Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	e39 - motor vynechává
Zdravím, včera jsem si dovezl e39 523i kombi r.v.97 a mám problém. Motor vynechává jakoby jeden z válců, škube to a nechce do otáček. Za studena bez problémů jede a krásně to táhne za plynem jak se ohřeje tak škube. Na volnoběh beží bez problémů v obou režimech. Prosím o rady čím začít co je nejčastější a podobně. Děkuji za rady Ivan
			
			
									
						
										
						- 
				chrompacket
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 524
 - Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
 - Bydliště: Petřvald u Karviné
 
byl jsem nedávno na výměnu těsnění pod sběrným potrubím a svodama.. hned když jsem odjížděl za studena se nic neprojevilo, po dvou minutách zahřátí jsem se vracel a tvrdil, že auto jede na 5 válců...
prošlo se to a přišli na to, že na lambdě nechtíc utrhli jeden kablík...
zkus mrknout, jevilo se to stejně tak, jak popisuješ
			
			
									
						
										
						prošlo se to a přišli na to, že na lambdě nechtíc utrhli jeden kablík...
zkus mrknout, jevilo se to stejně tak, jak popisuješ
- 
				magorcondoria
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 226
 - Registrován: úte 19.05.2009 00:00
 - Bydliště: Aussig(Ústí/L)
 
- 
				magorcondoria
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 226
 - Registrován: úte 19.05.2009 00:00
 - Bydliště: Aussig(Ústí/L)
 
Nejčastěji vynechává snímač  klikovém hřídele.Na volnoběh se to projevuje i tak jako by si vypnul na vteřinu zapalování.čidlo vynechává tím víc, čím je vyšší teplota.Pokud je výpadek delší jednotka přepne na nouzový režim,pouze ze signálu vačkového hřídele.Auto potom jede max.30Km/h a klepe se jak čtyřválec.
Pokud to to dělá pouze v zátěži,bude problém v bohatosti nebo zapalování.Poslechni si pod autem zvuk palivového čerpadla,mělo by vrčet pořád stejně.
Tlak paliva není konstantní,do redukčního ventilu vede hadička ze sání.Tím se udržuje konstantní rozdíl tlakú mezi palivem a tlakem v sacím potrubí. Je třeba to projet s tím tlakoměrem ,čerpadlo se může přidírat, nebo za tepla protáčet hřídelka rotoru. Takle nadálku ti víc asi neporadím.
			
			
									
						
										
						Pokud to to dělá pouze v zátěži,bude problém v bohatosti nebo zapalování.Poslechni si pod autem zvuk palivového čerpadla,mělo by vrčet pořád stejně.
Tlak paliva není konstantní,do redukčního ventilu vede hadička ze sání.Tím se udržuje konstantní rozdíl tlakú mezi palivem a tlakem v sacím potrubí. Je třeba to projet s tím tlakoměrem ,čerpadlo se může přidírat, nebo za tepla protáčet hřídelka rotoru. Takle nadálku ti víc asi neporadím.
