Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Brzdy E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#1 Příspěvek od MUF_IV »

Ahoj,

začíná se mi stávat že pokud umyju kola, nebo auto stojí v prudkém dešti, přestávají dočasně fungovat brzdy asi někde u posilovače. Je nutné skočit po pedálu, vícekrát jej promáčknout než to začne brzdit. Kapalina se neztrácí, nikde nic neteče. Prostě jako by prvních pár sešlápnutí po umytí kol (myčka, nebo ručně) nefungovalo a pod pedálem jde cítět že se pomalu sune až na podlahu a potom zase ztvrdne. Při tom "propadávání pedálu" to jde cítět jakoby to někde pod pedálem " bublinkovalo" docela nepopsatelný pocit... :roll: Když se rozjedu a párkrát sešlápnu pedál tak se to spraví a už to neudělá, jedině když pak auto zase stoji za mokra....a to pak můžu ujet 300km v lijáku a auto brzdí perfektně, netáhne, prostě jako by se nechumelilo... :roll:

Nestalo se to někomu??
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00
Klubové ID: 1637

#2 Příspěvek od mario42 »

Až zase umyješ to auto, tak oddělej celý plastový box na kabinový filtr (ten před řidičem). Pod ním je hlavní brzdový válec s nádržkou na brzdovou kapalinu. Pokud ti válec bude stát ve vodě, tak musíš prožďárat odtok z toho „umyvadla“ aby voda odtekla. Pokud ti skutečně brzdový válec stojí ve vodě, tak může nějakou malou netěsností přes vakuové vedení cucat vodu a nefunguje jak má. Symptomy přesně odpovídají tomu co uvádíš.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Brátn Moderátor »

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=83305

přečti si moji radu s obrázkem a správně si zasaď spodní díl boxu sání
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#4 Příspěvek od MUF_IV »

Hm, no pokusím se kouknout, ale prece jen jsem pred mesicem delal nove filtry a oleje a obe nadoby byly venku a ano, byly ty diry s tou gumovou zaklapkou ucpane ale ted nejsou... :roll: Nechce se mi ted ven, prave tam lije :) ale zkusim to jeste probehnout..
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#5 Příspěvek od MUF_IV »

Tak asi vyřešeno, utěsnil jsem horní plastovou nadobu trochou akrylu, kde se mi zdalo ze to protekalo smerem na posilovač brzd, ten byl cca v 1/3 ve vodě a byly tam vidět i "pásky" od vody co se vytvářely po minulých zatopeních posilovače, tak snad to pomůže.
Peasy
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: sob 01.11.2008 01:00
Bydliště: Perná u Mikulova

#6 Příspěvek od Peasy »

Hlapi prosímvás, nevím jaký brzdy dát na e39 530d rv. 2000 ... Mechanik mě tam dal origo co mají bmw když vyjíždí z linky, ale mě vydržely 2000km a už mě zase házijou jak prase!!!! :cry:
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#7 Příspěvek od all »

dobře vše udělat, vyčistit, promazat a zajet a není problém. Když vymeteš kaluž s rozžhavenýma brzdama skroutí se a stejně tak když budeš silně brzdit a pak zastavíš a budeš na brzdě stát pořád. Ale samosebou je to o kvalitě. :wink:
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00
Klubové ID: 1637

#8 Příspěvek od mario42 »

právě mám echt originál kotouče a zcela aktuálně jsou opět do vrtule, stačilo jedno pořádné zabrzdění na D1 ze 190 km/h na 90 km/h před kamionem ... Předtím ATE Powerdisk- žraly destičky (samo od stejného výrobce) že z nich jenom prach letěl a taky dopadly úplně stejně. Ještě před tím ATE plné. Ještě před tím ATE+ desky Jurid a stále stejný scénář...

Tak shitový materiál jak má tento german fajrwerk neměly ani staré žigulíky od věčně ožralých rusů :mad:
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#9 Příspěvek od magorcondoria »

Mám pocit že,ATE je jen vývojová firma ,nic nevyrábí.Stejně jako Castrol.
Peasy
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: sob 01.11.2008 01:00
Bydliště: Perná u Mikulova

#10 Příspěvek od Peasy »

Jako to s tím že projedeš kaluzou a zkroutijou se ti kotouče je snad blbost ne!!!! To jak kdyby začalo pršet tak by si musel zastavit a nebo nebrzdit že tam náhodou nacáká!!! To snad musí vydrže ne .....
V úterý to de na reklamačku tak uvidím co mě řeknou v BOSHU !!!! :roll:
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Velvetek »

Připojuji se k dotazu, jaké kotouče nejlépe dát na e39 530d? díky
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#12 Příspěvek od all »

osobně mám ATE z bmw je to výroba A+ kterou v kelly nekoupíš. desky myslím ferodo.... spokojenost, rovné a paráda... a brzdim taky fest ;-)

jinak mám dobré zkušenosti s zimmermanama a k tomu ferodo ds 3000 :-) ale né na e39.

ještě je rozdíl, jaké dáš brzdové destičky, dělají se s náběhem a bez náběhu.... (od novoty mají stejnou brzdnou plochu jako po určitém ojetí)
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Velvetek »

all píše:osobně mám ATE z bmw je to výroba A+ kterou v kelly nekoupíš. desky myslím ferodo.... spokojenost, rovné a paráda... a brzdim taky fest ;-)
díky, ale ATE Kelly nabízí (neříkám, že to musím mít od nich), jen zjištuji, jakým směrem se u tohoto vozu ubrat. u min. auta jsem bral Brembo a super, jen nevím, jestli tady to je třeba...
TomBrno
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 24.06.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2317

#14 Příspěvek od TomBrno »

já koupil na svojí 540i ATE koplet přední brzdy, jemně to s něma vybraovalo ale myslel sem si že mám špatnej čep někde na řízení, tak sem to neřešil dokud se to nezhoršilo až to bylo nebezpečný, že se při prždění opravdu hodně rozklepal volant... tak sem chtěl spravit čepy ale kupodivu náprava v pořádku ale skroucený kotouče... reklamaci mi nechtějí uznat že sem je špatně "zajel" ale dobře vím že sem s nima rozhodně nijak neprasil a těch prvních 500km sem jezdil v pohodě, navíc už byly zkroucený od začátku trošku pak se to jen zhoršilo... takže boužel mě ATE dost zklamaly... teď jezdím s TRW a pohodička
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Velvetek »

TomBrno píše:já koupil na svojí 540i ATE koplet přední brzdy, jemně to s něma vybraovalo ale myslel sem si že mám špatnej čep někde na řízení, tak sem to neřešil dokud se to nezhoršilo až to bylo nebezpečný, že se při prždění opravdu hodně rozklepal volant... tak sem chtěl spravit čepy ale kupodivu náprava v pořádku ale skroucený kotouče... reklamaci mi nechtějí uznat že sem je špatně "zajel" ale dobře vím že sem s nima rozhodně nijak neprasil a těch prvních 500km sem jezdil v pohodě, navíc už byly zkroucený od začátku trošku pak se to jen zhoršilo... takže boužel mě ATE dost zklamaly... teď jezdím s TRW a pohodička
jo, díky za názor, kouknu na ty TRW co jsou zač...
Odpovědět