Jde mi o to, jestli se da ten kloub vymenit bez demontaze kardanky, popripade jestli se pak musi vyvazovat, kdyz je tam nastrceny (jestli je jen nastrceny?) na tisicihranu. Sundavat totiz (znovu) vyfuk ve dvou opravdu moc nejde a prace nic moc
Vymena kloubu kardanky
-
Meda
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: čtv 18.11.2004 01:00
- Klubové ID: 3310
Uz jste nekdo menil kloub, nebo co to je (cislo 16) na kardance? Dnes mi menili stredove ulozeni kardanu a po slozeni se prislo na to, ze ikdyz vule na tom kloubu neni velka (1mm), nasledky vibraci od zniceneho stredoveho ulozeni nejspis znicili kloub vic, nez jsem si myslel..
Jde mi o to, jestli se da ten kloub vymenit bez demontaze kardanky, popripade jestli se pak musi vyvazovat, kdyz je tam nastrceny (jestli je jen nastrceny?) na tisicihranu. Sundavat totiz (znovu) vyfuk ve dvou opravdu moc nejde a prace nic moc
Jde mi o to, jestli se da ten kloub vymenit bez demontaze kardanky, popripade jestli se pak musi vyvazovat, kdyz je tam nastrceny (jestli je jen nastrceny?) na tisicihranu. Sundavat totiz (znovu) vyfuk ve dvou opravdu moc nejde a prace nic moc
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Meda
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: čtv 18.11.2004 01:00
- Klubové ID: 3310
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
-
qeuin
- Člen Klubu
- Příspěvky: 519
- Registrován: sob 19.07.2008 00:00
- Klubové ID: 1789
No menil jsem ho akorat pred tydnem, ale vzhledem k tomu, ze to bylo u prilezitosti novy spojky, tak tim asi odpadla tak pulka prace.
Nebyl jsem u toho, ale puvodne kdyz jsme koukali, ze jde ten kloub do haje, tak myslim, ze musel sundat kardan i z prevodovky, aby se s tim vytocil (ale uz je to dlouho, tak si nejsem jistej).
Ja to menil spis preventivne, protoze se mi nezda, ze by se ta vule nejak projevovala, a nebo mozna to co svadim na spojku, delal ten kloub, sam nevim.
Kazdopadne je asi dobry aspon jednou za cas namazat ten kloub, protoze je dost blbe mezi vejfukama a aspon ja sem z toho mel vylitanou skoro vsechnu vazelinu.
Jinak si myslim, ze ta vymena neni, az na nutnost nejaky ty demontaze, moc narocna nebo aspon si v servisu nijak nestezovali.
Nebyl jsem u toho, ale puvodne kdyz jsme koukali, ze jde ten kloub do haje, tak myslim, ze musel sundat kardan i z prevodovky, aby se s tim vytocil (ale uz je to dlouho, tak si nejsem jistej).
Ja to menil spis preventivne, protoze se mi nezda, ze by se ta vule nejak projevovala, a nebo mozna to co svadim na spojku, delal ten kloub, sam nevim.
Kazdopadne je asi dobry aspon jednou za cas namazat ten kloub, protoze je dost blbe mezi vejfukama a aspon ja sem z toho mel vylitanou skoro vsechnu vazelinu.
Jinak si myslim, ze ta vymena neni, az na nutnost nejaky ty demontaze, moc narocna nebo aspon si v servisu nijak nestezovali.
-
Meda
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: čtv 18.11.2004 01:00
- Klubové ID: 3310
obrazky mi koukam moc nejdou.. 
Jinak jde o e39 M5, odeslo mi po ceste na dovcu stredove lozisko tak, ze se utrhla guma kolem nej a kardanka litala sem a tam, pri nizkych kvaltech se rozechvela tak, ze mlatila do podlahy, pak auto v urcitych rychlostech vibrovalo atd. Az na ty rozjezdy jsem se s tim snazil jet mimo vibrace, ale po vcerejsi vymene loziska auto stale pri zatezi vibruje a pri prudsim rozjezdu na jednicku mlati v lozisku do podlahy..
Hardy spojka je nova, kardanovy kriz vypada v pohode, ale ten zadni kloub ma minimalne 1mm vuli a je dost mozne, ze se po tech kilometrech kulicky omlely vic, nez jsem si myslel, pak to proste pri zaberu ujede nekam na stranu a rozhodi to celou kardanku.
Jeste jeden poznatek-ve vetsich rychlostech-nad kilo-uz to nevibruje, nejspis uz se kardan toci tak rychle, ze se v tom kloubu vystredi a nehazi..
Uvazuju spravne?
Jinak jde o e39 M5, odeslo mi po ceste na dovcu stredove lozisko tak, ze se utrhla guma kolem nej a kardanka litala sem a tam, pri nizkych kvaltech se rozechvela tak, ze mlatila do podlahy, pak auto v urcitych rychlostech vibrovalo atd. Az na ty rozjezdy jsem se s tim snazil jet mimo vibrace, ale po vcerejsi vymene loziska auto stale pri zatezi vibruje a pri prudsim rozjezdu na jednicku mlati v lozisku do podlahy..
Hardy spojka je nova, kardanovy kriz vypada v pohode, ale ten zadni kloub ma minimalne 1mm vuli a je dost mozne, ze se po tech kilometrech kulicky omlely vic, nez jsem si myslel, pak to proste pri zaberu ujede nekam na stranu a rozhodi to celou kardanku.
Jeste jeden poznatek-ve vetsich rychlostech-nad kilo-uz to nevibruje, nejspis uz se kardan toci tak rychle, ze se v tom kloubu vystredi a nehazi..
Uvazuju spravne?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Meda
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: čtv 18.11.2004 01:00
- Klubové ID: 3310
-
qeuin
- Člen Klubu
- Příspěvky: 519
- Registrován: sob 19.07.2008 00:00
- Klubové ID: 1789
-
Meda
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: čtv 18.11.2004 01:00
- Klubové ID: 3310

