ahoj mam problem se startovanim, kdyz zaparkuji tak ze motr je to kopce tak startuji a nic nejde tam nafta proste. a to same kdyz zaparkuji jen tak treba ze dam na chodnik bokem a kdyz je filtr vejs tak nic ale jak zaparkuji druhym bokem a filtr je nize tak pohoda.odchazi cerpadlo nebo cim by tohle mohlo bejt?
u me to delalo presne to same, a bylo to podavaci cerpadlo. Podle me zkusenosti se vyplati koupit nove. Daval jsem tri a stejne nakonec i posledni papa
u me to delalo jen kdyz jsem stal cumakem vejs nez nadrz. mozna nekdy i na rovine, ale to minimalne. pokud jsem dal cumak z kopce, tak to za chvili chytlo. Nekdy se mi auto podarilo prostartovat a nekdy jsem ho musel rozlacit z kopce. Menil jsem asi trikrat pouzivane or po repasy. pokazdy za nakou dobu odeslo. Bylo to tak pred tremi lety a cena pouziteho okolo 2500kc. a novem tusim ze okolo 4- 6000 kc. ale nevim jak si stoji s cenou dnes. Jinak nejdrive bych nechal mechanikem promerit to cerpadlo aby pripadne identifikoval jestli je KO. Rikam, pri prvni poloze by melo zacvakat a poslat do motoru davku benalu.. Ale jestli se nepletu, u me nedokazalo v sobe udrzet benzin, a ten spadl zpet do nadrze. pokousel jsem se to vyresit i zpetnym ventilem pred cerpadlem, ale bez vysledku. Nenasel jsem zpetnej el. ventil kterej by vydrzel takovy tlak. pokazdy se roztrhal a teklo to vsude mozne..
ja to resil jak u e34 525tds tak u e34 530i osmivalec. ten benzin to podavaci mel taky, ale jestli jsou stejne to nevim, kazdopadne se to projevovalo stejne. A jestli mas moznost, tak nejlepsi jak zjistit jestli to je ono, tak to s nekym na chvili prohodit a uvidis.. mozna zjistis ze to nakonec tim cerpadlem neni....
schade píše:tak sem od filtru nafty odpojil hadici co jde do motoru a otocil klicem a nafta vystrikla.takze tam asi problem nebude
ta nafta taky musi mit urcitej tlak... u kamose kde vim ze to cerpadlo je KO to dela to ze kdyz ma min jak 30litru (e36 tzn pulka nadrze) tak proste nenastartuje. je to tim ze nad 30 litru tam je samospad ma i jakz takz tlak.
asi nejlepsi by bylo to prohodit s nekym, jak jsem jiz psal.. ale vypada to opravdu na to cerpadlo. zase nechci aby jsi na zaklade me teze koupil nove, a nakonec to bude neco jineho. znas to, nekdy to opravdu vypada na 99 procent, ale nakonec to muze byt i neco jineho.
tak sem natankoval plnou a bylo to v pohode ted mam tak prictvrte a zajel sem k baraku cumakem dolu a zase nic nechytne to! odpojim hadici za filtrem do morotu a nafta steka dolu a nahoru se zene vzduch.a kdyz otocim klickem tak z filtru nafta lita jen tezko poznam jelsti ma spravny tlak! myslite ze to tedy bude to cerpadlo?napise to diagnostika?
tak nove zjisteni startoval sem startoval pak uz umirala beterka dal sem ji nabit.a pak dal do auta otocil klickem a hle auto bezelo.tak ted uz opravdu nevim cim to muze bejt
me to vzdy mechanik nejak promeril, a zjistil jestli je KO nebo ne. Tento tyden se k nemu chystam, tak se ho poptam jak to presne zjistit. Ale me se to zda ze je KO... I jak jsi psal ta plna a 3/4 nadrze, to sedi na cerpadlo. Taky mi tekl benzin, ale nemel poradnej tlak. Kazdopadne muze taky cvakat ze je v poho ale neudrzi palivo a to pada z5 do nadrze. Prave proto potom pak trva nez si ho natahne z5...
poptam se a dam vedet...
badam badam a napada me imobilizer !!! nevite nekdo jak se chova bmw? kdyz budu startovat bez imo.?kdyz ho vyndam z klicku? jelsit bude tocit a nechytne jako Peugeot a skoda napr? nebo nebude ani tocit?
Jestli ti to dela ,jak pises ze kdyz natankujes plnou a pak to jede bez problemu a kdyz mas pod pulkou nadrze a zacne to blbnout tak mas s nejvetsi pravdepodobnosti v haji cerpadlo v nadrzi