Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E60 2,5d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#1 Příspěvek od Smet »

Ahoj kamarád o ní dost silně uvažuje mohl by mi někdo poradit jak je na tom tenhle motor a jeho běžné závady...díky měla by mít najeto něco kolem 120tis. r.v.2006
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#2 Příspěvek od Smet »

nikdo nemá 2,5d?
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#3 Příspěvek od Zdenal »

Prosim tě, motor je to shodný jako 3,0d i obsahově. Akorát je elektronicky snížený výkon a jsou slabší brzdy. Takže hledej tady na foru, myslim že je toho tady dost. Čao
Pitrsh
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 13.09.2009 00:00
Bydliště: Karlovy Vary

#4 Příspěvek od Pitrsh »

z me zkusenosti suprovy motor bezproblemovy a jak bylo receno obsahove 3,0d a priskrceno ale priskrceni se da zrusit a to je potom svezeni, na kilometrech ani moc nezelezi v tomhle obsahu zalezi jak se ktomu motoru lidi chovali jesli ho ohrivali a chladili tak nen problem ale jestli tomu nekdo daval ceres uz za studena mohou se naskytnout problemy - hlava vreni podfoukle tesneni jinak to neni vubec spatny motor
cipis
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: pát 16.11.2007 01:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od cipis »

bacha na to, ten "priskrcenej trilitr" se daval az po FL (2007+) - M57TU2D30 145kW
predtim se tam daval motor M57TUD25 130kW a ten ma objem 2497ccm
Odpovědět