Jendix píše:Ahoj, uznávám že s tim beznizem je to částečně pravda. Jinak ten 525D jsem chtěl i kvůlit tomu že jsem od něj čekal že ser rychleji ohřeje, ale vypadá to že ty bloky motoru jsou prakticky identický, takže to bude +- stejný jako u 530d. Jinak s tou spotřebou u 530i, nevim nevim.. spíš bych to viděl někde kolem 9-10. Ale i tak má ten benzín bezesporu určité výhody, zejména ta bezúdržbovost. No musim si to nechat projít hlavou, času na to mám poměrně dost, v podstatě celou zimu, kdybych natrefil na nějakej pěknej kousek v naftě s jasným původem, servisem a manual převodovkou, tak ho vezmu (moc jich ale na netu nebude).. jinak to vypadá asi na ten benzín. . on se ten trh koneckonců může taky trochu hnout cenově směrem dolů, díky novýmu modelu 5, papalášové vněmecku začnou obměnovat e61 a e61 za novější model..
Tady je zajímavej článek,porovnání e39 530i a 530D,nic objevnýho,ale i tak zajímavý.
http://famousbmw.autofun.cz/bmw-e39-530i-nebo-d/
Jinak ten vyšší krouťák u nafty využiješ pouze v malém spektru otáček,rychle to pak umírá.Vyjímkou je opravdu 535D,to už je fakt ale totálně někde jinde,to je diesel jen v papírech,jinak je to jako ostrej benzín,fakt masakr motor!Ten 530i je přeci jenom taky 6-válec s krouťákem 300Nm,takže to není vyhoněnej malej obsah,abys to musel točit jako blázen,aby to jelo.Hele uvidíš sám,času máš ještě dost
