Caute chlapi, potrebujem radu.
E39 520, r.v.96 s najazdenymi 350t kilometrov, uplne vsetko v poriadku, motor bezi ako hodinky, len to na kazdych 1000 km zerie 0,5l oleja. Motor je suchy, nevyzera ze to niekde tecie, nedymi to, len proste mizne olej. Ked mal motor 280t km, zozral asi 0,3 litra oleja na 1000km, po 70t km je to uz 0,5l, chcem to nejak riesit. Dik za rady
Miso
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Spotreba oleja
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
0.3 litra na 1000km je uplne normalni a vubec bych se tim nestresoval nejak
zpravidla pokud to u e39 bere olej tak vetsinou byva KO separator oleje , coz by na tvoje km odpovidalo
pistni krouzky kdyby byli KO nemel bys tlaky na valcich , nekdy to muze byt i vadny gufero apod.


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Ahoj, dost dobře nechápu, k čemu tam ten separátor je. Hledal jsem tady na foru a pořád se to řeší hlavně u dieslu (poškození turba apod.). To jakože motor vychrchlá nějaký olej, tak se to v tom separátoru zachytí? Nebo proč ten separátor způsobuje, že auto žere olej?
Díky za vysvětlení
------------------------------------------------
E39 523iA 1998
Díky za vysvětlení
------------------------------------------------
E39 523iA 1998
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Neřekl jsem KO,to bys poznal. Ale odřený válce a kroužky zakulacený má asi většina kár s nátočtem 300+ tkm. Dělal jsem jeden 16V,auto táhlo,točilo jak švýcary,"jen" bralo tak litr na 400-500 km. Nikde se nic nenašlo,klasickej rébus,nakonec motor napůl - a to byl pohledpistni krouzky kdyby byli KO nemel bys tlaky na valcich ,

