Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Auto startuje 5s, jede max do 2500ot

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#1 Příspěvek od Filozof »

Mám problém ale je velice zvláštní. ( BMW 525i E34)
Auto startuje asi 4-5s nebo až na podruhé. A další věc už nějakej čas nejede více jak nad 2500ot. , pak se začne dusit a kašle a plive. A nedá se stím jet rychleji. (BATERKA , SVICKY A FILTRY NOVE)

Tohle to mi dělá pouze na benzín. Jak se zahřeje a jede na LPG je to v pohodě. Takže pokud jezdím na LPG nepozoruji žádné problémy jen se mi zdá trošku línější.
Co by to tak mohlo být ?
Přečetl jsem na webu mnoho a pokud někdo řešil BMW 5 s podobným problémem tak to byl bud generátor impulsu nebo snímač otáček kliky.
Dá se to nějak přeměřit multimetrem nebo jde nějak zjistit co to je ?

Kde se nachází generátor impulsu a kde je snímač otáček kliky?
Nechápu proč to na LPG nedělá problémy, kdežto na benzín je auto vyřízené.
Poradí mi někdo kde co a jak proměřit ?
Nechci měnit pulku auta za tisíce a nic nezjistit.

Díky za pomoc či radu nebo jakýkoliv nápad.
typhoonmk2
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#2 Příspěvek od typhoonmk2 »

vypadá to na nedostatečné plnění benzinem, neboo je někde něco zaneseného. Zkontrolovat čerpadlo v nádrži zda tlačí co má a funguje (když by ne jedno funkční mám), vyměnit palivový filtr a zkontrolovat vedení paliva, Pročistit vstřiky popř. je vyměnit.

Když se jezdí často na LPG tak se vstřiky zanesou a nejede to pak na benzin. hodně častá závada.

Na vstřiky kup čistič palivové soustavy a vyjeď na benzin jednu dvě nádrže s čističem a mělo by se to probrat pokud to je tím.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Snejk »

generátor impulzu a snímač otáček kliky je jedno a totéž.
ale mužeš bejt klidnej, tvuj problém neřeší protože tahle součástka se stará o to, kdy má auto zapálit jiskru... takže kdyby byl v prdeli (teda jen načatej protože kdyby nešel tak ani nenastartuješ) tak ti to nejede ani na plyn...
větší šanci dávám těm zanešenejm vstřikům viz příspěvek výše a nebo tlaku na liště (pumpa/regulátor/filtr).. ty vstřiky u lpg jsou dost pravdepodobne ale vic to druhe...
ale na snimac otacek bych to fakt nehazel :)
mj. najdes ho dole u hlavni remenice zezhora... mezi vodni pumpo a remenici takovej bazmek valcovitej s dratem... na tesno lize ty zuby na remenici a generuje impulzy to nemuzes minout...
merit na tom multimetrem nemas co... max odpor.. .ale jelikoz ti to jezdi tak bude ok... osciloskop taky nemas asi a i tak tam neni moc co merit.. .
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#4 Příspěvek od Filozof »

Díky chlapi. Zkusím tedy tu nádrž vyjezdit ale bojim se, že to bude jen porod a projedu nádrž benzínu což je teda pěkně drahý. (2600kč jen za pokus.)
A do 2200ot - 2300ot to fakt nejede bude to hodně náročné.

To pojedu tak 80-90km/h a rozjezdy takové, že i babina na kole bude rychlejší. :lol:

Nelze nějak vstřiky ručně vyčistit ?
Vypadá to tedy, jak píšete na ty vstřiky / čerpado / pal. filtr. vyzkouším akorát nevím jak zjistit to čerpadlo zda tlačí dost či málo.

Myslíte si že pomůže projet nádrž s čističem a vstřiky se určitě vyčistí ?
Nerad bych dělal nějaké postupy které se prodraží.
díky.
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#5 Příspěvek od DestinyE34 »

Ahoj,nevíte někdo kdo čistí nebo kontroluje vstřiky u benzínu? Mám E34 525i a potřeboval bych zjistit,jak jsou na tom vstřiky,na neštěstí to v okolí Uherského Hradiště nikdo nedělá :o :roll:
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Snejk »

kdyz budes sikovny muzes to udelat i doma.
tezko se radi no... .. tlak na liste zjistis manometrem... a nejlip si pujcit proste pumpu jinou...
mikye34
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Medlov

#7 Příspěvek od mikye34 »

V práci jsem se s tím setkal už několikrát .při dlouhodobém ježdění na LPG se zalepí vstřikovače......ale může to být i něco jinýho.
typhoonmk2
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#8 Příspěvek od typhoonmk2 »

DestinyE34 píše:Ahoj,nevíte někdo kdo čistí nebo kontroluje vstřiky u benzínu? Mám E34 525i a potřeboval bych zjistit,jak jsou na tom vstřiky,na neštěstí to v okolí Uherského Hradiště nikdo nedělá :o :roll:


Vstřiky se vyčistí jen časem při použití čističe na palivové soustavy dle typu motoru.
prostě naliješ do nádrže a během pár set km se to pročistí.
mrzolt
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: pon 05.06.2006 00:00

#9 Příspěvek od mrzolt »

Měl sem stejnej problém na e39 a bylo to čidlo na vačkový hřídeli
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

žádným čidlem to nebude protože by byl stejný problém i na LPG. Předpokládám že máš ucpané vstřiky, protože jezdíš až moc na plyn a sem tam to neprojedeš na benzín. Taky se mi to stalo a od té doby jezdím cca 80:20 ... LPG:benzín.
Pokud to nebude vstřikama tak to odhaduji benzínovou pumpu .. záleží jestli ti ji nechali při jízdě na LPG zapnutou nebo se vypíná. Pokud je trvale zapnutá tak se nedostatečně chladí a odejde poměrně brzo :-(
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#11 Příspěvek od Filozof »

Huska píše:žádným čidlem to nebude protože by byl stejný problém i na LPG. Předpokládám že máš ucpané vstřiky, protože jezdíš až moc na plyn a sem tam to neprojedeš na benzín. Taky se mi to stalo a od té doby jezdím cca 80:20 ... LPG:benzín.
Pokud to nebude vstřikama tak to odhaduji benzínovou pumpu .. záleží jestli ti ji nechali při jízdě na LPG zapnutou nebo se vypíná. Pokud je trvale zapnutá tak se nedostatečně chladí a odejde poměrně brzo :-(


To jsi mě moc nepotěšil. Jak mám tedy postupovat ? Mám projet nádrž nebo pulku na benzín s čističem vstřiku ? 80-40Litru.
Vyčistí mi to vstřiky ? Přijde mi že prostě ráno přijdu k autu startuji už pravidelně na dvakrát nechce se mi to trápit 5s takže jednou 1x s a pak do 2-3s to chytne.
Pokud ujedu nejakou vzdálenost a zastavím tak potom auto chytá mnohém líp. behem 1-2s na poprvé.

Na benzín mi to přijde že jede do 2500ot potom se to dusí a jede to jen na nejake valce a nejde to více. Motor se celý klepe a jde to dost nepravidelně. Dusí se a chcípá.
Pokud přepnu na LPG hned je vše OK.

Šlo by udělat jednoduše vypínač na tu pumpu at ji neničím ? pak by se ani trysky nezanášely. Nebo se pletu ?
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Huska »

Filozof píše:
Huska píše:žádným čidlem to nebude protože by byl stejný problém i na LPG. Předpokládám že máš ucpané vstřiky, protože jezdíš až moc na plyn a sem tam to neprojedeš na benzín. Taky se mi to stalo a od té doby jezdím cca 80:20 ... LPG:benzín.
Pokud to nebude vstřikama tak to odhaduji benzínovou pumpu .. záleží jestli ti ji nechali při jízdě na LPG zapnutou nebo se vypíná. Pokud je trvale zapnutá tak se nedostatečně chladí a odejde poměrně brzo :-(


To jsi mě moc nepotěšil. Jak mám tedy postupovat ? Mám projet nádrž nebo pulku na benzín s čističem vstřiku ? 80-40Litru.
Vyčistí mi to vstřiky ? Přijde mi že prostě ráno přijdu k autu startuji už pravidelně na dvakrát nechce se mi to trápit 5s takže jednou 1x s a pak do 2-3s to chytne.
Pokud ujedu nejakou vzdálenost a zastavím tak potom auto chytá mnohém líp. behem 1-2s na poprvé.

Na benzín mi to přijde že jede do 2500ot potom se to dusí a jede to jen na nejake valce a nejde to více. Motor se celý klepe a jde to dost nepravidelně. Dusí se a chcípá.
Pokud přepnu na LPG hned je vše OK.

Šlo by udělat jednoduše vypínač na tu pumpu at ji neničím ? pak by se ani trysky nezanášely. Nebo se pletu ?


žádný vypínač na pumpu, ale relátko které při přepnutí na plyn odpojí pumpu a naopak. Já tam nechal dát jakési ze škodovky za 150Kč . Jsou to sice směšné peníze ale plynaři to sami od sebe neudělají.
Vstřiky je lepší vytáhnout a vyčistit mimo auto .. jsou ucpané "z venku" (ve spalovaví komoře a usazují s na hrotu trysky splodiny z LPG.
Problém může být i v "unaveném/prasklém" přepouštěcím ventilu na liště. Vstřiky pak pracuji se špatným tlakem.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět