
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
lieta zadok e39...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 28.02.2010 01:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj
Já teď dělal oba vnější čepy na spodních ramenech zadní nápravy,je to docela vopruz,ten dlouhý silný šroub,co to celý drží pohromadě šel ven kupodivu celkem hezky,ale dost práce dalo vylisovat ty staré čepy z těch ok pod nábojem kola,na jedné straně jsem rozlomil stahovák,naštěstí jsem měl ještě jeden a nakonec se podařilo. Na jedné straně to mělo vůli skoro 1cm,na druhé menší.Zajímavé je,že to za jízdy nedělalo vůbec nic,nic nebouchalo a auto sedělo normálně.Přišel jsem na to náhodou,při výměně kol za letní,když jsem utahoval zvednuté kolo,tak jsem zjistil,že má vůli nahoru a dolů,zhrozil jsem se kolik to bylo.Taky když jsem se podíval na auto zezadu,tak na zadních kolech byly celkem výrazné A,teď po opravě jsou A mnohem menší,ty kola jsou skoro rovně.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
4 hlavní silentbloky nápravy... Sedan 600 za jeden, tour 1200 za jeden, práce cca 4000, potom geoška. Samo ideální při tom zkontrolovat zbytek silentů v nápravě...blankito píše:lieta mi zadok v zakrutach aj buchot na e39. odjebane silenbloky na napravemenil to niekto diki...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.