Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

2,8iA rv.99 studený po 2 min houpe v. po 8mi klid-vyřešeno

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Patrik »

jedná se o motor M52 2,8i rok 1999 double vanos !!!
auto je s automatickou převodovkou

Ráno přijdu natočim motor, chytne nádherně a drží volnoběh dobře trošičku zvýšený, po cca tak kolem 40 vteřin až minuty se sníží otáčky na mín cca 800 ale pak po chvíli až na 400 pak něco řekne motoru že je to špatně a otáčky celkem svižně povyjedou až na 800 ihned po té se snaží dostat na normální uroven ale opět padnou až na 400 a takhle se to projevuje dokola, když motor překročí určitou teplotu srovná se a vše je OK ta hranice je presnej konec modreho pole teplomeru vody a pak najednou zustane stabilne na 800 a drzí jak má
když to jde s otackama dolu je slyset jakoby zasyceni nebo neco takoveho

nežere to víc benzínu
jinak jede krásně tak jak má.
když kolísá a zařadím D nebo R nekolísá to tolik ale je tam pořád náznak poklesnutí otáček, když jedu je to ok a nedělá to prakticky nic, když se pokouším v mezidobí kolísání otáček přihřát motor a na volnoběh mu lehce parkrát šlápnu do necelých 3000 houpe eště víc a dokonce i chcípne :-)

diagnostika nehlásí žádné chyby!!
vyměněn odlučovač oleje pročištěna hadice do měrky, pročištěna odtoková dutina měrky ze separátory, zkotrolovány všechny hadice co vedou do sání.
volnoběžný vetil chodí dobře

netušíte někdo co by to mohlo dělat?? fakt už sem v koncích a auto mě jen stojí u baráku, chci to vyřešit a pak teprve jezdit vzhledem k tomu že mam ešte 320D

fakt díky za nějaký informace po čem jít nebo na koho se obrátit kdo by mohl vědět...
IvanV
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 14.04.2010 00:00
Bydliště: Cheb

#2 Příspěvek od IvanV »

Měl jsem hodně podobný problém na e38 se stejným motorem. Může to být membrana nebo tomu říkají odlučovač oleje. Vyměnil jsem a bylo po problému.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... separator/
je to číslo 2
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Patrik »

:cry:
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Patrik »

dnes se natocil video at to vidíte co to přesně dělá když to děla....

:? :?

http://www.youtube.com/watch?v=u9QOpxa1KRU
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Patrik »

takže nové poznatky upraveno nahoře bohužel závada nevyřešena je to pořád uplně stejný :evil:
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Brátn Moderátor »

vím, že píšeš, že volnoběžný ventil chodí dobře, ale i tak bych to tipoval na něj, http://translate.googleusercontent.com/ ... AyUwRT-Z2Q, popřípadě vyčistit hadici do separátoru z ventilového víka
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Patrik »

Hadici do separatoru z vika sem daval novou ostatni poctive cisteny i merku sme meli venku.jak poznat ten volnobeznak ze je ko?
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Patrik »

Další zajímavosti..natankoval sem do skoro prazdne nádrže benzin s označením 99 na OMV nicméně sem natočil video co to přesně dělá detailnějš a je to od úplnýho startu až po chcípnutí. je tam vidět jak se to změní při zařazení na rychlost .
další poznatek je že dokad motor houpe nejde moc obře a dost bych řek že se chvěje (jakoby nepálil dobře na svíčky)

http://www.youtube.com/watch?v=ZVKD-vk5Tp8


po chcípnutí opět start a tam už tomu nerozumim vůbec skoro 40 vteřin po novém startu si motor nesníží otáčky hned na těch 750 a prakticky je již vše skoro OK

http://www.youtube.com/watch?v=VxUbLlsYB4Y

takže 99 benzin tomu moc nepomoh.....nevím ani po čem jít prostě divný :-(
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Patrik »

po všemožných útrapách odborně vyčistěný ventil volnoběhu, přezkoušen na diadnostice sám o sobě, vrácen, nastaveny komplet základní hodnoty na motoru (nějký základní nastavení) a dneska NIC nastarutuju po ránu a motor nehoupá jde rásně tak doufam že se nic nezmění v každém případě já ventil měl dole, čistil sem ho a bud spatne nebo potřeboval nastavení těch hodnot v každém případě sám sem to dohromady nedal.......

snad tím někomu dalšímu pomůžu aby nestrkal do auta velký peníze neměnil lamdy a tak.....
Odpovědět