Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vyřešil už to někdo?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#1 Příspěvek od bavorak »

V sobotu jsem přijel s Chorvatska a už tam začaly u mé 528i haprovat otáčky.Auto se třese a chce jako by chcípnout.Někdy se jako hádá,prdí do výfuku.Do tahu se jí moc taky nechce.Hledal jsem tady na foru,ale nikdo nenapsal jestli to vyřešil vyčištěnou klapkou,volnoběžným ventylem,nebo nějakým čidlem(na klice,na vačce,teplotním).Pěkně mě to sere.......Dík za postřehy
hrosiksparta
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: čtv 01.07.2010 00:00

#2 Příspěvek od hrosiksparta »

nenatankoval jsi nejake spatne palivo ?
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#3 Příspěvek od bavorak »

Taky jsem na to pomyslel,ale když jsme jeli domů dal jsem 98 a dělá to pořád.Dnes jsem koukal na svíčky,zdají dobré.Na počítači se neukázala žádná chyba motoru,nic.Tak nevím
schade
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: pát 17.10.2008 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 2303

#4 Příspěvek od schade »

haprovani otacek muze behjt vaha vzduchu mel sem to u e46
hrosiksparta
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: čtv 01.07.2010 00:00

#5 Příspěvek od hrosiksparta »

jj ale ono muzes natankovat cokoliv podle nazvu ale pumpari jsou s.... takze to muzou s nicim mixnout zkus ten zbytek treba nejak odsat a nalj tam neco kde to mas provereny
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Brátn Moderátor »

pokud ti diagnostika nic neukazuje a motor nejde vytočit ani na neutrál, tak zkus zkouknout katalyzátor, při té dlouhé cestě se mohl přicpat a motor se dusí, měl jsem to samý, jednoduše jde povolit před katem výfuk a pokud pude v pohodě tak víš kde je chyba
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#7 Příspěvek od bavorak »

Na neutrál jde vytočit,ale pak když otáčky padají dolů tak spadnou moc a nevrátí se jako výš a tím se začně třást celé auto.Když jsem pak vypnul auto a znovu nahodil tak se to zdálo lepší.
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#8 Příspěvek od bavorak »

Koukal jsem i na vodu v chladiči ta neubyla,motor nekouří,na palubním počítači se nic neukazuje.
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#9 Příspěvek od bavorak »

Olej v motoru neubyl ani o milimetr.
zyx66
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Bratislava

#10 Příspěvek od zyx66 »

vyfuk mas cisty? nemas v nom baban ako vo filme policajt v beverlyhills?
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#11 Příspěvek od bavorak »

Tak to nevím,ale kouknu se jestli ho tam nemám.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Brátn Moderátor »

to by nevytočil ani na neutrál, stejný příznaky jako ucpaný kat,

tohle spíš vypadá na volnoběžný ventil pokud diagnostika nic nehlásila, takže vytáhnout a vyčistit
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#13 Příspěvek od bavorak »

Kouknu na něj.Ale má volnoběžný ventil něco společného s tím ,že do určitých otáček to auto nechtělo jed,netahlo.Až po překročení 3000ot jelo lépe.
Studna
Registrovaný
Příspěvky: 735
Registrován: sob 23.04.2005 00:00
Bydliště: Vrbičany
Klubové ID: 1198

#14 Příspěvek od Studna »

No nevim, ale mě příznaky spíš připadají na lambda sondu.
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#15 Příspěvek od bavorak »

Zajedu na diagnostiku.Ta by to měla snad ukázat nebo ne?
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Brátn Moderátor »

lambdu ti vypíše jen pokud je výhřev v háji, ale pokud s tím borec umí, tak si na live datech vyčíst hodnoty kyslíku (nebo V) a zjistí jestli je ok
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#17 Příspěvek od bavorak »

Tak to dělala prasklá membrána v nějakém regulátoru(je to pod sánim).Přisávalo to falešný vzduch a zblblo to váhu a celý motor.Ted jde jak hodinky.
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#18 Příspěvek od bavorak »

aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#19 Příspěvek od aristoloser »

takže si vyměnil celej separátor a bylo to,nebo jenom to pryžový hrdlo?
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#20 Příspěvek od bavorak »

Koupil jsem celý separátor.
Odpovědět