Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Odvrtani cidla ABS e39 tour
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Tak zase neco v hajzlu.Podarilo se mi pri vymene zalomit zadni abs cidlo(asi nic mimoradneho po 12 letech)Muzu ho nejak opatrne odvrtat?Jde mi o to abych nemusel stahovat lozisko, stejne nemam stahovak a klic na naboj, nevim kolik je tam mista a jestli teda nevadi pokud neco spadne dovnitr.Mate s tim nekdo zkusenost?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Máš pravdu, hliník se do oceli zažere, musí se to odvrtat. Takže až ulomíš dráty, vrtej co nejmenším vrtákem až budeš (s citem) skrz u ložiska. Potom větší a větší vrták po 0,1 mm až ten zbytek nakonec vytáhneš na vrtáku ven. Ale musíš mít maličkou vrtačku (el. šroubovák), se kterou se dostaneš až ke štítu brzdy od diferáku. Nebo ulom dráty a natoč tam vytahovák zalomených šroubů a zbytek toho čidla rozepneš a vytáhneš. Někdy stačí i vrut = šroub do dřeva.
What God's doing in London and where? Have fun
What God's doing in London and where? Have fun

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Tak si tady maluju....London West.Ale zpet k tematu:Odvrtano,vymeneno ale asc sviti zatim porad.Puvodne mi obcas svitila stabilizace,abs a asc.Na diagnostice v CR rekli ze to vsecno je PZ ABS sensor.Asi budu muset na diagnostiku pokud to neprestane svitit tady v Londyne.Jak na potvoru v motoru za vzduchovym filtrem je praskle nejake mikro lanko, nevim jestli je tam nejaka klapka nebo co to vubec je, kdyz to potahnu nedeje se nic.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
ASC je zapnutý pokud ho nevypneš sám - rozsvítí se ta kontrolka uprostřed budíků. No a jak funguje? Jednoduše. Pokud je přenášený výkon na zadní kola příliš velký - začnou hrabat, tak ten pohon zatáhne, klapka se přivře/zavře a výkon se sníží. U ASC+T ještě dojde k přibrždění protáčejícího se kola brzdou. V kostce.