Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jaký vzduchový filtr?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Do dieselů se KN dělá taky.KN filtr,at už kužel nebo vložka, není do běžně požívaných aut vhodný.Když se před KNko díváš proti světlu tak je průhlednej což svědčí o tom že jsou v něm velké díry a tudíž propouští víc nečistot než papírák.Moje zkušenost je taková že minimálně pohřbíš váhu vduchu,ale dřív nebo později to odsere i turbo,atd.
Nejlepší filtry jsou od MANNu,bosch nebo Mahle.
Nejlepší filtry jsou od MANNu,bosch nebo Mahle.
libovka píše:Do dieselů se KN dělá taky.KN filtr,at už kužel nebo vložka, není do běžně požívaných aut vhodný.Když se před KNko díváš proti světlu tak je průhlednej což svědčí o tom že jsou v něm velké díry a tudíž propouští víc nečistot než papírák.Moje zkušenost je taková že minimálně pohřbíš váhu vduchu,ale dřív nebo později to odsere i turbo,atd.
Nejlepší filtry jsou od MANNu,bosch nebo Mahle.



Né nemá ale má spoustu technologicky náchylnějších dílů na částečky prachu jako jsou např titanové ventily na kterých se už jen trošku horší filtr podepíše okamžitým poškozením a nutností výměny dále píst který je vyráběný s mnohem vyšší přesností a u dvoutaktů s jedním pístním kroužkem. Pokud ti poškodil váhu vzduch filtr KN čemuž opravdu nevěřím
tak musel být budto velmi špatně udržovaný nebo ti někdo prodal kopii. Pro zajímavost zkus někdy jezdit úplně bez filtru a věř mi že váha bude to poslední co se poškodí. Zkus se na zkušenosti s těmito filtry s fundovanými lidmi např. už zminovaný pan Macháček který tyhle filtry používá v poušti kde jsou několikanásobně horší podmínky na prach než na silnici a motor mu drží bez problémů několik dakarů. Na mé stávající čtyřkolce se vstřikováním mám váhu taky a ne a ne odejít divné
Tuhle blbost o prosávání prachu přes KN někdo kdysi vypotil a pár lidí kteří s tím nemají zkušenost se toho stále drží i když vlastní zkušenost nemají.


Já se s tebou nechci hádat,jen říkám můj názor.
Mě KN filtr nic nepoškodil,protože ho nepoužívám.Dělám servis BMW a ten kdo tam má KNko tak ho vyndavám,protože vím že ho ten člověk čistit nebude,protože ani neví kde je nebo neví jak se má čistit.Jen vím že třeba při použití KN filtru třeba u AUDI 2.5TDI odcházela váha po 4-5000km.
Mě KN filtr nic nepoškodil,protože ho nepoužívám.Dělám servis BMW a ten kdo tam má KNko tak ho vyndavám,protože vím že ho ten člověk čistit nebude,protože ani neví kde je nebo neví jak se má čistit.Jen vím že třeba při použití KN filtru třeba u AUDI 2.5TDI odcházela váha po 4-5000km.
mozna je to trrchu zcestnej nazor, ale pro me jakozto liny prase vyjde rozhodne lip kazdejch 20tkm vyhodit papirovej filtr a vrazit tam jinej, protoze cisteni a udrzba KN je podle me opruz. a prostoj v provozu. ja davam mahle, nak sem si na ne zvyk a ty bilo-modry krabice nak lahodej mymu oku. a ze je filtr drahej? mas na opici. opice zere banany. musis mit i na banany. tak ji hezky krm, at je pekne tlustoucka.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Co klasickej universální kónickej?Má to nějakej smysl u turbodieselu nebo se na to radši vykašlat?
Tak "univerzál" rozhodně ne,já dával vždy KN nebo Green. Když u vysokootáčkovýho benzínu (čtyřválce 16 V) odpáráš kat a nasadíš tenhle filtr,tak efekt poznáš hned,motor se lépe zvedá do otáček a zvuk jak husqarna. U nafty nebo ekonomů,kde se motor jen převaluje to zas takovej šlágr není,zvuk to má hlubší,otáčky jdou trochu více plynuleji a to je asi tak vše. Plus ta údržba filtru,pokud na to kašleš,vyběhá se ti agregát mnohem rychleji. Váhu vzduchu KO jsem neviděl,ale motor bez komprese žeroucí olej ano (a prokazatelně to z filtru bylo).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00