Díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Manuál za automat???
-
The_big_deal
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
-
ady123
- Registrovaný
- Příspěvky: 60
- Registrován: pon 09.04.2007 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Klubové ID: 874
Co vím tak se tam jedná o řídící jednotku která je udělaná tak, aby komunikovala s automatem..jinak nevím o ničem co by tam snad mělo dělat problém..davcer píše:ja to delal na e34, taky klekl automat a ja se rozhodl delat manual. Nejaky malo problem s el tam byl, ale nic zavazneho. dva tri dny prace a bylo. myslim ze horsi bude z manualu na automat.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
manual + setrvák + spojka + spojkové válečky (asi i jiny brzdový valec ?! ) + tahlo řazení na předovku , konzoli pedálu z manuálu , budiky budou asi stejny , jen nevim jak je tam řešený to ovladání toho automatu takže asi i jednotka motoru
(stačí sehnat švába z manuálu fyzicky jednotky jako takový jsou stejný )
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
ale hovno panove s vodou... v elektrice s tim neni zadny problem, maximalne pridat vypinac spojky. staci jen budikum oznamit ze mas manual a oni ti odblokuji startovani. jinak se nedeje vubec nic. automat s motorem nijak nekomunikuje automat z motoru jen čte... a když tam neni tak tam neni. motorova jednotka žadnou modifikaci nema... vubec neřešte... je pak jen potřeba pořádné diag a nakodovat všechno potřebné... nedavno sem to dělal třeba na e46
-
miloshm
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Klubové ID: 1992
- Kontaktovat uživatele:
ady123: Taky jsem tím prošel a když druhý automat začal zlobit, tak jsem se rozhodl ho vyměnit za manuál. U mě byl navíc problém v tom, že manuální převodovka nebyla z e34, ale z e39 M5 (prodejce převodovky tvrdil, jak to v pohodě půjde...). Sice pasovala na motor, ale tím to končilo. Do tunelu se vešla tak tak a hlavně se musel nechat vyrobit držák na přidělání převodovky ke karoserii a zbastlit táhla od řazení, protože nepasovaly vůbec z žádného modelu, o změně uchycení výfuku ani nemluvě. Mechanik zřejmě taky vynechal něco z hlukové izolace a tak se mi to jeví hlučnější než to bylo. Řídící jednotka zůstala stejná a část voliče automatu taky - v poloze N. Bez toho by to nešlo nastartovat. Jo a po nastartování naskočí hláška o chybě převodovky...
Suma sumárum to vyšlo na skoro dvojnásobek než by stál repas a ještě jsem byl 2 měsíce bez auta.
Byla to hodně drahá zkušenost a na automat v dobrém vzpomínám nejen při popojíždění v koloně. Dnes bych šel jedině do repasu automatu - manuál už bych tam nedával... toť můj názor!
Suma sumárum to vyšlo na skoro dvojnásobek než by stál repas a ještě jsem byl 2 měsíce bez auta.
Byla to hodně drahá zkušenost a na automat v dobrém vzpomínám nejen při popojíždění v koloně. Dnes bych šel jedině do repasu automatu - manuál už bych tam nedával... toť můj názor!
-
ady123
- Registrovaný
- Příspěvky: 60
- Registrován: pon 09.04.2007 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Klubové ID: 874
To jsou opravdu užitečné informace, ale jelikož tam převodovku z m5 dávat asi nebudu..miloshm píše:ady123: Taky jsem tím prošel a když druhý automat začal zlobit, tak jsem se rozhodl ho vyměnit za manuál. U mě byl navíc problém v tom, že manuální převodovka nebyla z e34, ale z e39 M5 (prodejce převodovky tvrdil, jak to v pohodě půjde...). Sice pasovala na motor, ale tím to končilo. Do tunelu se vešla tak tak a hlavně se musel nechat vyrobit držák na přidělání převodovky ke karoserii a zbastlit táhla od řazení, protože nepasovaly vůbec z žádného modelu, o změně uchycení výfuku ani nemluvě. Mechanik zřejmě taky vynechal něco z hlukové izolace a tak se mi to jeví hlučnější než to bylo. Řídící jednotka zůstala stejná a část voliče automatu taky - v poloze N. Bez toho by to nešlo nastartovat. Jo a po nastartování naskočí hláška o chybě převodovky...
Suma sumárum to vyšlo na skoro dvojnásobek než by stál repas a ještě jsem byl 2 měsíce bez auta.
Byla to hodně drahá zkušenost a na automat v dobrém vzpomínám nejen při popojíždění v koloně. Dnes bych šel jedině do repasu automatu - manuál už bych tam nedával... toť můj názor!
-
miloshm
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Klubové ID: 1992
- Kontaktovat uživatele:
Pokud použiješ origo převodovku, tak by to mělo snad pasovat vše (pokud nemá manuál jinak dlouhý kardan). Na tu moji se musel upravit kardan, udělat nový držák a předělat táhla řazení. Pak se dávaly ještě nové pedály i s konzolou, nádobka na kapalinu na spojku a to je snad vše.
Možná mě za to někdo bude kamenovat, ale mě se jeví kombinace V8 s automatem jako výrazně lepší než s manuálem...
Možná mě za to někdo bude kamenovat, ale mě se jeví kombinace V8 s automatem jako výrazně lepší než s manuálem...
-
ady123
- Registrovaný
- Příspěvky: 60
- Registrován: pon 09.04.2007 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Klubové ID: 874
To je věc názorů a zvyku..ale musím souhlasit, automat k V8 patří..kdybych to auto měl na denní ježdění, preferoval bych raději automat - je to pohodlnější..ale V8 bude spíše na hraní..tudíž manuálmiloshm píše:Pokud použiješ origo převodovku, tak by to mělo snad pasovat vše (pokud nemá manuál jinak dlouhý kardan). Na tu moji se musel upravit kardan, udělat nový držák a předělat táhla řazení. Pak se dávaly ještě nové pedály i s konzolou, nádobka na kapalinu na spojku a to je snad vše.
Možná mě za to někdo bude kamenovat, ale mě se jeví kombinace V8 s automatem jako výrazně lepší než s manuálem...
