Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna E39 530d za 530i - co myslíte?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Klubové ID: 3885

#41 Příspěvek od Levrone »

pepicek píše:Nene.Kluc, mam manual a skoro bez plynu.Ale jak říkám musim nechat udělat to čerpadlo,jak to padá pomalu s tech otáček a uvidíme.
cerpadla byl problem tady u tehle motoru!!! Od 250 tis km uz se dal cekat problem ale dneska slusny hodne slusny repas par korun nebo z nejakeho zachovaleho motoru to vyndat. Hlavne byly problemy s houpanim otacek na volnobeh a spatne starty tepleho motoru. Nastesti to me nepotkalo :D :D :D
pepicek
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 03.05.2010 00:00

#42 Příspěvek od pepicek »

Já jsem s tím spokojenej,nehoupe,tahne nádherně,olej nežere, jenom gdyž tady čtu ty spotřeby tak se mi tomu ani nechce věřit,musim to dát do kupi.
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#43 Příspěvek od DirtyHarry »

To máš něco špatně,zdravé TDSo se nad 10l dlouhodobou nedostane ani s hodně těžkou nohou...
Ale kdepak,pokud bereš slogan : "BMW-radost z jízdy" doslova,tak no problem. Mám motor a vše s ním související OK,pokud jedu s kinder na výlet,tak v pohodě 8-9l na sto,když sám a chci se pořádně svézt po městě nebo si "zazávodit" cestou do práce tak 4-5 litrů navrch spotřebuju jak nic. Klasická neekonomická jízda,točit do vyšších otáček,hodně řadit,5 stupeň minimálně... S bývalou 535i jsem dlouho jezdil na průměru 19 l (okamžitá na rozjezdy ke 40l),než jsem zkrotnul. :wink:
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#44 Příspěvek od Risa525 »

měl sem Tdso v kombíku E34...mělo 300tis s origo čerpadlem a přes 10L sem nešel ani narvanej lidma a nákladem a to sem ho rval :D...jezdil sem s nim 2x týdně ,do školy a zpět...320km celkem a max nějakých 8-9L
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#45 Příspěvek od jurasis »

To ale porovnáváte jablka s hruškama. Stačí jedna "delší" cesta a už se nebavíme o městském provozu. Zkus 14 dní několikrát denně poskakovat po Praze (max. 10 km úseky) a ještě si to "užívat" (= každá křižovatka 0-50 km/hod. za 2 vteřiny)... S 2.8mou jsem býval na 17-18 l/100 a třeba u 4litru bych to tipoval na 25 l/100 průměr... :twisted: . Přitom se ty samé cesty po městě v klidu dají dát o třetinu nižší spotřebou...
Zatím největší spotřebu jsem měl v Mostě, 30,5 l/100 průměr. Na 2.8mu dobrý číslo... :twisted:
Všechno je to tedy o stylu jízdy a jak komu narostla noha... :wink:
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#46 Příspěvek od DirtyHarry »

To ale porovnáváte jablka s hruškama. Stačí jedna "delší" cesta a už se nebavíme o městském provozu. Zkus 14 dní několikrát denně poskakovat po Praze (max. 10 km úseky) a ještě si to "užívat" (= každá křižovatka 0-50 km/hod. za 2 vteřiny)... S 2.8mou jsem býval na 17-18 l/100 a třeba u 4litru bych to tipoval na 25 l/100 průměr... . Přitom se ty samé cesty po městě v klidu dají dát o třetinu nižší spotřebou...
Zatím největší spotřebu jsem měl v Mostě, 30,5 l/100 průměr. Na 2.8mu dobrý číslo...
Všechno je to tedy o stylu jízdy a jak komu narostla noha...
Tak,tak,vždyť ti chlapci ani nevědí,co to je "prohnat motor" :twisted: .
Odpovědět