Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Spotřeba,ale fakt ukrutná
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon 22.02.2010 01:00
- Bydliště: Chomutov
To DirtyHarry: Potýkam se timhle problémem delší dobu, je těžký říct co jsem dělal na autě naposledy páč se vracim k těm samejm věcem co jsem právě dělal jako např. výměna nějakých těch čidel,přetěsnění víka ventilů,atd tykový ty věci u kterejch si můžeš být jistej že si je udělal dobře.
Jo a v nouzáku to podle mě jede co sem to auto koupil.
To DestinyE34: Plně s tebou souhlasim až na tu spotřebu, auto je živější jde za plynem a jede naprosto v pohodě.Vlastně mě takle jezdí pořád akorát s tou spotřebou je to horší a horší. A hlavně je to proměnlivý,někdy jedu na trojku a akt. spotř. mi ukazuje při 3000 otáčkách 25l, a někdy při naprosto samý situaci (teplym motoru samozřejmě) tu ručičku ani nevidim,tzn že bere 30l a více. A stává se že ta ručička při konstantní rychlosti sebou mlátí sem a tam v rosahu 1l-4l jako kdyby jí hrabalo. a taky mam E34 525i 141kW
Doporučte nějakýho schopnýho garážníka, dal sem zato 15k (což je bomba ne?)a je celkem v poho tak si myslim že do toho můžu něco vrazit.
Jo a v nouzáku to podle mě jede co sem to auto koupil.
To DestinyE34: Plně s tebou souhlasim až na tu spotřebu, auto je živější jde za plynem a jede naprosto v pohodě.Vlastně mě takle jezdí pořád akorát s tou spotřebou je to horší a horší. A hlavně je to proměnlivý,někdy jedu na trojku a akt. spotř. mi ukazuje při 3000 otáčkách 25l, a někdy při naprosto samý situaci (teplym motoru samozřejmě) tu ručičku ani nevidim,tzn že bere 30l a více. A stává se že ta ručička při konstantní rychlosti sebou mlátí sem a tam v rosahu 1l-4l jako kdyby jí hrabalo. a taky mam E34 525i 141kW
Doporučte nějakýho schopnýho garážníka, dal sem zato 15k (což je bomba ne?)a je celkem v poho tak si myslim že do toho můžu něco vrazit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
Hmm hmm
možná hloupá otázka,ale lambdu máš určitě odpojenou? Mně kolísala ručička spotřeby taky a bylo to lambdou,ale i s ní jsem jezdil kolem 10+- litrů. Měl jsem ještě jednu E34 a taky 525i 141kw,začal mi tam cvakat jeden hydroštel a měl jsem prorezavělý a divně polátaný konec výfuku. Spotřeba šla taky nahoro,lae tak max o 2 litry
Jinak doporučovali mi různě na netu,ať dám radši prachy do pořádné BMW diagnostiky a ta by měla ukázat vše. Má kontrolovat kolik co měří a porovnávat to s údaji,které by mělo auto správně vykazovat. Nic méně jsem ji ještě nezkoušel,protože nejblišší mám ve Zlíně a tam chtějí 1500Kč
tak jsem byl při příležitosti v Brně v nějakém soukromém servisu zaměřeném na BMW a diagnostika byla jen za 4kila,ale nezjistil mi tam ani tu špatnou lambdu,takže úplně na shit
Ještě pár asi hloupých poznatků,nemůže ti auto brzdit-i když to by jsi asi poznal,nebo špatný pal filtr,třeba byl bordel v nádrži a hned se po výměně zanesl. Co špatná pal.pumpa? Nebo je zanesený odvzdušňovák nádrže a autko si nemůže nasát...


Jinak doporučovali mi různě na netu,ať dám radši prachy do pořádné BMW diagnostiky a ta by měla ukázat vše. Má kontrolovat kolik co měří a porovnávat to s údaji,které by mělo auto správně vykazovat. Nic méně jsem ji ještě nezkoušel,protože nejblišší mám ve Zlíně a tam chtějí 1500Kč


Ještě pár asi hloupých poznatků,nemůže ti auto brzdit-i když to by jsi asi poznal,nebo špatný pal filtr,třeba byl bordel v nádrži a hned se po výměně zanesl. Co špatná pal.pumpa? Nebo je zanesený odvzdušňovák nádrže a autko si nemůže nasát...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon 22.02.2010 01:00
- Bydliště: Chomutov
To DestinyE34: Nevim už sem z toho jelen, připadá mi že to auto jede naprosto v pohodě,jde zaplynem,táhne,otáčky už nekolísaj,(řešeno tu na fóru již několikrát pod topikem volnoběh) prostě nebejt tý ukrtutný spotřeby tak pětihvězdičková kára.
To DirtyHarry: Co si udělam doma,to si udělam, s báwama moc extra zkušeností nemam ale tak nějak do aut dělam. Měl sem 318i, 524td, 520i, a teď 525i ale stimhle sem se ještě nesetkal. podle mě to bude jen nějaký čidýlko nebo přejeblej kábl, prostě jen nějaká prkotina a která zahejbe celym autem. ....... ale přijít na to kde.
Cit.:Někde něco nedovírá,zůstává viset,je mimo...? Co se dá zkontrolovat vizuelně nebo mechanicky sem vše projel. možná i víckrát. prostě řádnou diagnostiku a bude ... ale podle mě stejně nic nenajde.
To DirtyHarry: Co si udělam doma,to si udělam, s báwama moc extra zkušeností nemam ale tak nějak do aut dělam. Měl sem 318i, 524td, 520i, a teď 525i ale stimhle sem se ještě nesetkal. podle mě to bude jen nějaký čidýlko nebo přejeblej kábl, prostě jen nějaká prkotina a která zahejbe celym autem. ....... ale přijít na to kde.
Cit.:Někde něco nedovírá,zůstává viset,je mimo...? Co se dá zkontrolovat vizuelně nebo mechanicky sem vše projel. možná i víckrát. prostě řádnou diagnostiku a bude ... ale podle mě stejně nic nenajde.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon 22.02.2010 01:00
- Bydliště: Chomutov
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
A co třeba zkusit postavit dvě auta vedle sebe stejný typ a proměřovat vše na obou autech kde je krpa ?
Třeba by to zabralo den ale zjistit by se snad mohlo vše.
Udělat seznam věcí co a jak proměřit kde jsou jaké hodnoty odporů a napětí atd. A pak to procházet za sebou celý seznam.
A během pár hodin najdete nějaké rozdíly. A potom se jen soustředit na věci které jsou jinak.
Což bude třeba jen pár věcí.
Některé věci by šli i prohodit.
Ještě mě napadá nějaká závada v elektroinstalaci. A někde je prostě nastaveno aby to furt cpalo na plno či jako bys jezdil stále na sytič. což je cca o 50procent větší spotřeba.
Myslím a tipuji na něco v elektroinstalaci. Držím palce a určitě se poděl jak jsi dopadl.
Třeba by to zabralo den ale zjistit by se snad mohlo vše.
Udělat seznam věcí co a jak proměřit kde jsou jaké hodnoty odporů a napětí atd. A pak to procházet za sebou celý seznam.
A během pár hodin najdete nějaké rozdíly. A potom se jen soustředit na věci které jsou jinak.
Což bude třeba jen pár věcí.
Některé věci by šli i prohodit.
Ještě mě napadá nějaká závada v elektroinstalaci. A někde je prostě nastaveno aby to furt cpalo na plno či jako bys jezdil stále na sytič. což je cca o 50procent větší spotřeba.
Myslím a tipuji na něco v elektroinstalaci. Držím palce a určitě se poděl jak jsi dopadl.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon 22.02.2010 01:00
- Bydliště: Chomutov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon 22.02.2010 01:00
- Bydliště: Chomutov
Auto sem koupil a bylo vše v pohodě,ale už tehdy s tou spotřebou to nebylo nějak v pořádku (ale dalo se stim tak za 13-16). Začalo to bejt horší a horší samo od sebe. Nejsem si vědom že by se to dělo po mym zásahu. Konec konců se tam dělali běžný věci (jako svíce,filtry atd) a spíš k dobrýmu než nějaký kliky háky jak to ojeb*t. Tuhle sem ráno vlezl do auta natočim, chvilku to drželo otáčky pak to zahoupalo a chcíplo. A od rána to dělá furt. Vypozoroval sem, že když mam volnoběh cca 850-900 a rozjedu se bez kvaltu (třeba z kopečka) tak se mi pokaždý zvednou otáčky na 1000-1100. Je to normální ?Filozof píše:Důležitá otázka. To auto máš jak dlouho ?
Kdy to začalo dělat ? už po koupi to žralo jak prokopnutý ?
Pokud jsi to tak koupil a už to žralo bude tam asi nějaká přestavba nebo nějaka uprava co tam bejt nemá. Tohle jsem jeste neslyšel aby auto žralo 2x tolik co má.
Zdravim kluci. Resili jsme podobny problem na Fordu. Houpani otacek,spotreba,po ohrati motoru vse v poradku ale spotreba OHROMNA. Divalo se na to pres X mechaniku a nevyresilo se to. Pry snad jeste nejaky ventil odvetrani kliky ale to by asi se spotrebou nemelo co delat a uz to ani nemelo smysl dal resit
. Tak to jeste chvilku pojezdilo a na vahu do sbernych surovin.
.






-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
hmm já jezdit za 25-30 průměr tak mám spocenou prdel ještě teď,když bych ten fofr ukočíroval a přežil teda
Ale když to žere víc jak má tak sou fakt jen 2 možnosti. A to moc paliva a tím bohatá směs. A nebo velká zátěž motoru, někde něco přidřenýho, brzda, nebo vejfuck ucpanej.....
Nespomaluje to auto moc z kopce, nebo na rovince když se pustí plyn?

Ale když to žere víc jak má tak sou fakt jen 2 možnosti. A to moc paliva a tím bohatá směs. A nebo velká zátěž motoru, někde něco přidřenýho, brzda, nebo vejfuck ucpanej.....
Nespomaluje to auto moc z kopce, nebo na rovince když se pustí plyn?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Tak mě napadla jedna věc.
Když je veliká zima auto jede na sytič a valí tam mraky benzínu.
Takže jedu za 25litru na sto taky chvilku než se to automaticky přepne.
Tobě to jede stale tak nepřepne se to prostě stále jedeš na bohatou směs.
Auto si myslí že je ukrutná zima furt a že je motor studenej jak v mrazech.
Běž po tom, myslím si že to bude na 90procent určitě ono.
Když je veliká zima auto jede na sytič a valí tam mraky benzínu.
Takže jedu za 25litru na sto taky chvilku než se to automaticky přepne.
Tobě to jede stale tak nepřepne se to prostě stále jedeš na bohatou směs.
Auto si myslí že je ukrutná zima furt a že je motor studenej jak v mrazech.
Běž po tom, myslím si že to bude na 90procent určitě ono.
