledej, je to tady snad nejprobíranější zvířátko... :wink:
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#13 Příspěvek od Sweden »

Už mám ježka dávno venku a je klid,baterka v pohodě.

Teď sháním nového,za co nejlepší peníz,takže kdyby někdo veděl nechť napíše. :wink:
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#14 Příspěvek od jurasis »

Ptal ses na souvislost s nastavením jiné teploty. Navíc, odpověď jsem formuloval i pro jiné... :wink:
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Foster
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: sob 31.07.2010 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Foster »

Ahoj, tak nám klesly teploty a můj ježek se probudil, a vytavil mi po půlroce nečekaně baterku, pacholek.

Četl jsem tu, že se prý dá odpojit samotný ježek? Že prý je to otázka vteřiny. Můžete mi někdo poradit, jak ho nouzově vypnout? Hledal jsem ho, ale nenašel, asi na to jdu špatně.

Nevíte, kde nového ježka sehnat nejlevněji???

Mooc děkuju!
:Poklona:
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Brátn Moderátor »

E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Foster
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: sob 31.07.2010 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Foster »

Super, díky! Už jsem to nastudoval.

Teď už to jde, předtím mi to hlásilo, že topic neexistuje. :roll:
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Brátn Moderátor »

to není stejný topic, ale je o tom samým
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
holota
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00
Bydliště: Č. Budějovice

#19 Příspěvek od holota »

Chlapi nedalo by se někde sehnat elektrický schéma toho ježka? prolezl sem snad všechno ale marně :roll:
iamone
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: ned 19.09.2010 00:00
Bydliště: Někde u Znojma

#20 Příspěvek od iamone »

a da se kuchnout jezek? Beztak v nem bude jen nejak korunova blbost v haji co by se dala najit merakem. Kouknul bych na to, ale zrovna lezim v nemocnici
Odpovědět