Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E61 - znalec Praha a okolí
Muj otec má vyhlídnuté BMW 530Xd E61 rok 2006 kousek od Prahy a rád by s někým kdo těmto autum rozumí se na to jel podívat.
Je tady někdo kdo vlastní podobný vůz a rozumí tomu trochu nejlepe s diagnostikou se jel na to podívat ?
Domluví se s otcem nejlepe ješte tento týden
Díky.
PS: nemusí vlastnit to samé auto stačí když tomu rozumí. Ví co kde a jak.
Pěkná finanční odměna jistá !!!
Je tady někdo kdo vlastní podobný vůz a rozumí tomu trochu nejlepe s diagnostikou se jel na to podívat ?
Domluví se s otcem nejlepe ješte tento týden
Díky.
PS: nemusí vlastnit to samé auto stačí když tomu rozumí. Ví co kde a jak.
Pěkná finanční odměna jistá !!!
To tady není nikdo kdo je ochotnej a chtěl by si vydělat slušné peníze za pár hodin svého času ?
Nadšencu a fandu je tady dostatek přeci. A pomoci vybrat auto a projít pár základních věcí u auta skoro nového snad nebude problém.
Nikdo z Prahy a okolí ? Nerad bych aby to auto bylo pryč dříve než se na to podíváme.
Nadšencu a fandu je tady dostatek přeci. A pomoci vybrat auto a projít pár základních věcí u auta skoro nového snad nebude problém.
Nikdo z Prahy a okolí ? Nerad bych aby to auto bylo pryč dříve než se na to podíváme.

Ahoj, je vcelku 'opičí' služba někomu doporučit nějaké auto z bazaru ktreré konkrétně nezná. Navíc si za to vzít peníze....
Postupujte s otcem logicky, auto z roku 2006 kupujte u autorizovaného dealera, ne čerstvý dovoz! Pokud dovoz kupte si auto sami v německu a zase od dealera BMW. Zřejmně se dá ušetřit nákupem i jinde popř. obchodováním s 'turky', ale k tomu vážně potřebujete vzít s sebou profíka dovozce kterému můžete důvěřovat.
Jsi z Brna, jedte se podívat na toto auto : http://www.tipcar.cz/bmw/bmw-525ix-4x4- ... 20003.html . Není to vaše motorizace, nicméně se 160kw a manuální přev. bude radost to kombi řídit a navíc atm. benzín znamená kultivovanost a sázku na jistotu. Já vím trochu zchází newtonmetry, ale tragedie to nebude
Pokud mají veškerou historii, budou ochotni vám přeměřit karoserii hloubkoměrem laku a doložit že nebyla opravovaná po nehodě je to lákavý kup. Pořádně se projedte - i po dálnici aby byl poznat případný problém se stabilitou, nadměrným hlukem atd. Poslechněte motor - měl by běžet hebkce a tiše. Interiér by neměl vykazovat téměř žádná znatelná opotřebení v těch km a vyžádejte si report z diagnostiky + cebia. Pokud tohle všechno bude OK, vůbec bych neváhal a za těch cca. 390tiscíc (zkuste vyjednat slevu - uvidíte) bych to koupil a myslím že nemůžete šlápnout vedle
Postupujte s otcem logicky, auto z roku 2006 kupujte u autorizovaného dealera, ne čerstvý dovoz! Pokud dovoz kupte si auto sami v německu a zase od dealera BMW. Zřejmně se dá ušetřit nákupem i jinde popř. obchodováním s 'turky', ale k tomu vážně potřebujete vzít s sebou profíka dovozce kterému můžete důvěřovat.
Jsi z Brna, jedte se podívat na toto auto : http://www.tipcar.cz/bmw/bmw-525ix-4x4- ... 20003.html . Není to vaše motorizace, nicméně se 160kw a manuální přev. bude radost to kombi řídit a navíc atm. benzín znamená kultivovanost a sázku na jistotu. Já vím trochu zchází newtonmetry, ale tragedie to nebude

Pokud mají veškerou historii, budou ochotni vám přeměřit karoserii hloubkoměrem laku a doložit že nebyla opravovaná po nehodě je to lákavý kup. Pořádně se projedte - i po dálnici aby byl poznat případný problém se stabilitou, nadměrným hlukem atd. Poslechněte motor - měl by běžet hebkce a tiše. Interiér by neměl vykazovat téměř žádná znatelná opotřebení v těch km a vyžádejte si report z diagnostiky + cebia. Pokud tohle všechno bude OK, vůbec bych neváhal a za těch cca. 390tiscíc (zkuste vyjednat slevu - uvidíte) bych to koupil a myslím že nemůžete šlápnout vedle

PetrMGB píše:Ahoj, je vcelku 'opičí' služba někomu doporučit nějaké auto z bazaru ktreré konkrétně nezná. Navíc si za to vzít peníze....
Postupujte s otcem logicky, auto z roku 2006 kupujte u autorizovaného dealera, ne čerstvý dovoz! Pokud dovoz kupte si auto sami v německu a zase od dealera BMW. Zřejmně se dá ušetřit nákupem i jinde popř. obchodováním s 'turky', ale k tomu vážně potřebujete vzít s sebou profíka dovozce kterému můžete důvěřovat.
Jsi z Brna, jedte se podívat na toto auto : http://www.tipcar.cz/bmw/bmw-525ix-4x4- ... 20003.html . Není to vaše motorizace, nicméně se 160kw a manuální přev. bude radost to kombi řídit a navíc atm. benzín znamená kultivovanost a sázku na jistotu. Já vím trochu zchází newtonmetry, ale tragedie to nebude![]()
Pokud mají veškerou historii, budou ochotni vám přeměřit karoserii hloubkoměrem laku a doložit že nebyla opravovaná po nehodě je to lákavý kup. Pořádně se projedte - i po dálnici aby byl poznat případný problém se stabilitou, nadměrným hlukem atd. Poslechněte motor - měl by běžet hebkce a tiše. Interiér by neměl vykazovat téměř žádná znatelná opotřebení v těch km a vyžádejte si report z diagnostiky + cebia. Pokud tohle všechno bude OK, vůbec bych neváhal a za těch cca. 390tiscíc (zkuste vyjednat slevu - uvidíte) bych to koupil a myslím že nemůžete šlápnout vedle
Díky za radu ale máme auto vyhlídnuté za trošku vyšší peníze a je to přímo to co otec chtěl. takže 530xD v automatu. Skoro plná výbava.
Je to od prvního majitele a dokáže to prodat tak aby si otec odečetl DPH.
Takže auto je od prvního majitele toho bych se nebál. Idealní nějakej servisák BMW či někdo podobného ražení co si veme pod paži notes s diagnostikou a jen to projdeme. Mám pocit že 4roky staré auto s 200tis km musí vypadat jako nové. Ostatně majitel tvrdí že interier vypadá na 50tis km.
Takže spíše mi jde o to aby řekl někdo je to ok pouze podvozek pořešit či turbo je načaté atd. Zda pozná nějaké závady které jsou už ve fázi před koncem. At potom do toho nenasype jeste 100k. Je třeba jen drobnosti jako je spotřebák to bych pochopil.
Někdo kdo tyto auta zná či má něco podobného. Nechceme jinej typ bud tohle nebo má ještě vyhlídnutého PASSATA v plné palbě. Kterej se tomu taky přibližuje. Ale toho se osobně já bojím co jsem slyšel reference. Krom více místa a lepší spotřeby moc nenabízí.
Filozof píše:Díky za radu ale máme auto vyhlídnuté za trošku vyšší peníze a je to přímo to co otec chtěl. takže 530xD v automatu. Skoro plná výbava.
Je to od prvního majitele a dokáže to prodat tak aby si otec odečetl DPH.
Takže auto je od prvního majitele toho bych se nebál. Idealní nějakej servisák BMW či někdo podobného ražení co si veme pod paži notes s diagnostikou a jen to projdeme. Mám pocit že 4roky staré auto s 200tis km musí vypadat jako nové. Ostatně majitel tvrdí že interier vypadá na 50tis km.
Takže spíše mi jde o to aby řekl někdo je to ok pouze podvozek pořešit či turbo je načaté atd. Zda pozná nějaké závady které jsou už ve fázi před koncem. At potom do toho nenasype jeste 100k. Je třeba jen drobnosti jako je spotřebák to bych pochopil.
Někdo kdo tyto auta zná či má něco podobného. Nechceme jinej typ bud tohle nebo má ještě vyhlídnutého PASSATA v plné palbě. Kterej se tomu taky přibližuje. Ale toho se osobně já bojím co jsem slyšel reference. Krom více místa a lepší spotřeby moc nenabízí.
Rozumím, snad ti tedy pomůže Snejk. Já se v autech sice vyznám, ale jako hobby a ne jako mechanik, takže bych ti s fyzickým výběrem nepomohl po profesionální úrovni. Pravda je ta že u novějšího 5kového BMW se těžko pozná počet najetých km podle oka. Co nese opotřebení je typicky jen kůže na volantu a pak bočnice sedadel - pokud jsou kožená. potah pedálů nebo řadící páka vydrží dlouho jako nové. U naftáku s 200tis. km je hlavně potřeba mít zdokladované opravy a výměny provedené spolu s běžnými prohlídkami. Aby se Vám pak nesešlo moc výměn spotřebních dílů najednou. (když se to pak sečte, může pak první poprodejní údržba stát balík) . Přeju štastný výběr a chladnou hlavu..
PetrMGB píše:Filozof píše:Díky za radu ale máme auto vyhlídnuté za trošku vyšší peníze a je to přímo to co otec chtěl. takže 530xD v automatu. Skoro plná výbava.
Je to od prvního majitele a dokáže to prodat tak aby si otec odečetl DPH.
Takže auto je od prvního majitele toho bych se nebál. Idealní nějakej servisák BMW či někdo podobného ražení co si veme pod paži notes s diagnostikou a jen to projdeme. Mám pocit že 4roky staré auto s 200tis km musí vypadat jako nové. Ostatně majitel tvrdí že interier vypadá na 50tis km.
Takže spíše mi jde o to aby řekl někdo je to ok pouze podvozek pořešit či turbo je načaté atd. Zda pozná nějaké závady které jsou už ve fázi před koncem. At potom do toho nenasype jeste 100k. Je třeba jen drobnosti jako je spotřebák to bych pochopil.
Někdo kdo tyto auta zná či má něco podobného. Nechceme jinej typ bud tohle nebo má ještě vyhlídnutého PASSATA v plné palbě. Kterej se tomu taky přibližuje. Ale toho se osobně já bojím co jsem slyšel reference. Krom více místa a lepší spotřeby moc nenabízí.
Rozumím, snad ti tedy pomůže Snejk. Já se v autech sice vyznám, ale jako hobby a ne jako mechanik, takže bych ti s fyzickým výběrem nepomohl po profesionální úrovni. Pravda je ta že u novějšího 5kového BMW se těžko pozná počet najetých km podle oka. Co nese opotřebení je typicky jen kůže na volantu a pak bočnice sedadel - pokud jsou kožená. potah pedálů nebo řadící páka vydrží dlouho jako nové. U naftáku s 200tis. km je hlavně potřeba mít zdokladované opravy a výměny provedené spolu s běžnými prohlídkami. Aby se Vám pak nesešlo moc výměn spotřebních dílů najednou. (když se to pak sečte, může pak první poprodejní údržba stát balík) . Přeju štastný výběr a chladnou hlavu..
díky snad se podaří. Mě osobně se líbí tatík nikdy BMW neměl a když viděl moji starou E34 že jezdí stále po 17letech bez větších problému tak o tom taky uvažuje. Navíc se mu to auto líbí že má natáčecí bixenony a luxusní sedačky silnej motor 4x4 do hor akorát ta spotřeba nebude dle jeho představ. Když jezdí 80procent praha a sem tam dálky. Toho se spíše obávám já. V praze počítám bude jezdit mezi 8-11litry na sto.
Zatim je zvyklej na 7,5litru max u opla vectry.
Proto i zvažuje toho passata.
Chce proste svižného kombíka v automatu a 4x4 aby nebyl tak zničenej z cestování. A BMW padlo taky jelikož díly nejsou tak drahé a servis mu udělá dneska kdejaka firma.
( výměna čepu , silentbloku , tlumiču , kotouču a kapaliny.¨) prostě spotřebák.
Ještě se bojím o jeho zdraví nevím jak se bude přátelit se 160KW když do ted vlastnil pouze 66KW , ikdyž je rozumnej člověk, nevim jak to bude na něj pusobit ......
jestli hledas nekoho kdo ti u auta s 200tis km rekne ze to mas koupit a ze se urcite nic nevysere tak to opravdu udela leda vul . pri takovym najezdu se muze odporoucet cokoli - turbo vstriky atd. takze pokud si chce tatik koupit vysneny auto na ktery dlouho nesahne tak bmw s 200tis je opravdu mimo. bud at je pripravenej na nejakou investici nebo at radsi poridi novou oktavku 

king píše:jestli hledas nekoho kdo ti u auta s 200tis km rekne ze to mas koupit a ze se urcite nic nevysere tak to opravdu udela leda vul . pri takovym najezdu se muze odporoucet cokoli - turbo vstriky atd. takze pokud si chce tatik koupit vysneny auto na ktery dlouho nesahne tak bmw s 200tis je opravdu mimo. bud at je pripravenej na nejakou investici nebo at radsi poridi novou oktavku
Spíše mi jde o to aby někdo řekl že auto nebylo bourané a že vypadá v pohodě. Vstřiky a turbo beru bohužel jako spotřebák u tohoto auta. Nikdy člověk neví díky kvalitě naší nafty tohle je v ČR loterie.
V zahraničí s tím nemají problémy a vstřiky odchází hlavně v ČR a podobných zemí.
Známej má BMW 535d co jezdí v německu a má přes pul mega najeto a vstřiky neměnil ani jeden.
PS: Oktávku za 800tis máme v práci jako služební a děs běs ... to radeji 3roky stareho passata nebo to BMW je to uplně jiná kategorie.
Oktávka je předražené dělnické auto které má šíleně hlučnej TDI traktor motor.
Spíše jsem si myslel že by diagnostika ukázala problémy co tam je zatajeno či zda to je v pohodě.
Ikdyž si myslím, že právě první majitel je vizitka a snad by neprodal auto co by bylo na tom špatně.
jak dlouho vydrží podvozek než se začnou měnit tlumiče silentbloky atd. ?
Od koupě nového auta ?
