No to mě posol bulvu, Flery ožil
U e39 je tak trochu problém, že tempomaty se trochu lišily ovládáním, po zahájení výroby cca co rok, to trochu jiná verze. Až někdy od 98 to bylo už potom stále stejné.
Pokud to chceš dodělávat, můžeš buď s páčkou, jak píše Miguel, nebo s multifunkčním volantem, což bude o ten volant složitější.
Na ovládání páčkou ti bude podle mě fungovat i třicítkovej či třicetšestkovej tempomat, jen musíš v autě najít signál rychlosti. Jak sám píšeš, ty starší verze nic víc nepotřebovaly a princip (i některé motory) je stejný.
Čili teoreticky stačí třicítkovej tempomat, najít ten správnej PIN na budíkách (rychlost), plus, kostru a jedeš. Ani bych se nedivil, kdyby měl drát do budíků se signálem rychlosti stejnou barvu (tuším u e36 to byla černá, nebo černo-bílá)
Když bys to chtěl i s multifunkcí, doporučuju kontaktovat člena "jarda", kterej si to dodělával do e36 a ví o tom skoro vše.
JaneCk: Tyhle dokumenty získáš tak, že a) znáš Miguela

nebo b) opatříš si EBA
