Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

TDS jede X nejede

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#1 Příspěvek od HIDEN »

Ahoj lidi, mám takovej problém moje E34 s tds za stejneho počasí a podmínek jezdí uplně rozdílně prostě jedu, je to mrdka líná, pak zhasnu motor, nastartuju a je to znatelně lepší nechápu.Nějaké zkušenosti?
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#2 Příspěvek od HIDEN »

nikdo nic nevíte? potřebuju poradit
ady123
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Kroměříž

#3 Příspěvek od ady123 »

A je rozdíl když jedeš za studena a za tepla?
geronimoh
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 06.10.2008 00:00

#4 Příspěvek od geronimoh »

Mám taky E34 TDs, ale jede pořád stejně. Za studena ho nehoním, a za tepla je do 2000 otáček líné a od 2000 otáček nahoru ožije a je to žihadlo. Jestli máč čistý vzduchový a palivový filtr, tak nevím co by to mohlo dělat, možná prasklá nějaká podtlaková hadička nebo něco takového.
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od smocek »

zkus se podivat jak mas spinavy zebra na IC a jestli Ti nepodchazi EGR ventil :-)
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od smocek »

videl bych to na nejaky zmatek kolem egr ventilu .. ze nekdy zustane vyset nebo nezustane :-) nejlepsi budes mit kdyz instalujes k egr ventilu 5korunu mezi priruby a odpojis hadicku od potlaku a mas klid :) a rekl bych ze to bude znatelna zmena ;)
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#7 Příspěvek od Tompo »

co se toho EGRu týče, jak docílím toho, aby zůstal v "zatažené" poloze, nebo je to jedno?
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od smocek »

tim ze tam strcis tu tusim petikorunu mezi priruby a stahnes to tak uz je zavreny :)
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#9 Příspěvek od Tompo »

Já právě myslel, že pístek uvnitř je řízen podtlakem, takže pokud to odpojím a bude zrovna otevřený, tak už ho nemá co zavřít, ne?
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od smocek »

tak proto tam davas tu petikorunu aby i kdyz by byl otevreny zadny vyfukovy splodiny neprosly do sani ;)
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od smocek »

jinak podtlakem je otvirany :)
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#12 Příspěvek od loyd-krismas »

Mám prosbu a nechci zakládat nové téma. Mám E34 TDS koupenou před týdnem a dnes se mi stalo, že začalo chcípat za jízdy v nízké rychlosti. Pak nejde dlooouho nastartovat a pak zase při nízké rychlosti chcípne. Nevíte co to může být???
Díky za rady
lama-e34
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: ned 05.12.2010 01:00

#13 Příspěvek od lama-e34 »

Typoval bych to na čerpadlo. Pokud se ti to stane, zkus ho pak polít studenou vodou, ono se zchladí, pokud to pak naskočí, bude to nejspíše čepradlem.
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#14 Příspěvek od loyd-krismas »

Díky za typ, ale stalo se to i ráno když byl motor přes noc studený. A za studena startoval na hned, jen teplý starty byly horší.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#15 Příspěvek od radokrno »

a tohle právě dělá čerpadlo,za tepla na nic proto ta voda...
kdyby to nechtělo chytnout za studena tak pak asi žhaviče,,,takhle to bude to čerpadlo,,zasraná ta hlava čerpadla...nebo přicpanej spodek...jo to je bolest toto...a rovnou by to chtělo zkouknout vstřiky ,jestli je někdo nedělal tak už to nebude nic moc ve spojení s tim čerpadlem....měl jsem to samý....
a neškube ti to ve vysokých rychlostech?jako že jedeš rychle a najednou to jakoby zpomalý...a pak zas se chytne a jedeeee...taky palivový naftový filtr...by to chtělo..řikáš ,že to máš týden..jaká byla údržba před tebou..co řikal.. o opravách ?co dělal a tak?
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#16 Příspěvek od loyd-krismas »

říkal že náplně všechny a filtry jsou vyměněný. Zdálo se mi, že se o to staral, jednak kladl na srdce za studena hodně opatrně a motor šel jak hodinky. Při vysokých rychlostech to bylo ok, jel jsem s tím 200km po dálnici zhruba 140km/h a celou cestu bez problémů. Tak se zkusím vrhnout na to čerpadlo. Bylo mi divný to chcípání při nízké rychlosti.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#17 Příspěvek od radokrno »

zkus se eště poptat ,jeden zásah do čerpadla a může to být horší.. může to dělat čidlo na kliku...třeba..diagnostika atd...je toho moc co to ůže dělat...chce si to auto projít a seznámit se s ním...je to spolehlivý vůz,,ale je potřeba se starat..je to přeci jen bmw a diesel a ty byly a jsou jedny z nej.. :P
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#18 Příspěvek od loyd-krismas »

díky, zítra jde na kloudnou diag. tak snad se tam něco ukáže.
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#19 Příspěvek od fornax »

loyd-krismas píše:Mám prosbu a nechci zakládat nové téma. Mám E34 TDS koupenou před týdnem a dnes se mi stalo, že začalo chcípat za jízdy v nízké rychlosti. Pak nejde dlooouho nastartovat a pak zase při nízké rychlosti chcípne. Nevíte co to může být???
Díky za rady

To chcípání mně kdysi způsobila nekvalitní nafta, po natankování nové nádrže kvaliní nafty se to postupně ztratilo. Špatné teplé starty je čerpadlem. To můžeš ošulit tím, že motor bude žhavit i za tepla. Tu se tady na foru už řešilo
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#20 Příspěvek od loyd-krismas »

Nekvalitní naftou to snad nebude, tankuju na Benzině.
Odpovědět