Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Rány při řazení

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od miloshm »

U mojí e34 se rány při řazení z 1. na 2. rychlostní stupeň taky ozývaly a byl to utržený silentblok zadní nápravnice. Díval jsem se, že na e39 je to podobné a mohla by to být pozice 2:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#22 Příspěvek od Kail »

Napsal jsem to teď vedle a napíšu to i sem - při vyšlápnutí spojky přestane klepot (zvuk),ale vibrace neustanou.
Klepe (zvuk) převodovka,to je jasný,ale nemá cenu řešit následek dokud nevyřešíš příčinu - to mi věř,vyzkoušený 2x.
Příčina je na motoru.Špatnej vstřik,špatná komprese na jednom válci,nevyvážený něco.Sahara?Já prostě nevím,ale uvidíš že když vyřešíš chvění motoru přestane ti rachotit i převodovka.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#23 Příspěvek od radokrno »

Zdenal píše:Docela chaoticky to popisuješ ale jestli to dělá jen za studena, tak to nejspíš nebude převodovka co se bude klepat, ale motor.

Když se ti při nastartovaném motoru klepou otevřené dveře, tak to nejspíš taky nebude těma dveřma.

Můj tip je, že za studena se ti klepe motor a vše co k němu patří a když se motor zahřeje a má pravidelný neklepavý chod, tak je vše v pořádku. Vše je možná umocněno vymačkaným silentblokem převodovky.
omlouvám se za chaos,jen uvažuju a píšu aniž bych věděl zda-li mne někdo pochopí,,sileny motoru jsou nové ,,tipuju to na ty sileny převodovky..zkusim to...zas tak drahá záležitost to neni.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#24 Příspěvek od Kail »

Já jsem se po celý týhle anabázi pevně rozhodnul že moje další auto bude s automatem.V TDSu jsem vzal manuál protože všichni strašej jak se automat posere a kolik to stojí.Že prý je manuál levnější.Teď už se těm lidem směju nahlas,protože to co mně stál posranej repas manuálu,spojka,setrvák atd.,za to bych měl komplet repas automatu a možná by mi zbylo :roll: .

Píšu to proto že kdybych měl automat asi bych to chvění ani nepostřehnul a vůbec bych to neřešil...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#25 Příspěvek od Kail »

Jo a silentbloky jsem taky všechny vyměnil - to jen aby jsis od toho nic nesliboval :D
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#26 Příspěvek od radokrno »

to potěší... :D
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#27 Příspěvek od Andre »

Mám e39 530D 2002. Při přeřazení se ozve taková tupá rána. Pokud pracuju hodně citlivě se spojkou dá se to eliminovat ale je dost nepříjemné hlavně když to víc vytočím do otáček. Když se auto dostatečně zahřeje většinou to přestane. Co by to mohlo být? Kardan, diferák? Na volnoběh je vše ok.
Tendr520i
Registrovaný
Příspěvky: 86
Registrován: ned 08.08.2010 00:00

#28 Příspěvek od Tendr520i »

Já vám do toho teda nechci moc kecat, páč mi nic neklepe, nechvěje ani nebouchá, ale co to vzít na zvedák, případně na nájezdy, k tomu vzít někoho kdo tomu rozumí, nebo aspoň vidí a slyší a postavit ho pod auto a zkoušet vytvořit stejnou situaci při které vám to zlobí?
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#29 Příspěvek od DirtyHarry »

Napsal jsem to teď vedle a napíšu to i sem - při vyšlápnutí spojky přestane klepot (zvuk),ale vibrace neustanou.
Klepe (zvuk) převodovka,to je jasný,ale nemá cenu řešit následek dokud nevyřešíš příčinu - to mi věř,vyzkoušený 2x.
Příčina je na motoru.Špatnej vstřik,špatná komprese na jednom válci,nevyvážený něco.Sahara?Já prostě nevím,ale uvidíš že když vyřešíš chvění motoru přestane ti rachotit i převodovka.


Hele,co třeba klikový hřídel ? Mě se u 524 strhli šály,na funkci to vliv nemělo,motor šlapal dál,jen to vibrovalo a slabě rachotilo na volnoběh (při výšlapu spojky rachocení zmizelo). Když byl motor v zátahu,tak OK. Poznalo se to,když jsi položil chodidlo na pedál spojky - lehce pravidelně to jakoby naklepávalo do pedálu a pak vrtule chlazení - při prudkym sešlápnutí viditelně o cca 0,5 cm "zajížděla" dopředu a dozadu. Ta oprava byla tehdá hodně náročná,hodně nákladná a stejně jsem se toho pro sichr zbavil...
Odpovědět