Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E60 - na co je potřeba dát si pozor?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
dvori
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: Třešť
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od dvori »

Ahoj, jsem novým majitelem 525 E60 (130kw), 2004, manuální převodovka, najeto 110 000km. Jelikož nechci nic zanedbat, zajímalo by mě na co vše si mám dávat pozor v hlavně v motorové části, co je potřeba vyměnit a kdy? Prostě vše na co si mám dát pozor, abych předešel případným problémům (mimo intervalů hlídaných pomocí i-drive)

Jeden lajk mi řekl, že u jeho E60 mu řekli v servisu, že při 100k až 150k km je potřeba vyměnit něco u turba, ale už nevěděl přesně co... co je na tom pravdy?

Díky a všem přeju hodně najetých km
tomasmedek
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Klubové ID: 2076

#2 Příspěvek od tomasmedek »

Automat nebo manuál?
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od milo »

To u turba bude asi odlucovac oleje, co se ma menit snad kazdou druhou vymenu oleje. Stoji cca litr. Ja to menil tento rok a po vymontovani jsem se zhrozil, kdyz jsem tam nasel jeste puvodni :-(
dvori
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: Třešť
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od dvori »

manuální převodovka
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

hlavně měnit olej jak je předepsáno,
tankovat jen kvalitní naftu, CR vstřiky jsou celkem choulostivy
nedavat motoru za studena (max 2500ot),
dochlazovat turbo pokud jel motor ve vyšších otáčkách, tzn nechat chvilku bežet na volnoběh, nebo dojet v nizkych otáčkcáh
nenechavat studenej motor bežet na volnoběh delší dobu
vypinat klimu cca 2-3 km před dojezdem do cíle
kupovat jen kvalitní díly, at už origo nebo kvalitni nahradu

víc toho asi ovlivnit nemužeš.
dvori
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: Třešť
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dvori »

mám čtvrté BMW, takže tyhle věci tak nějak vím, spíše mě zajímalo, jestli je tam tak nějak něco specifického, na co si dát bacha, ale jinak díky...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

dvori píše:mám čtvrté BMW, takže tyhle věci tak nějak vím, spíše mě zajímalo, jestli je tam tak nějak něco specifického, na co si dát bacha, ale jinak díky...
no ten odlučovač oleje bude asi duležitej, vím že tím některy 3.0d motory trpěli, nevyměnils odlučovač, olej šel do IC a pak jednoho krasneho dne ......
Odpovědět