Turbo z E39 530D na E34 525tds
-
manjery
- Registrovaný
- Příspěvky: 26
- Registrován: sob 15.08.2009 00:00
- Bydliště: Třebonín 45 285 44
- Klubové ID: 2193
-
fubutomas
- Registrovaný
- Příspěvky: 319
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Jihlava
-
smocek
- Registrovaný
- Příspěvky: 255
- Registrován: ned 11.11.2007 01:00
- Bydliště: Žamberk x Brno
- Klubové ID: 1803
na tds je lepsi turbo z 525d.... je to presne Garrett GT2052V ... jinak na prirubu od svodu pasuje bez problemu, vstup olej taky, prepad se lehce predela a priruba na vyfuk taky neda moc prace jen trosku trubicku upravit
jinak k ovladani... vezmes pretlakovy regulator z tds zkratis delku tycky, udelas zavit... a udelas drzak aby jsi to pridelal misto podtlakoveho originalniho ovladani... vse uz jsem delal na svym aute
pripadne dotazy zodpovim
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
smocek
- Registrovaný
- Příspěvky: 255
- Registrován: ned 11.11.2007 01:00
- Bydliště: Žamberk x Brno
- Klubové ID: 1803
spotreba byla skoro stejne:) jinak co nabehne tlak na maximum tak drzi az do 5tisic... jinak jsem to zkousel na seriovem softwaru.. jeste budu davat vetsi vstriky z 3.0 a tak pak chci na brzde odladit program k turbu a vstrikum aby to jelo jak ma.. seriova jednotka neda dole naftu takze to neroztoci turbo moc.. ale jinak na 5st. cca 2tisice a uz je maximalni tlak
coz je moc sympaticky:) hlucnost motoru se taky zmensila je to klidnejsi a hladsi chod v tahu...
