Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spotřeba,ale fakt ukrutná
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: pon 18.08.2008 00:00
- Bydliště: Odolena Voda (Praha-východ)
- Kontaktovat uživatele:
No ja ti dam jednu radu...dej to nekomu kdo tomu opravdu rozumi.
V Teplicich je jeden clovek co 20 let nedela nic jinyho nez BMW a ma velmi dobry kontakty primo s autohausem BMW v Drazdanech. Ten ti poradi a kdyz nebude vedet probere to s kolegama primo od BMW a ne s nejakejma mechanikama co se jenom snazi BMW opravovat.
Je to pan Dudy..telefony tu mam dva:-D tak jeden z nich to bude 777 658 816 nebo 723 658 816
V Teplicich je jeden clovek co 20 let nedela nic jinyho nez BMW a ma velmi dobry kontakty primo s autohausem BMW v Drazdanech. Ten ti poradi a kdyz nebude vedet probere to s kolegama primo od BMW a ne s nejakejma mechanikama co se jenom snazi BMW opravovat.
Je to pan Dudy..telefony tu mam dva:-D tak jeden z nich to bude 777 658 816 nebo 723 658 816
Dobře dobře ja se nehádám. Já jsem to myslel všeobecně kromě vykonu taky nějaká spotřeba,cena nafty od kamionu za 15kč atd atd.Filozof píše:Levrone píše:Ahoj. Ty pises ze to mas rok 92??? Nedavno jsem se bavil s kolegou co vlastni diagnostiku BOSCH a rikal ze i roky 98 nekdy rikaji blbosti takze diag bych se vubec neridil alespon co se motoru a jeho jednotky tyce. A navic nikdy zadna diag auto nebo motor neopravila!!!!!!!!!!!!!! Jedine zkusenosti!!!!!!!!!!!!!!!!!A navic jestli to ma vubec cenu resit kdyz dneska za par korun koupis E39 530D ktery ten tvuj motor strci dvakrat do kapsy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
co to tady plácáš že 530d strčí 525i do kapsy ?
Osobně jsem si dával závody s kamarádem co má o deset let mladší E39 530d a dal jsem mu nafrak. Ale o to tady nejde.
Každé auto má svoje a E34 je dneska moc pěkné auto pokud je v dobrém stavu. Je to kočár který má svoje kouzlo a to určitě E39 nemá.
Je novější a technika lepší ale tím to hasne. E34 je dneska už veterán za kterým se leckdo ohlédne protože jich moc není.
Pokud je to auto v dobrém stavu kastle motor atd. je ho škoda.
PS: Podívej se na test TOPGEAR kde oba moderátoři říkají, že E30 M3 a E34 M5 mají to nejlepší co mohli dostat z experimentu M1 .
Krásná klasika která prostě i po tolika letech dojme lidi z oboru motorismu.
http://www.youtube.com/watch?v=n9g0aWx0ixE
tady maš i odkaz.



Ja jsem to myslel tak že někdy i ta diagnostika se prostě sekne přes prsty. Co se týče INPY,DIS,SSS,GT1 i tyhle se nekdy vůbec nechytají. Teda vyzkoušeji zapnutí vypnutí klimy,spuštění větráku apod ale třeba přečíst ECU ani ťuk. Ale zase pouze osobní zkušenost a zkušenost některých známých ať si to zas někdo nevyloží po svém. A co se týče BOSCH tak ten známý za to dával nějakých 200 tis plus roční aktualizace řádově desítky tis. Samozřejmě žádné kabely vše přes BT. Čte mu to 97% aut a ty 3% co to někdy vyhodí blbost. Asi nějak tak jsem to chtěl podat. Ale samozřejmě v neposlední řadě jsou zkušenosti a praxe. Jinak i diag. za milion je k ničemuSnejk píše:Levrone píše:Ahoj. Ty pises ze to mas rok 92??? Nedavno jsem se bavil s kolegou co vlastni diagnostiku BOSCH a rikal ze i roky 98 nekdy rikaji blbosti
blbosti to rika tvemu znamemu protoze ma prave tu diagnostiku BOSCH![]()
ja bych s takovou diagnostikou lezl mozna tak do koncernu a i tak bych daval pozor ale ne do bmw.
pokud s tim dojede nekam na DIS/MoDIC tak nemusis mit obavu ze by to kecalo nejaky sracky

Ahoj. Tohle je si myslim normalni spotreba i kdyz se neco zmeni radikalne o necem to svedci. Ale max tak o kvalite nafty asi nic vic. Dnesni nafty jsou dost suche a kvalitne uplne nekde jinde nez za byvalych casu. Treba konkretne u me s E39 530D po meste 7.9 a Chorvatsko 6.7 Takze rozdil neni az tak velky a je to porad v poho nez u nekoho 25L s lehkou nohou
Ale vzhledem k tomu ze kupuji naftu za 10kč litr od velmi dobreho znameho tak to moc neresim......................................

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 14.08.2009 00:00
- Bydliště: Usti nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
the-rock píše:Ahojte,
jakou máte asi spotřebu město a mimo město? Mě se rapidně zvedla průměrná spotřeba na 8,6l...nejezdím závody, ale i při klasické jízdě to neklesá...nemůže být někde problém? Předtím jsem měl spotřebu okolo 7,5 max a město 7,9l...Mám e39 530d automat...díky moc!
Schodou okolnosti posledni dva tydny pozoruju tosame (mam ale manual). Puvodne se mi prumerna spotreba pohybovala taky okolo 7,5 litru. Ted okolo 8,6 (pri stejnych trasach a stylu jizdy).
- Na 100 % vim, ze mam zaneseny vzduchovy filtr. Takze ho vymenim a uvidi se, jestli nastal nejaky rozdil.
A ridis se spotrebou realnou nebo co ukazuje BC???? Teda ja se vzrusovat +/- nejakym litrem navic .......... Jinak kde beres jistotu ze to tak fak bere????the-rock píše:No, to neni....8,6 je dost oproti 7,9.. kvalita nafty? beru porad tu stejnou...Benzina.. Takze me trapi, kde je jen chyba, jestli ve me nebo v aute...
Ja nevim ale v dnesni dobe se šmelí se vsim!!!!!!!!!!!! Krome E 39 530D mam jeste E 38 740i motor M62 a byl jsem letos v Řecku a ten benzin co jsem natankoval v Srbsku tak auto jelo jak ohen i ta vune benzinu byla takova ostra a vyfuky vzadu stribrne!!! U nas tohle udela jen na Shell Power Racing u nich standard Unleaded !!!!!!!!!! Nechci nikoho pomluvit ale u nas FUCK!!!!!!!!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
Mám stejnou zkušenost. V Rakousku v Alpách kde dovoz benzínu musí být o něco nákladnější,když je až někde ve vesničkách v xxx nadmořské výšce vycházel benzín na 28.50 u nás 32.50 a měl nádhernou zelenou barvu,jízda byla jako bych udělal GO motoru,nádhera a u nás? Chudáček mi tady chcípne na otravu benzínem
Ještě bych dodal,že se přikláním k názoru,že jezdíš neustále na sytiš,jak tady někdo psal. Nebo ,,Bohatou směs při studeném motoru" Jinak tam asi nic nebude,taky jedu podle BC při studeném za 28l/100 když se třeba rozjíždím i při lehké noze,je to pak paráda sledovat jak se z 30l snižuje spotřeba na 10


Ještě bych dodal,že se přikláním k názoru,že jezdíš neustále na sytiš,jak tady někdo psal. Nebo ,,Bohatou směs při studeném motoru" Jinak tam asi nic nebude,taky jedu podle BC při studeném za 28l/100 když se třeba rozjíždím i při lehké noze,je to pak paráda sledovat jak se z 30l snižuje spotřeba na 10

Ja si myslim ze elektonika se muze mylit. Doplnit po hrdlo najezdit napr 100km vzit cejchovany skleneny valec a dolit zase do plna po hrdlo. A rozdil odecist a spocitat. U te pumpy clovek nemuze take na 100% verit tomu co natankuje. Sice tak max. ojebavaji lidi minimalne protoze by to bylo okate ale kdo vithe-rock píše:Ano, beru to podle BC..ale ted jsem dal plnou a najezdil jsem ted 35 km..dojezdim 100 km a zkusim dotankovat zase plnou a uvidim, o kolik se spotreba na BC lisi od skutecnosti..ale stejne mi nejde do hlavy...PROC se to tak samo zvedlo, kdyz jezdim porad stejne a naftu beru tu stejnou jako vzdy..?!



Mozna ze rok stal kdovi co na to par svabu a elektroniky. Ale ted z jineho soudku: V cem radsi jezdis manual nebo automat???? Muj posledni manual byl E34 525 TDS. Docela rad na nej vzpominam myslim si ze prvni slusny diesel od BMW.Luban007 píše:Mám tu samou zkušenost vlastním dvě e60 530d 160kw manuál a 530d automat 170kw ten ted rok stál a najednou žere kolem 9,5 přitom poslední spotřeba tam byla 7,8 u manualu jezdím kolem 6,5 co to muže bejt neví někdo![]()
![]()

V brzke dobe jdu s jednim autem na diagnostiku ke kolegovi protoze to ma nejake mouchy. Uz v dobe socialismu zacinal s experimentovanim jako je podnikani a uz pres 20 let dela auta. Kdykoliv jsem u nej byl s neresitelnym problemem tak to vyresil nebo alespon tak ze 70% naznacil cim to muze byt. Poptam se tedy na to tvoje a napisu ti co mi rekl. Asi rekne to co tu vetsina uz popsala ale mozna prekvapiWarrior_Jouda píše:No takže tak nějak k věci.
To Cipin: Volnoběžnej ventil mam ok, a ten bys poznal i v jinejch situacích kdyby se sekal.
To Levrone: 530D vs. 525i ???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To Filozof: Na zmiňovanej Top Gear sem koukal a vadila mi tak jen jedna věc. ... že nevlastnim tu m5ku co jim tam lítala
Jinak žádná změna .... auto odstavený a chodim se na něj "koukat".





Ahojte, takže jsem najel 99km, jel na benzinu a nafta stála pořád stejně..takže jsem to krmil do plné a spotřeba podle budíku na benzince 9,07 l..a palubák mi ukazuje 8,6, což není takovej rozdíl..ale je pravda, že jsem to nešetřil..ale stejně nevím, čím to, že to tak žere i když jedu jako víkenďák.. Už na to někdo došel proč se nám zvedla spotřeba? 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
A co kvalita nafty ? Není to tím že se do nafty přidává 15-xxxx procent sraček dle EU a jejich povolení.
Máme otestováno, že auto na naftu z rakouska má o 1,2litru menší spotřebu.
Čím to asi bude? A to je otestováno asi 30krát na stejné cestě stejnou rychlostí.
Je pravda že je zima, a auto ráno dlouho ohřívá motor, tudíž jede dlouho na bohatší směs.
Tedy litina než se ohřeje to je věčnost zato hliník se ohřívá rychle. Záleží z čeho máš hlavu.
Ve městě z rána to je prostě hned o pár litru větší spotřeba pokud nekdo jezdí v 5-6h, kdy jsou skoro mrazíky.
Máme otestováno, že auto na naftu z rakouska má o 1,2litru menší spotřebu.
Čím to asi bude? A to je otestováno asi 30krát na stejné cestě stejnou rychlostí.
Je pravda že je zima, a auto ráno dlouho ohřívá motor, tudíž jede dlouho na bohatší směs.
Tedy litina než se ohřeje to je věčnost zato hliník se ohřívá rychle. Záleží z čeho máš hlavu.

Ve městě z rána to je prostě hned o pár litru větší spotřeba pokud nekdo jezdí v 5-6h, kdy jsou skoro mrazíky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00