Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Bmw E39 530d 132kw automat.Při sešlápnutí velká kouřivost.
Ahoj, taky bych se rád podělil o zkušenost, i když je tenhle toppic už kousek jinde. Jsem novým majitelem E39 v automatu (135kW) a dostal jsem od strejdy spoustu rad
asi tu už jsou, ale opakování matka moudrosti.
K tomu malému výkonu a kouření. Říkal mi, že na tom mém autě odešel RG ventil, že to není nijak drahá záležitost, a že to věc kvůli emisím, laicky řečeno. Nicméně mě varoval, že až to začne kouřit a přestane jet, tak to mám nechat vyměnit, že jinak do té doby neřešit. A právě že se to ukáže jen když se auto napíchne na diagnostiku, na přístrojovce ne.
snad to někomu pomůže, tyhle moudra má od člověka, který už dlouho dělá jen bavoráky. Já ho neznám, tak ho nechci ani chválit ani hanit.
K tomu malému výkonu a kouření. Říkal mi, že na tom mém autě odešel RG ventil, že to není nijak drahá záležitost, a že to věc kvůli emisím, laicky řečeno. Nicméně mě varoval, že až to začne kouřit a přestane jet, tak to mám nechat vyměnit, že jinak do té doby neřešit. A právě že se to ukáže jen když se auto napíchne na diagnostiku, na přístrojovce ne.
snad to někomu pomůže, tyhle moudra má od člověka, který už dlouho dělá jen bavoráky. Já ho neznám, tak ho nechci ani chválit ani hanit.
Někdo tu ze začátku diskuse psal o tom, že by to kouření mohlo být kvůli špatnému separátoru oleje. Dneska jsem ho nechal v BMW v německu vyměnit (separátor) a cestou po dálnici zpět jsem zkusil kickdown a bouchly mi saze jako vždy... Prostě v tu chvíli, kdy to automat podrazí to zahulí černym kouřem a pak čisto. Auto jede i řadí jak nový... Mam to nějak řešit? Třeba vyčistit nebo vyhodit EGR??
Někdo tu ze začátku diskuse psal o tom, že by to kouření mohlo být kvůli špatnému separátoru oleje. Dneska jsem ho nechal v BMW v německu vyměnit (separátor) a cestou po dálnici zpět jsem zkusil kickdown a bouchly mi saze jako vždy... Prostě v tu chvíli, kdy to automat podrazí to zahulí černym kouřem a pak čisto. Auto jede i řadí jak nový... Mam to nějak řešit? Třeba vyčistit nebo vyhodit EGR??
