Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Váha vzduchu , Lambda - jak zjistit problémy ?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Jsou tady miliony temat na LAMBDU A VAHU VZDUCHU.
Nelze udělat FAQ na základní chyby co auto dělá a kam se člověk má podívat a co proměřit ?
Ted taky hledám závadu na autě. Zlobí mě dlouhé starty a jízda na benzín blbne a zlobí. Rád bych si třeba proměřil Lambdu či váhu vzduchu či pozjištoval kde a co ale tady se moc nedovím.
Každej vyjmenuje deset věcí ale měnit jen tak za tisíce díly na autě pokus omyl je dle mě čistě vyhazování peněz do vzduchu. Nejsem milionář abych to jen tak zkoušel.
Chci se zeptat odborníku. Jak se auto chová při špatné lambde či Váze vzduchu a jak se to dá proměřit. Kde jaké odpory či napětí.
Vím že je tady dost lidí co mají o BMW znalosti lepší než plno techniku co v BMW pracují.
Mě osobně auto lede jen na lpg a taky občas chcipne pokud tomu šlapu na krk a pak vyřadím. Ale na benzín tragedie. jede to občas ale jak tomu šlapnu moc chcipne to jako by se zalil benzínem.
Mám podezření na váhu vzduchu ale jak to zjistit, abych nemusel měnit díly pokus omyl ?
A nemusel diagnostiku ?
Díky za radu.
Nelze udělat FAQ na základní chyby co auto dělá a kam se člověk má podívat a co proměřit ?
Ted taky hledám závadu na autě. Zlobí mě dlouhé starty a jízda na benzín blbne a zlobí. Rád bych si třeba proměřil Lambdu či váhu vzduchu či pozjištoval kde a co ale tady se moc nedovím.
Každej vyjmenuje deset věcí ale měnit jen tak za tisíce díly na autě pokus omyl je dle mě čistě vyhazování peněz do vzduchu. Nejsem milionář abych to jen tak zkoušel.
Chci se zeptat odborníku. Jak se auto chová při špatné lambde či Váze vzduchu a jak se to dá proměřit. Kde jaké odpory či napětí.
Vím že je tady dost lidí co mají o BMW znalosti lepší než plno techniku co v BMW pracují.
Mě osobně auto lede jen na lpg a taky občas chcipne pokud tomu šlapu na krk a pak vyřadím. Ale na benzín tragedie. jede to občas ale jak tomu šlapnu moc chcipne to jako by se zalil benzínem.
Mám podezření na váhu vzduchu ale jak to zjistit, abych nemusel měnit díly pokus omyl ?
A nemusel diagnostiku ?
Díky za radu.
váhu sem zkoušel tak, že sem ji při nastartovaném motoru vypojil. Když byla v poho, u motoru se krátkodobě zmenili otáčky.Při připojení to udělalo totéž. U lambdy se dá klasickým multimetrem zmeřit odpor výhřevu,ale to ti pomůže jen s části,protože může být KO zrovna signál pro řídici jednotku. To se dá měrit nějakým osciloskopem, nebo čím,ale to sem nikdy nedělal. No a když to shrnu,tak je na to stejně nejlepší diagnostika. Nemusí být zrovna nejdražší,ale musí ji obsluhovat člověk co tomu rozumí. Jestli se v něčem pletu, klidně mě opravte, i já jsem jen člověk 

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Jasne máš pravdu váhu jsem zkoušel a po vypojení se otáčky zhouply.dexter píše:váhu sem zkoušel tak, že sem ji při nastartovaném motoru vypojil. Když byla v poho, u motoru se krátkodobě zmenili otáčky.Při připojení to udělalo totéž. U lambdy se dá klasickým multimetrem zmeřit odpor výhřevu,ale to ti pomůže jen s části,protože může být KO zrovna signál pro řídici jednotku. To se dá měrit nějakým osciloskopem, nebo čím,ale to sem nikdy nedělal. No a když to shrnu,tak je na to stejně nejlepší diagnostika. Nemusí být zrovna nejdražší,ale musí ji obsluhovat člověk co tomu rozumí. Jestli se v něčem pletu, klidně mě opravte, i já jsem jen člověk
Tudíž by měla být dobrá ale když je znečištá tak to nepoznáš dokud ji nevyčistíš.
Váhu jsem vyčistil čističem na brzdy ve spreji. Jak jsem se dočetl a dneska se mi zdálo o cca 20procent lepší prubeh a i auto startovalo 3s na poprvé. Ale to je pouze dojem .
Jeste jsem přidal 30L V-POWER 95 na čištění vstřiku jsem dal nejakej čistič do nádrže.
O víkendu mám slíbenou diagnostiku. A známej má i osciloskop.
Podezření mám na palivovou pumpu načatou a taky lehce vstřiky zněčištěné plus zda je ta lambda špatná uvidíme.
Furt se mi zdá že to auto jede na nějakej nouzovej režim a své hodnoty vypočítává ale nezískává realné.
nevím, zda tě trápí něco na tvém autě,ale jestli máš slabší výkon, tak si zkontroluj i vzduchovej a palivovej filtr.Taky můžeš mít přicpanej kat.Toho může být víc,bez konkretnějšího popisu nejde poradit.To čištění váhy benzínem, nebo něčim obdobným neplatí pro všechny váhy,protože některé nemají pásek,ale odporovej drátek,který se automaticky po vypnutí motoru vyčistí (vypálí). 

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
auto jede na benzín pouze do 2500ot. Pozdeji pak i více po delší době ale auto škube dost a to pouze na benzín. LPG jede v pohodě.dexter píše:nevím, zda tě trápí něco na tvém autě,ale jestli máš slabší výkon, tak si zkontroluj i vzduchovej a palivovej filtr.Taky můžeš mít přicpanej kat.Toho může být víc,bez konkretnějšího popisu nejde poradit.To čištění váhy benzínem, nebo něčim obdobným neplatí pro všechny váhy,protože některé nemají pásek,ale odporovej drátek,který se automaticky po vypnutí motoru vyčistí (vypálí).
Výkon ztratil trochu a kat bude asi špatnej to vím ale taky tuším že bude něco s pumpou a vstřikama. Je to jen pocit ale asi to jsou první věci na co se podívam.
Třeba dojedu ke křižovatce a čekám na zelenou jak blikne chci se rozjt a auto se dusí při sešlapnutém plynu. Někdy i 10s. než se zase rozjede.
Na lpg to nedělá. Pouze vše benzín.
Palivovej filtr taky vyměním. Dobrej nápad. a diagnostika a osciloskop snad ukážou více.
Resim obdobnej problem,obcas chcipe na volnobeh a pri jizde na par sekund ztraci vykon. Svicky v pohode,mel jsem dole katik,cumel jsem do nej-vypada jak novej,oblepil jsem cely sani paskou,aby to nemelo sanci prisavat nekde vzduch,vymenil jsem vahu vzduchu a zadna zmena. Takze sazim na palivovej filtr,popride na to,ze dodelava benzinova pumpa,coz bude asi i tvuj pripad,kdyz rikas,ze na lpg v poho,tudiz by mel byt problem nekde v palivovy soustave. Pripadne dej vedet,jak si to vyresil.
Me uz to pekne jebe,auto stoji
a ja musim jezdit sockou
,chtel jsem se v tom dneska povrtat,ale venku chcije a chcije.
Me uz to pekne jebe,auto stoji


- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Byl jsem včera za mechanikem ale mel porouchanej pc takže diagnostika neproběhla. Ale stejně říkal, že na 90procent je to benzínová pumpa.jazet píše:Resim obdobnej problem,obcas chcipe na volnobeh a pri jizde na par sekund ztraci vykon. Svicky v pohode,mel jsem dole katik,cumel jsem do nej-vypada jak novej,oblepil jsem cely sani paskou,aby to nemelo sanci prisavat nekde vzduch,vymenil jsem vahu vzduchu a zadna zmena. Takze sazim na palivovej filtr,popride na to,ze dodelava benzinova pumpa,coz bude asi i tvuj pripad,kdyz rikas,ze na lpg v poho,tudiz by mel byt problem nekde v palivovy soustave. Pripadne dej vedet,jak si to vyresil.
Me uz to pekne jebe,auto stojia ja musim jezdit sockou
,chtel jsem se v tom dneska povrtat,ale venku chcije a chcije.
Že už to párkrát řešil. Takže mu opravím pc a tento týden budu vědět. A vypadá to že pumpa opravdu končí. Pár dní zpátky jsem vzal V-POWER a čistič, ale stejně auto na benzín má tendenci po 2500ot poskakovat a škube. JAkoby pumpa nestíhala dávat palivo. Takže jeste mala možnost zalepene vstřikovače zároven s načatou pumpou.
Pumpu budu řešit stejně na 100procent. A u tebe tipuji je to samé.
Tedy pumpa a palivovej filtr první věc na co bych se díval.
To máš tak strašný, že už stím nemužeš ani jet ?
Bohuzel,je to horsi a horsi,driv to cuklo tak jednou za cca 50km,ale ted uz to dela cim dal tim casteji a taky to dost chcipa na volnobeh,takze na krizovatkach vypadam,jak kdyz se neumim rozjet
,uz se mi moc nechce trapit baterku. Vcera jsem mel venku ten filtr,jen jsem ho profouk,ale tam asi potiz nebude,bude to nejspis to palivovy cerpadlo,v tydnu to budu resit s kamosem mechanikem,tak uvidim.
