Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e60 520i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 125
- Registrován: ned 21.09.2008 00:00
- Klubové ID: 1940
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
tak jak říkají osttaní , ten motor je na tu váhu jakou to má slabej , v podstatě základní E60 která je v sockoidní výbavě
koukej spíš po 530i pokud chceš benzína a ne ropu
uspokojivá spotřeba a velice rozumnej vykon 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
naftou chybu taky rozhodne neudelas , to uz se ale dostavame do jinyho tema debaty , jestli benzín a nebo ropáka... to už je tady taky hodně názoru vysemeněno . za mě osobně běž do 530i 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
když už je tu nakousnutá tato motorizace.
Chtěl jsem se zeptat. Jakej to je vlastně motor?
Je to ten 2,2L 6ti válec s 125 kw?
To by přece nemělo jet špatně ne? Když mám teď E39 528i tak jak moc horší to může být? Zvažoval jsem, že bych aktuální auti za 2 roky vyměnil. Až se mi pořádně vrátí investice do LPG..
Nebo je cena ojetin jen malinko menší než u 525 / 530?
Chtěl jsem se zeptat. Jakej to je vlastně motor?
Je to ten 2,2L 6ti válec s 125 kw?
To by přece nemělo jet špatně ne? Když mám teď E39 528i tak jak moc horší to může být? Zvažoval jsem, že bych aktuální auti za 2 roky vyměnil. Až se mi pořádně vrátí investice do LPG..

Nebo je cena ojetin jen malinko menší než u 525 / 530?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
to se ví že to stačí
stačí taky fabie htp že ?
bavíme se to o rozumným kompromisu mezi porizovaci cenou / nákladama na provoz / realnou hodnoty vozu pak pri dalsim prodej trebas
zalezi co clovek od toho chce , ale je to tak proste s kazdym nejslabsim autem v nabidce - pak vetsi propad ceny 




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
No pokud jsi spořílek ala deda klobouk a nepředjíždíš často dejme tomu klidně 520i.
Svojí máti bych klidně 520i svěřil. Ale já sám bych nic menšího než jsou 3litry nechtěl.
Zátah a kultivovanost je někde jinde. Když výkon potřebuješ je to idealni motorizace.
Do pětky minimálně 3litr
Když potřebuješ bezpečně předjet třeba 2 nebo 3 auta před tebou nemaš problem. Nebo kamion co jede po vedlejší a plouží se tam 80-90km/h tak jsi v (zoně smrti) protisměru chvilku a je to bezpečnější.
Kdežto se slabým motorem se trápíš a je to nebezpečný.
Až to auto budeš prodávat tak nejžádanější jsou 530d a 530i protože je to idealní motorizace do 5ky. výkon/spotřeba. Takže to i líp prodáš za dalších pár let.
Máme v rodině 530xd E61 a jezdíme za 7,4 litru na sto což je luxusní spotřeba na 3litr 4x4 v automatu.
Benzín počítej o 2-3litry víc. Podobně jak tvoje 528i.
Je to o tom kolik najezdíš km ročně.
Já bych do 520i nešel - volba je na tobě co preferuješ.
Svojí máti bych klidně 520i svěřil. Ale já sám bych nic menšího než jsou 3litry nechtěl.
Zátah a kultivovanost je někde jinde. Když výkon potřebuješ je to idealni motorizace.
Do pětky minimálně 3litr

Když potřebuješ bezpečně předjet třeba 2 nebo 3 auta před tebou nemaš problem. Nebo kamion co jede po vedlejší a plouží se tam 80-90km/h tak jsi v (zoně smrti) protisměru chvilku a je to bezpečnější.
Kdežto se slabým motorem se trápíš a je to nebezpečný.
Až to auto budeš prodávat tak nejžádanější jsou 530d a 530i protože je to idealní motorizace do 5ky. výkon/spotřeba. Takže to i líp prodáš za dalších pár let.
Máme v rodině 530xd E61 a jezdíme za 7,4 litru na sto což je luxusní spotřeba na 3litr 4x4 v automatu.
Benzín počítej o 2-3litry víc. Podobně jak tvoje 528i.
Je to o tom kolik najezdíš km ročně.
Já bych do 520i nešel - volba je na tobě co preferuješ.

Hmm, no je pravda, že 523i se mi zdála hodně lenošná. 528i taky žádný zázrak, ale už je to ideální kompromis na sílu a náklady
po překopání na LPG je to paráda. (jen mě štve, že spadá do nejvyšší sazby na pov. ručení a není až tak silná
)
takže pokud bych chtěl podobné auto tak asi hledat minimálně 525i?
BTW ty 6ti válce v E60 jsou +- stejné jako v E39 že? Takže bych si tam mohl pak případně přehodit LPGčko?
Když vemu v úvahu, že ceny za cca 2 roky klesnou. Mylíte že bude reálné koupit slušný E60 kousek za cca 300k? Nebo bude lepší koupit do 200k nějaký poslední kousek E39?
528i mám teď půl roku a zatím dobrý, ale víte jak to je.. když si člověk stanoví nějaký cíl tak tím žije..


takže pokud bych chtěl podobné auto tak asi hledat minimálně 525i?
BTW ty 6ti válce v E60 jsou +- stejné jako v E39 že? Takže bych si tam mohl pak případně přehodit LPGčko?
Když vemu v úvahu, že ceny za cca 2 roky klesnou. Mylíte že bude reálné koupit slušný E60 kousek za cca 300k? Nebo bude lepší koupit do 200k nějaký poslední kousek E39?
528i mám teď půl roku a zatím dobrý, ale víte jak to je.. když si člověk stanoví nějaký cíl tak tím žije..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 140
- Registrován: pon 08.11.2010 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2696
e39 jestli budes chtit nejaky solidni kousek, tak se nahledas a kdyz najdes tak to bude docela za ranec. Ale podle me je e39 z petek posledni solidi "bitelnej" model...pote se uz jedna o spotrebni zbozi E60 atd. Kdyz kouknu na zpracovani e39 a e60 např. interier, listicky a ruzny pič...inky, prijde mi ze e39 je jeste z masa a kosti, e60 z masicka a kosticek...
Elektronikou samozrejme E60 vede...Kdo se chce povozit zvoli e39 man.
Elektronikou samozrejme E60 vede...Kdo se chce povozit zvoli e39 man.
No pánové,hezky jste se rozpovídaly,no nic méně poněkud pozdě,ale aspon jste mě přesvědčily,že jsem udělal dobře že jsem byl s tou 520i na pochybách..Koupil jsem tedy 530d,i když teda se slabší výbavou,a jsem 3 majitelem(ta 520i byla po prvním a se serviskou),ale i tak jsem udělal asi dobře..nejsem tedy žádný závodník,to ne,ale občas se kobylky pod kapotou hodí..A proč jsem zvolil 530d a ne 530i..v podstatě jen proto,že mám k naftě daleko blíž než k benzínu (jestli mi teda rozumíte).A hlavně,měl jsem před tím 730d a byl jsem s ním maximálně spokojen.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Dobrá volba motor je velice povedenejfenix píše:No pánové,hezky jste se rozpovídaly,no nic méně poněkud pozdě,ale aspon jste mě přesvědčily,že jsem udělal dobře že jsem byl s tou 520i na pochybách..Koupil jsem tedy 530d,i když teda se slabší výbavou,a jsem 3 majitelem(ta 520i byla po prvním a se serviskou),ale i tak jsem udělal asi dobře..nejsem tedy žádný závodník,to ne,ale občas se kobylky pod kapotou hodí..A proč jsem zvolil 530d a ne 530i..v podstatě jen proto,že mám k naftě daleko blíž než k benzínu (jestli mi teda rozumíte).A hlavně,měl jsem před tím 730d a byl jsem s ním maximálně spokojen.

Ted jen dobrou naftu nebo jak zde někteří radí aditiva do nafty at ti dlouho vydrží bez problémů.
Osobně mám dobrou zkušenost s VERVOU od BENZINY.
