Bohužel si na 100% nepamatuju zda nás před jízdou upozorňoval gong na pásy. Ale asi bych si toho všiml, páč to bylo v roce 2003 a auto bylo rok starý a já byl vyplesklej ze sebemenšího detajlu a vymoženosti tý káry. O 6 let později jsem si ho koupil taky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39, nefunguje hláška nezapnutých pásů
-
mojorisin
- Registrovaný
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 23.04.2009 00:00
- Bydliště: Harrachov - Praha
- Klubové ID: 2786
Z vlastní zkušenosti musim říct, že nám při bouračce s kámošovou E39 airbagy nevystřelili. Letěli jsme mimo vozovku do mladejch stromků a zůstali na střeše. Až na pár modřin a rejpnutí od vysypanech skel jsme byli oba v pohodě a decent v šoku. Ale E39 měla čumák nasr..ku a lehce promáčklou střechu a airbagy nic... zůstaly kde byly.
Bohužel si na 100% nepamatuju zda nás před jízdou upozorňoval gong na pásy. Ale asi bych si toho všiml, páč to bylo v roce 2003 a auto bylo rok starý a já byl vyplesklej ze sebemenšího detajlu a vymoženosti tý káry. O 6 let později jsem si ho koupil taky
Bohužel si na 100% nepamatuju zda nás před jízdou upozorňoval gong na pásy. Ale asi bych si toho všiml, páč to bylo v roce 2003 a auto bylo rok starý a já byl vyplesklej ze sebemenšího detajlu a vymoženosti tý káry. O 6 let později jsem si ho koupil taky
To není nic neobvyklého. V rajchu jsem viděl E38 po brutálním čelním střetu, oba čelní airbagy nevyletěly. Řidič v kritickém stavu, spolujezdec na místě KO. O pár měsíců později jsem se od přeživšího řidiče dozvěděl, že byl jediným majitelem auta, nebylo nikdy havarované a jezdil pouze do značkového servisu... Chtěli to řešit žalobou, ale auto automobilka s nima krutě vybabrala že auto není v záruce a tudíž nemusí nic garantovat. Jen v německu existují stovky takových případů, kdy airbagy na E46, E39, E38 i novějších nevyletěly. Je to tak rok co u nás v televizi ukazovali několikanásobného smrťáka v E39. Pumelice čelně na strom a airbagy si taky pěkně chrápaly pod krytem.mojorisin píše:Z vlastní zkušenosti musim říct, že nám při bouračce s kámošovou E39 airbagy nevystřelili. Letěli jsme mimo vozovku do mladejch stromků a zůstali na střeše. Až na pár modřin a rejpnutí od vysypanech skel jsme byli oba v pohodě a decent v šoku. Ale E39 měla čumák nasr..ku a lehce promáčklou střechu a airbagy nic... zůstaly kde byly.
-
Studna
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
Tuto funkci lze aktivivat, popř. deaktivovat v menu PC. Zatím to nemám vyzkoušené, ale dle manuálu to jde. Aktivace probíhá změnou 0 na 1. Viz. následující text z manuálu:
15. Stavy a hlášení (Status cluster) I/O-ports (bit codes) 0=low; 1=high = ( u starších modelů nepoužito )
- 15.1- belt contact, seat belt fastened=0; - pásy
- 15.2- ignition lock contact, key inserted=0; - vložení klíče v zapalování
- 15.3- door contact, door open=0; - otevření dveří
- 15.4- clock button pressed=0; - uzamčení, zajištění dveří
- 15.5- SI reset=0, for reset=0; - svítí nějaký servisní indikátor – požadavek inspekce
- 15.6- EGS transmission failure=0 - porucha elektronického řízení převodovky
Status Digital Outputs (bits) 0=inactive, 1=active
1) Gong output; - gong
2) Brake warning lamp; - brzdová světla
3) Low fuel warning lamp; - kontrolka rezervy paliva
4) EGA lamp; - varovná funkce blinkrů
5) seat belt lamp; - kontrolka bezp. pásů
6) manipulation dot - manipulační kontrolka
15. Stavy a hlášení (Status cluster) I/O-ports (bit codes) 0=low; 1=high = ( u starších modelů nepoužito )
- 15.1- belt contact, seat belt fastened=0; - pásy
- 15.2- ignition lock contact, key inserted=0; - vložení klíče v zapalování
- 15.3- door contact, door open=0; - otevření dveří
- 15.4- clock button pressed=0; - uzamčení, zajištění dveří
- 15.5- SI reset=0, for reset=0; - svítí nějaký servisní indikátor – požadavek inspekce
- 15.6- EGS transmission failure=0 - porucha elektronického řízení převodovky
Status Digital Outputs (bits) 0=inactive, 1=active
1) Gong output; - gong
2) Brake warning lamp; - brzdová světla
3) Low fuel warning lamp; - kontrolka rezervy paliva
4) EGA lamp; - varovná funkce blinkrů
5) seat belt lamp; - kontrolka bezp. pásů
6) manipulation dot - manipulační kontrolka
-
mojorisin
- Registrovaný
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 23.04.2009 00:00
- Bydliště: Harrachov - Praha
- Klubové ID: 2786
To mě teda pěkně s.re... U auta za mega by se to stávat nemělo...mario42 píše:To není nic neobvyklého. V rajchu jsem viděl E38 po brutálním čelním střetu, oba čelní airbagy nevyletěly. Řidič v kritickém stavu, spolujezdec na místě KO. O pár měsíců později jsem se od přeživšího řidiče dozvěděl, že byl jediným majitelem auta, nebylo nikdy havarované a jezdil pouze do značkového servisu... Chtěli to řešit žalobou, ale auto automobilka s nima krutě vybabrala že auto není v záruce a tudíž nemusí nic garantovat. Jen v německu existují stovky takových případů, kdy airbagy na E46, E39, E38 i novějších nevyletěly. Je to tak rok co u nás v televizi ukazovali několikanásobného smrťáka v E39. Pumelice čelně na strom a airbagy si taky pěkně chrápaly pod krytem.mojorisin píše:Z vlastní zkušenosti musim říct, že nám při bouračce s kámošovou E39 airbagy nevystřelili. Letěli jsme mimo vozovku do mladejch stromků a zůstali na střeše. Až na pár modřin a rejpnutí od vysypanech skel jsme byli oba v pohodě a decent v šoku. Ale E39 měla čumák nasr..ku a lehce promáčklou střechu a airbagy nic... zůstaly kde byly.
tady na tom videu je taky jasně vidět, že oba čelní airbagy nevyletěly. Na konečném výsledku by už asi nic nezměnily, ale i tak je to další důkaz toho, co jsem psal výše.
Další ukázka toho, jak „spolehlivé“ jsou v těchto zgarbech bezpečnostní systémy: http://www.akcni.net/index.php?id_zprav ... 1243673445
Další ukázka toho, jak „spolehlivé“ jsou v těchto zgarbech bezpečnostní systémy: http://www.akcni.net/index.php?id_zprav ... 1243673445
