Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rány při řazení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2169
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2169
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2169
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
a tedka jde o to od kud se to ozvyva jestli zezadu a nebo z mist jakoby od rucni brzdy , jestli v zadu tak to je zubova vule ne difecu , jestli od rucky tak by to odpovidalo na ulozeni kardanu kdyz mezi 1 a 2 to dostava rany pri razeni a pak je kardan uz vystredenej... a nebo pak zminena hardna uz by byla teda fest vymackana 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
To přesně dělá mně,na volnoběh se mi auto třošku třepe a rachotí,když se to ohřeje tak se třepe pořád ale rachotit přestane skoro uplně.Po vymáčknutí spojky taky přestane rachotit (předpokládám že rachotí převodovka,takže primárně jde o ty vibrace...),dělá to setrvák?Máš s tím nějaké zkušenosti?Setrvák už jsem měnil za starší,ale dělá to to samé...jakdojinej píše:na volnobeh ti to rachoti, nekde jakoby odspodu? Jestli ne tak bych asi setrvak vyloucil...
Jinak to mlácení,pokud je to jen takové lupnutí po neopatrném puštění spojky bych viděl na ten diferák,bohužel celkem normální věc a dělá to většina Baworů s manuálem.Tak celkově auta s náhonem na zadek.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2169
mam s tim zkusenosti, bohuzel, se strvakem jsem si uzil... taky jsem shanel druhej ( timto velky dik uzivateli baagoo
), zel bohu problem to nevyresilo, zlepsio se to, ale nevyresilo... Nova byla komplet spojka, taky to neprineslo kyzeny efekt. Problem vyresila az nova prevodovka ( druhy dik uzivateli Baagoo
). Kdyz jsem pak ze zvedavosti rezebiral tu starou prevodovku, tak se zjistilo, ze to byla vadna liziska na predlohovem hrideli a fakt nez to opravovat to ti vyjde levnej druha prevodovka
jinak presne jak popisujes, volnobeh rachot, spojka na podlahu rachot pryc, za jiszdy jakz takz ok. Puvodne bylo podezreni na spojkove lozisko, ale tzo by se projevovalo spis presne opacne a vymena spojky potvrdila, ze to fakt nebylo ono.
V mem pripade ty vadna loziska na predlohovem, vedli az k tomu ze se to jednoho krasneho dne na semaforu kouslo a ja uz tam z neutralu nenarval zaboha zadnej kvalt, takze potupnej odtah. Ale zase neboj, pred tim jsem s tim skoro pulrok jezdil a kraval to vydavalo asi vetsi nez ty popisujes



jinak presne jak popisujes, volnobeh rachot, spojka na podlahu rachot pryc, za jiszdy jakz takz ok. Puvodne bylo podezreni na spojkove lozisko, ale tzo by se projevovalo spis presne opacne a vymena spojky potvrdila, ze to fakt nebylo ono.
V mem pripade ty vadna loziska na predlohovem, vedli az k tomu ze se to jednoho krasneho dne na semaforu kouslo a ja uz tam z neutralu nenarval zaboha zadnej kvalt, takze potupnej odtah. Ale zase neboj, pred tim jsem s tim skoro pulrok jezdil a kraval to vydavalo asi vetsi nez ty popisujes

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Mno tak to nebude můj problém - já mám převodovku po repasu,všechny ložiska vyměněný.Setrvák jsem dával jinej taky od Baagoo,spojka nová...
Kámoš má to samé na e39,ten vyměnil taky setrvák a i převodovku a dělá mu to pořád (taky vše od Baagoo).
Myslím že to musí být někde na motoru.Jo a jezdíme s tím už cca. rok a půl...
Kámoš má to samé na e39,ten vyměnil taky setrvák a i převodovku a dělá mu to pořád (taky vše od Baagoo).
Myslím že to musí být někde na motoru.Jo a jezdíme s tím už cca. rok a půl...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2169
musim ovsem rict, ze ja uz tam mam dohromady treti prevodovku, po vymene prvni za druhou rachot neustal, tak jsem mel teorii, ze to prevodovka bejt nemuze ( sem si rikal, ze to bych musel mit fakt pech abych trefil na druhou se stejnou zavadou ) a tak jsem menil vse mozne okolo a bez vysledku, vyresilo se to az druhou vymenou prevodovky. Tim nerikam ze je to i tvuj pripad jen sdilim zkusenosti
ovsem stale jeste resim, ty vibrace, ty tam mam porad, chvilku po startu, zda se mi jako by to slo na tri valce nebo co, nez se to ohreje, lambda v podezreni...
( nekdo nejaky tip? )
nicmene slysel jsem ze to na ty setrvaky je to hodne citlivy, vona jak je to dvouhmota ( v priapde e39 ), nevim jak u e34, ta je snad jeste obyc...

ovsem stale jeste resim, ty vibrace, ty tam mam porad, chvilku po startu, zda se mi jako by to slo na tri valce nebo co, nez se to ohreje, lambda v podezreni...

nicmene slysel jsem ze to na ty setrvaky je to hodne citlivy, vona jak je to dvouhmota ( v priapde e39 ), nevim jak u e34, ta je snad jeste obyc...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Dvouhmoty mají už i e28...
Jako že rachotí převodovka je mi jasný,to vím na 1000%,ale rachotí proto,protože se to na volnoběh chvěje.A dokud nebude mít dobrý chod motor tak můžu převodovky měnit každej den...
Jen je pořád otázka jestli je to opravdu ten setrvák co způsobuje to chvění.Já už tomu moc nevěřím,spíš bych vsázel na vstřiky,nebo v motoru.Prostě nevím.
Jako že rachotí převodovka je mi jasný,to vím na 1000%,ale rachotí proto,protože se to na volnoběh chvěje.A dokud nebude mít dobrý chod motor tak můžu převodovky měnit každej den...
Jen je pořád otázka jestli je to opravdu ten setrvák co způsobuje to chvění.Já už tomu moc nevěřím,spíš bych vsázel na vstřiky,nebo v motoru.Prostě nevím.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2169
no jestli nemel ten setrvak vule, kdyz si ho zkousel nez si ho montoval, coz verim, ze nemel (nebo jen minimalni ) tak bych sel po necem jinem. Prusvih, ze taky vibruju (ale nerachotim), takze jsme asi na stejnym bode. Ovsem tohle tema uz tu mam rozjety jinde (e39 528i po startu se klepe cely auto ). Tak at to tady moc nezasira.. 
Jen posledni otazka: Co tu lambdu, tu mate ( s kamosem ) urco ok? At ji kdyztak zbytecne nemin.
dik

Jen posledni otazka: Co tu lambdu, tu mate ( s kamosem ) urco ok? At ji kdyztak zbytecne nemin.
dik
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 28.10.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2169
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Však to je jasný,jen říkám že nemá cenu řešit převodovku dokud nevyřeším samotnej důvod vibrací.Jde o to že když jí vyměním tak bude za chvilku zase vym*daná...Když jsem do ní dal nový ložiska tak to bylo o dost lepší (skoro to nerachotilo),asi 2 měsíce
...A kámoš už má tu co měnil taky vyjebanou zase...

tak já se taky přidám,,novej přítlačák,lamela výsuvné ložisko spojky,setrvák,a stále mi to drobně v nepravidelných intervalech klepe na první raní ohřev motoru jakmile se ohřeje voda tak nic neklepe...na studeno nepravidelných intervalech klepnutí třikrát tuk tuk tuk tuk,pauza a tuk tuk tuk tuk...ohřeje a nic netuká...přemýšlel jsem začít zase od převodovky a to silentblokama...
nebo to nehat a počkat na kousanec či úplné zhoršení a sehnat novou převodovku??
nebo jaké bylo u koho řešení..nebo nějaké jiné ložisko??


nebo to nehat a počkat na kousanec či úplné zhoršení a sehnat novou převodovku??
nebo jaké bylo u koho řešení..nebo nějaké jiné ložisko??
a v převodovce co?po zahřátí nic nelkepne
předpklad je pozitivní a s tim setrvákem...jde mi o ty otáčky ,,pokud jsou za studena nižší a klepe se převodovka jestli by nepomohly sileny,,a pokud se to zahřeje jestli to nemá vliv na ložiska...přijde mi to jako ložisko,,je to tupý ne cvakání ale tupý v nepravidelném chodu...
předpklad je pozitivní a s tim setrvákem...jde mi o ty otáčky ,,pokud jsou za studena nižší a klepe se převodovka jestli by nepomohly sileny,,a pokud se to zahřeje jestli to nemá vliv na ložiska...přijde mi to jako ložisko,,je to tupý ne cvakání ale tupý v nepravidelném chodu...
Docela chaoticky to popisuješ ale jestli to dělá jen za studena, tak to nejspíš nebude převodovka co se bude klepat, ale motor.
Když se ti při nastartovaném motoru klepou otevřené dveře, tak to nejspíš taky nebude těma dveřma.
Můj tip je, že za studena se ti klepe motor a vše co k němu patří a když se motor zahřeje a má pravidelný neklepavý chod, tak je vše v pořádku. Vše je možná umocněno vymačkaným silentblokem převodovky.
Když se ti při nastartovaném motoru klepou otevřené dveře, tak to nejspíš taky nebude těma dveřma.
Můj tip je, že za studena se ti klepe motor a vše co k němu patří a když se motor zahřeje a má pravidelný neklepavý chod, tak je vše v pořádku. Vše je možná umocněno vymačkaným silentblokem převodovky.