Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Klíče k E39 - zařízení nového
xylofon píše:k autu byl jen jeden takovy rozpadajici se, pro mazelku fakt riziko, ze se ji to rozpadne cely zrovna nad kanlem a zrovna kdyz budu jinde


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
Caute chlapi. Mam kontakt na cloveka ktery se zabyva temahle zalezitostma. Pokud mate funkcni elektroniku DO vcetne imobilizeru tak polotvar klice stoji tusim kolem 4 stovek+2 az 3 stovky vybrouseni. Pokud samozrejme uz je neco nefunkcni v elektronice klice (napr imobilizer) tak to stoji vic ale sparovat novou elektroniku DO i imobilizeru mu zabere do pul hodinky a neni to zadny problem (nejake TP a dalsi pitomosti). Kompletni klic se vsim vsudy (tedy nova elektronika DO+imobilizer,polotvar klice) do 2 tis-bez vybrouseni. 

Levrone píše:Caute chlapi. Mam kontakt na cloveka ktery se zabyva temahle zalezitostma. Pokud mate funkcni elektroniku DO vcetne imobilizeru tak polotvar klice stoji tusim kolem 4 stovek+2 az 3 stovky vybrouseni. Pokud samozrejme uz je neco nefunkcni v elektronice klice (napr imobilizer) tak to stoji vic ale sparovat novou elektroniku DO i imobilizeru mu zabere do pul hodinky a neni to zadny problem (nejake TP a dalsi pitomosti). Kompletni klic se vsim vsudy (tedy nova elektronika DO+imobilizer,polotvar klice) do 2 tis-bez vybrouseni.
To zní dobře až na ten polotovar. Dá se sehnat za 280. Odkaz jsem dával už výš.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
pokud máte funkční elektroniku, tak polotovar klíče koupíte na aukru za cca 300, vyborušení klíče Vás bude stát 150Kč u kteréhokoliv schopnějšího klíčníka a pokud to máte rozspárovaný tak spárování, jednoduchý návod:
sedneš do auta
zavřeš za sebou dveře
strčíš klíče do zapalování a otočíš na 2 polohu a zpět
klíč vytáhneš ze zapalování
zmáčkneš tlačítko otevřít a držíš ho
během toho zmáčkneš 3x tlačítko zamknout a poté pustíš tlačítko otevřít
začne ti blikat dioda a auto se zamkne a odemkne
spárování proběhlo
nehledejte pořád dražší a složitější varianty je to zbytečné
pokud potřebujete úplně nový klíč, tak věřím, že to jde udělat tak, jak říká Levrone, je naprosto zbytečné chtít klíč za 4500, dokážete si vůbec představit kolik je tam provize prodejce?
a rada pro ty kteří chtějí za levno druhý klíč a nebude jim vadit nefunkční DO: kupte si náhradní, nechte ho vybrousit a funguje stejně jako originální sevisní klíč, jen musíte z originálního klíče vytáhnout chip imobilizéru a přilepit ho někam k zapalování, kde je senzor imobilizéru, bohužel tímto přicházíte o zabezpečení imobilizérem, proto třeba použijte zamknutí BC ve funkci CODE
sedneš do auta
zavřeš za sebou dveře
strčíš klíče do zapalování a otočíš na 2 polohu a zpět
klíč vytáhneš ze zapalování
zmáčkneš tlačítko otevřít a držíš ho
během toho zmáčkneš 3x tlačítko zamknout a poté pustíš tlačítko otevřít
začne ti blikat dioda a auto se zamkne a odemkne
spárování proběhlo
nehledejte pořád dražší a složitější varianty je to zbytečné
pokud potřebujete úplně nový klíč, tak věřím, že to jde udělat tak, jak říká Levrone, je naprosto zbytečné chtít klíč za 4500, dokážete si vůbec představit kolik je tam provize prodejce?
a rada pro ty kteří chtějí za levno druhý klíč a nebude jim vadit nefunkční DO: kupte si náhradní, nechte ho vybrousit a funguje stejně jako originální sevisní klíč, jen musíte z originálního klíče vytáhnout chip imobilizéru a přilepit ho někam k zapalování, kde je senzor imobilizéru, bohužel tímto přicházíte o zabezpečení imobilizérem, proto třeba použijte zamknutí BC ve funkci CODE
Bratn píše:pokud máte funkční elektroniku, tak polotovar klíče koupíte na aukru za cca 300, vyborušení klíče Vás bude stát 150Kč u kteréhokoliv schopnějšího klíčníka a pokud to máte rozspárovaný tak spárování, jednoduchý návod:
sedneš do auta
zavřeš za sebou dveře
strčíš klíče do zapalování a otočíš na 2 polohu a zpět
klíč vytáhneš ze zapalování
zmáčkneš tlačítko otevřít a držíš ho
během toho zmáčkneš 3x tlačítko zamknout a poté pustíš tlačítko otevřít
začne ti blikat dioda a auto se zamkne a odemkne
spárování proběhlo
nehledejte pořád dražší a složitější varianty je to zbytečné
pokud potřebujete úplně nový klíč, tak věřím, že to jde udělat tak, jak říká Levrone, je naprosto zbytečné chtít klíč za 4500, dokážete si vůbec představit kolik je tam provize prodejce?
a rada pro ty kteří chtějí za levno druhý klíč a nebude jim vadit nefunkční DO: kupte si náhradní, nechte ho vybrousit a funguje stejně jako originální sevisní klíč, jen musíte z originálního klíče vytáhnout chip imobilizéru a přilepit ho někam k zapalování, kde je senzor imobilizéru, bohužel tímto přicházíte o zabezpečení imobilizérem, proto třeba použijte zamknutí BC ve funkci CODE

Zpusobu jak usetrit je spousta. S tim rozparovanim jsem to ale myslel tak pokud napr. (jak se to stalo me) rozdelal jsem si klic abych vycistil doteky na tistaku. (nekdy jsem musel mackat 10-krat nez se neco delo) ale vypadl mi ten maly cervik (čip imobilizeru). A samozrejme jsem ho uz nenasel. Takze auto odemykalo,zamykalo ale nestartovalo
Tak potom jsem musel resit novy čip. A pokud se vlozi novy tak nevim jestli se to sparuje jen tak tim postupem. Vim ze se vytahovala jednotka imobilizeru (pod volantem) a muselo se to ladit nejak jinak. A cely klic byl takovy rozbity takze cele nove krom elektroniky v klici. Takze klic,cip imobilizeru, (elektronika z toho stareho) a vybrouseni a cena myslim 1200kč cele dohromady. 




-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ano nový chip imobilizéru se musí napárovat jinak, proto píšu rozpárovaný ne nový klíč, stačí třeba když ti výměna baterky bude trvat minutu a klíče se rozpárují s jednotkou zamykání, ale ne imobilizéru, chip imobilizéru je bez napájení ten rozpárovat nejde a pokud je potřeba nový, tak se musí naklonovat jako ten starý a to samozřejmě bez příslušného vybavení nejde. Jediná možnost jak to obejít je vzít druhý originální chip z druhého klíče a připevnit ho k zapalovaní, ale potom přicházíš o bezpečnostní funkci imobilizéru.
ANO presne tak to chtel basnik rictBratn píše:ano nový chip imobilizéru se musí napárovat jinak, proto píšu rozpárovaný ne nový klíč, stačí třeba když ti výměna baterky bude trvat minutu a klíče se rozpárují s jednotkou zamykání, ale ne imobilizéru, chip imobilizéru je bez napájení ten rozpárovat nejde a pokud je potřeba nový, tak se musí naklonovat jako ten starý a to samozřejmě bez příslušného vybavení nejde. Jediná možnost jak to obejít je vzít druhý originální chip z druhého klíče a připevnit ho k zapalovaní, ale potom přicházíš o bezpečnostní funkci imobilizéru.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 451
- Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Bratn píše: spárování, jednoduchý návod:
sedneš do auta
zavřeš za sebou dveře
strčíš klíče do zapalování a otočíš na 2 polohu a zpět
klíč vytáhneš ze zapalování
zmáčkneš tlačítko otevřít a držíš ho
během toho zmáčkneš 3x tlačítko zamknout a poté pustíš tlačítko otevřít
začne ti blikat dioda a auto se zamkne a odemkne
spárování proběhlo
a rada pro ty kteří chtějí za levno druhý klíč a nebude jim vadit nefunkční DO: kupte si náhradní, nechte ho vybrousit a funguje stejně jako originální sevisní klíč, jen musíte z originálního klíče vytáhnout chip imobilizéru a přilepit ho někam k zapalování, kde je senzor imobilizéru, bohužel tímto přicházíte o zabezpečení imobilizérem, proto třeba použijte zamknutí BC ve funkci CODE
Ahoj.. je to spárování stejné i v E39 po facu? Mám takovej ten kosočtvercovej klíček bez diody.
A druhej dotaz... Co přesně "zakoduju" v BC kdyz tam vlozim kód?

Nyní: BMW E61 530i 05"/BMW E46 325Ci 03"/VW Transporter 2,5Tdi-Long 06"/Yamaha FZS 1000 04"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 451
- Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Bratn píše:ano postup je stejný i u diamantového klíče
jj díky včera už sem to zkusil..

Nicméně nastal problém... autem jezdíme 2 lidé a oba máme "diamantový" klíč a když spáruju jeden tak přestane fungovat dálka druhýmu a zas naopak... Včem může být chyba? nebo to takto má být? Dík
Nyní: BMW E61 530i 05"/BMW E46 325Ci 03"/VW Transporter 2,5Tdi-Long 06"/Yamaha FZS 1000 04"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
Ahoj chlapy.Mám podobný problém jen se chci ujistit co mě čeká jsem z toho docela zmatenej.Mám e46 320 D r.v.2003.Nechal jsem si obědnat v BMW nový klíč dle VIN,ale bohužel se asi někdo předtím hrabal ve spínačce nebo ji vyměnil či co to už se nedozvím a klíč je jinak vybroušenej takže nefunguje ani DO centrálu ani nejde do spínačky ( takže se s ním můžu nechat leda tak vyfotit),když si koupím nějakou repliku aby mi tu planžetu udělali někde podle starýho klíče a přeházím elektroniku v klíčku tz.DO zamykání a imobilizér tak mi to povalí??Asi to budu muset spárovat atd.,ale jde to vůbec udělat?? Prosím o rady.Děkuju.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pitris píše:Ahoj chlapy.Mám podobný problém jen se chci ujistit co mě čeká jsem z toho docela zmatenej.Mám e46 320 D r.v.2003.Nechal jsem si obědnat v BMW nový klíč dle VIN,ale bohužel se asi někdo předtím hrabal ve spínačce nebo ji vyměnil či co to už se nedozvím a klíč je jinak vybroušenej takže nefunguje ani DO centrálu ani nejde do spínačky ( takže se s ním můžu nechat leda tak vyfotit),když si koupím nějakou repliku aby mi tu planžetu udělali někde podle starýho klíče a přeházím elektroniku v klíčku tz.DO zamykání a imobilizér tak mi to povalí??Asi to budu muset spárovat atd.,ale jde to vůbec udělat?? Prosím o rady.Děkuju.
přečti si moje příspěvky výše a v podstatě ti řeknu toto, pokud ti někdo přehodil spínačku, tak ti nejspíš přehodili i čidlo imobilizéru, takže pro tebe bude nejlepší volba zjistit si VINko auta z kterýho máš spínačku, pokud nezjistíš a neukecáš někoho v BMW ať ti udělají klíč podle toho VINka, což hodně pochybuju, tak holt smůla
pokud ti vyměnili čidlo imobilizéru zjistíš tak, že vezmeš svůj starý klíč vyndáš chip imobilizéru a přidáš chip z nového a pokud nastartuješ, tak máš aspoň čidlo stejný, no a potom si kup neoriginální klíč a nechej si ho vybrousit vlož do něj nový chip imobilizéru, jestli pude nakódovat elektronika klíče zjistíš jednoduše, vem stávající klíč a vlož do něj novou elektroniku a spáruj dle návodu, pokud spáruješ, tak je elektronika funkční, pokud budeš mít funkční chip imobilizéru i elektroniku, tak ti stačí pouze vybrousit nový klíč a přehodit střeva z nového, pokud ti nepojede ani jedno, tak si nech vybrousit nový klíč a chip ze starého klíče dej někam ke spínačce, tak jak popisuji výše, ale příjdeš o imobilizér a nový klíč bude bez DO a pokud ti nevyměnili zámky ve dveřích, tak budeš muset otevírat klíčem z BMW, ale startovat tím neoriginálním, ale pochybuju, že by jsi ještě nezjistil, že neotevřeš dveře klíčem kterým startuješ, takže zámky máš nejspíš vyměněný
napiš jestli nastartuješ se starým klíčem a novým chipem imobilizéru a jestli spáruješ starý klíč s novou elektronikou