Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E 39 motor z 535d
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát 25.12.2009 01:00
- Bydliště: Banská Bystrica
Zdravím Vás všetkých,chcem Vás poprosiť či je vôbec možné dať do E39 s motorom 530d 142 kw a automatickou prevodovkou,motor z 535d,čiže 210 kw a ktomu manuálnu prevodovku asi z 530d 170 kw,lebo ešte som 535d nevidel s manuálom.Ale samozrejme by som chcel,aby mi všetko fungovalo ABS,DSC a ostatné,aby mi to nevypisovalo chyby.Kolko by to asi tak stálo,a samozrejme ak niekoho poznáte kto by to vedel celé urobiť.Ďakujem.
Všechno jde.
Jenže tady asi nemá cenu se o tom rozepisovat,protože je to jenom další výkřik nudícího se specialisty kterej by nejspíš nedokázal vyměnit ani motor za stejný typ,natož takovou přestavbu
.
Takových už tu bylo,jako třeba V8 do e36,2.8 m52 do e30,dokonce s38b36 do e30.Všichni to vždy myslí naprosto vážně a vždycky to skončí u keců
.
Každej se na to buď vykašle protože na to nemá (ani vědomosti,ani peníze) nebo si to koupí už přestavěný (to v případě že má alespoň ty peníze
).
Toť můj názor po několikaletém sledování tohoto fóra
Jenže tady asi nemá cenu se o tom rozepisovat,protože je to jenom další výkřik nudícího se specialisty kterej by nejspíš nedokázal vyměnit ani motor za stejný typ,natož takovou přestavbu

Takových už tu bylo,jako třeba V8 do e36,2.8 m52 do e30,dokonce s38b36 do e30.Všichni to vždy myslí naprosto vážně a vždycky to skončí u keců

Každej se na to buď vykašle protože na to nemá (ani vědomosti,ani peníze) nebo si to koupí už přestavěný (to v případě že má alespoň ty peníze

Toť můj názor po několikaletém sledování tohoto fóra

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát 25.12.2009 01:00
- Bydliště: Banská Bystrica
no peniaze sú a rozhodoval som sa predať moju 530d individuala kúpiť M5,ale musel by som doplatiť ešte 5-7 tis eur,aby som kúpil dobrú M5,a myslím,že takétu E39 z motorom z 535d nemá asi nikto,a za dalšie tento motor sa dá upraviť na pekných 355 koní a krútiaci moment okolo 750 NM,takže asi aj M5 by mala dosť velké problémy aby si poradila z takouto E39
No myslím že jen motor+převodovka+diferák+elektrika k tomu všemu (což je nejnutnější základ pro přestavbu) bude asi převyšovat cenu tvého auta,a to možná dvojnásobně.Když vezmeš v úvahu vše ostatní + práce tak tě to vyjde minimálně na stejný peníze jako hodně pěkná e39M5.
A to jsi stále ještě neodpověděl na základní otázku,a to je jestli by jsi to dokázal postavit sám.Jestli ne tak budeš těžko hedat někoho kdo do toho půjde a když,tak jen za práci (který je tam opravdu hodně) si ten člověk vezme dalších 100tis
Ale jo,myšlenka je to pěkná,jenže asi stejně jako všechny podobný skončí tichým mlčením a koupí už z výroby silnějšího auta.Jo jo,mně by se taky líbila e34 540d,jenže bla bla bla
A to jsi stále ještě neodpověděl na základní otázku,a to je jestli by jsi to dokázal postavit sám.Jestli ne tak budeš těžko hedat někoho kdo do toho půjde a když,tak jen za práci (který je tam opravdu hodně) si ten člověk vezme dalších 100tis

Ale jo,myšlenka je to pěkná,jenže asi stejně jako všechny podobný skončí tichým mlčením a koupí už z výroby silnějšího auta.Jo jo,mně by se taky líbila e34 540d,jenže bla bla bla

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
no peniaze sú a rozhodoval som sa predať moju 530d individuala kúpiť M5,ale musel by som doplatiť ešte 5-7 tis eur,aby som kúpil dobrú M5,a myslím,že takétu E39 z motorom z 535d nemá asi nikto
Momentálně z hlavy nevím přesně,ale nedělá tuhle exotiku Alpina pod označením D 10 ? Když už tu lítaj tisíce ojro...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát 25.12.2009 01:00
- Bydliště: Banská Bystrica
OT- vicelamelova spojka se bezne dela i pro vyssi cisla, potiz dela ten moment v nizkych otackach, kdy u automatu programem zabranis "tahnuti az ze sklepa", zatimco s manualem by to uzivatel delal pravidelne
nasledkem byva pitting/spalling boku zubu kol, vnejsim projevem rachoceni prevodovky v nizkych otackach pri zatizeni
problem s vymenou bude ve spojeni "stare a nove" elektriky motoru/auta, mechanicky to tezke nebude... verim, ze pokud by jsi koupil totalku 535d e60 a pristavil svoje, byla by to jen otazka casu...

problem s vymenou bude ve spojeni "stare a nove" elektriky motoru/auta, mechanicky to tezke nebude... verim, ze pokud by jsi koupil totalku 535d e60 a pristavil svoje, byla by to jen otazka casu...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Mám E61 535d v Mpaketu a tak vím že je tam skoro vše jinak a podstatně dražší.hodně lidí říká,že to je M5Diesel.Tn zátah je opravdu neskutečnej.Ale je k tomu uzpůsobený podvozek a vlastně vše aby se s tím dalo normálně(?)jezdit.To,že by jsi předělal normální E39 je nádherná myšlenka ale jak tady přede mnou psali kolegové,jen myšlenka.Realizace by byla dražší než origo E 60 535d.
DirtyHarry píše:ale tá alpina s označením D10 má myslím okolo 240 koní,a už sa velmi upraviť nedá
Koukal jsem na test v "Auto Motor Und Sport" - 0-100km/h : 6,7 sec, 0-160km/h : 16,9 sec, maximal 254km/h.
535d dle výrobce - 0-100km/h : 6,5 sec, maximal 250km/h.
...ta Alpina vskutku není moc výkonná...
535d ma max.250km/h elektronicky obmedzenú
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
si nedovedu predstavit to dratkovani kdyz bych tam chtel ten motor dostat , to M50,M60 a jejich emkový deriváty jsou do e30 a e36 prochazka ruzovým sadem 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance