Mám e39 530d touring a uvažuji, jak by se dal co nejvíce ztišit podvozek.
Včechna ramena, čepy i geometrii mám v pořádku. Zdá se mi, že ale pořád něco "bouchá" hlavně v zadní nápravě při přejezdu nerovností.
Může to opravit výměna silentbloků a kterých? Nebo jak docílit aby bylo auto tiché jako když vyjelo z továrny? Mám sportovní podvozek s nivem, najeto cca 207000.
ulozeni zadni napravy..... takove velke 4 silentbloky..... tak jsem to pred lety resil na 528i touring, sport, nivo....po vymene jako nove auto ted me to ceka na e31 tak snad bude stejny rozdil
Přesně o tom jsem uvažoval, tak díky moc za potvrzení. Teď už nebudu váhat a nechám je hned vyměnit.
Je na severní moravě někdo, kdo by to uměl nějak šikovně?
Návod je tady: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1183593
bez stahováku by to ale byla pěkná dřina.
Nemáte někdo číslo etk toho silentbloku, nejsem si jistej jestli sem to našel správně, dobo odkaz v katalogu autokelly . Takže jestli to chápu dobře tak sou všechny 4 stejný???
Děkuji a sorry za hloupé otázky
Dnes ve 13h jsem to nestihl, omlouvám se Najde se někdo v okolí severní moravy, kdo mi to dokáže vyměnit? Chlápek v místním servise říkal, že by musel snad vše vymontovat, protože nemá stahovák. To mi připadá rozhodně zbytečné. A na přední nápravě je něco podobného? Vyměnil bych to už rovnou vše najednou. Rozhodl jsem se, že si auto ještě nějakou dobu nechám, tak do něj trochu zainvestuji.
Znáte tedy někdo šikovný servis na severní moravě, kde mi to vymění levněji, než v autorizáku? Tam by to s prací vyšlo na cca 12700.
A jaké silentbloky vyměnit na přední nápravě?
A ještě možná hloupý dotaz. Snažil jsem se zjistit, co je při přejezdu nerovností slyšet a je to na 99% odklopné zadní okno, nebo něco v 5 dveřích. Doraz okna jsem zkoušel trochu přitáhnout, ale nepomohlo to.
Přímo z nápravy se mi nic neozývá. Může to tedy být těmi silentbloky, které nedostatečně pohltí náraz, který se následně přenese až do pátých dveří, nebo mám hledat chybu pouze ve dveřích. Přecejen 12000 za výměnu silentbloků co vypadají v pořádku je dost, kdyby měla být chyba jen někde ve dveřích.
Perfektní návod na odstranění všemožných pazvuků je tady: http://www.bmwtips.com/tipsntricks/JC/Rattles.htm
autor bohužel píše pouze o sedanu, takže kufr v touringu budem muset vyřšeit sami Základem je teflonový olej na všechny možné kontakty plastů a sem tam nějaké podložení pěnovkou.
Výměna cca 2 hodiny Někde jsem tu na foru vyčetl dát ořech z goly nad silentblok a o kastli vytlačit ven a lehce ohřat. Funguje to a práce cca 2 hodiny
Ten čudlík, kterým se okno zacvakává je šroubovací. Stačí tedy shodit plastový kryt, povolit kontramatku na čudlíku, ten podle potřeby zašroubovat nebo vyšroubovat, matku dotáhnout a vrátit kryt
Včera jsem si s tím hrál. Místo dotáhnutí dorazu stačilo na levou a pravou stranu přidat kousek gumového dorazu. Okno není vůbec slyšet, silentbloky nemusím měnit
Čau všem.Ještě k tomu bouchání,kámoš má 34 touringa a pořád mu taky něco bouchalo v kufru při přejezu retarderu,po dlažbě a pod.Tak jsem si vlezl do kufru a on jezdil a já poslouchal a byl to na jedný straně utrženej silentblok (uchycení) na tlumiči.
Dnes jsem byl na STK a tam na to konečně přišli, jeden z těch čtyř velkých silentbloků na zadní nápravě je stržený. Nechám je vyměnit asi hned všechny. Máte někdo nějaký tip, kde mi to v okolí Ostravy, F-M nebo Karviné vymění za rozumné peníze? V cartecu by byla cena s prací cca 12000kč. Jinak STK bez chybičky až na málo oranžové žárovky v předních blinkrech