Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 540 za studena nejede,cuka se
Tak doufám že mě nikdo neukamenuje,ale já to tady nikde nenašel...
Jsou tady popsané podobné problémy ale ne tohle.Auto mám ani ne měsíc,je to E39 540 IA s montáži LPG.Za studena po nastartováni auto asi minutu jede divně,trhá se jako pitbul na vodítku,a cuká.Po chvilince jako by prasknul bičem a jede krásně,je jedno či na plyn či benzín,prostě jede bez problému.Ty starty jsou samozřejmě na benzín za studena.Nevím čím to může být.Ještě jsem vypozoroval že za studena trocha víc kouři,nevím jestli je to normální a jestli to má nějakou spojitost se sytičem,tedy pokud to nějaký sytič má.Pak otáčky klesají pomalu se zahřátím na normál a auto utichne,nekouří ani tuk a je úplně v pohodě.Občas za tepla vypnu motor a po chvilce na poprvé nenastartuji,až napodruhé,ale to už je v provozu LPG a myslím že tohle padá a jeho vrub.
Bývalý majitel koncem roka vyměnil váhu vzduchu,nějaký čidla,membránu na sání a prý svíčky.
Asi budu muset zajet na diagnostiku ale nevím tady v okolí MB o nikom,klidně tady někoho pisněte.
Díky za Vaše postřehy
Jsou tady popsané podobné problémy ale ne tohle.Auto mám ani ne měsíc,je to E39 540 IA s montáži LPG.Za studena po nastartováni auto asi minutu jede divně,trhá se jako pitbul na vodítku,a cuká.Po chvilince jako by prasknul bičem a jede krásně,je jedno či na plyn či benzín,prostě jede bez problému.Ty starty jsou samozřejmě na benzín za studena.Nevím čím to může být.Ještě jsem vypozoroval že za studena trocha víc kouři,nevím jestli je to normální a jestli to má nějakou spojitost se sytičem,tedy pokud to nějaký sytič má.Pak otáčky klesají pomalu se zahřátím na normál a auto utichne,nekouří ani tuk a je úplně v pohodě.Občas za tepla vypnu motor a po chvilce na poprvé nenastartuji,až napodruhé,ale to už je v provozu LPG a myslím že tohle padá a jeho vrub.
Bývalý majitel koncem roka vyměnil váhu vzduchu,nějaký čidla,membránu na sání a prý svíčky.
Asi budu muset zajet na diagnostiku ale nevím tady v okolí MB o nikom,klidně tady někoho pisněte.
Díky za Vaše postřehy
No právě že koukal,tam je toho tolik co vzápětí někdo vyvrátí že mi jde z toho hlava kolem.Minulý týden jsem vyměnil vzduchový filtr a auto znatelně zkulturnilo.Ten starý tam normálně plandal a nový jsem měl docela problém dostat do airboxu.nechám vyměnit olej a svíčky a uvidím co to uděláHolly píše:Lambdy tipuju, popřípadě přisává vzduch (za studena se díra rozevře a po zahřátí se zacelí). Nebo svíčky (bůh ví jestli je kdo měnil a mimoto u plynu je docela důležitý mít kvalitní svíčky a ne třeba nějaký starline) - už ses myslím koukal do tématu vše okolo LPG kde se baví o iridiových svíčkách

-
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
Tam ani nejde o to co kdo vyvrátí, někomu danou závadu může způsobit to a jinýmu ono, já měl ale teď na mysli právě tu debatu o svíčkách. Jinak pak se dá postupovat dál, zástavba plynu do V8 je vždycky složitá věc a dá se toho dost pokazit, jak na benzinové části tak na plynové, prostě V8 potřebuje pečlivého mechanika... On sekvenční plyn sám osobě nemůže dělat každej ňouma... ale to je až na další zkoumání, určitě bych prvně zkusil ty iridiový svíčky, ten litr není taková pálka a nic tím rozhodně nezkazíš, měnil bys je tak jako tak
No a pak bych rovnou pokračoval u lambd (diag.) a přisávání...

To máš pravdu,to bez debat.Ale díky bohu plyn šlape jako hodinky teď co je nový filtr.Příští týden bude nový olej a taky vyměním svíčky,měl jsi na mysli nějaké konkrétní?Holly píše:Tam ani nejde o to co kdo vyvrátí, někomu danou závadu může způsobit to a jinýmu ono, já měl ale teď na mysli právě tu debatu o svíčkách. Jinak pak se dá postupovat dál, zástavba plynu do V8 je vždycky složitá věc a dá se toho dost pokazit, jak na benzinové části tak na plynové, prostě V8 potřebuje pečlivého mechanika... On sekvenční plyn sám osobě nemůže dělat každej ňouma... ale to je až na další zkoumání, určitě bych prvně zkusil ty iridiový svíčky, ten litr není taková pálka a nic tím rozhodně nezkazíš, měnil bys je tak jako takNo a pak bych rovnou pokračoval u lambd (diag.) a přisávání...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
On plyn může mít přímou návaznost na benzín... Ovšem tady bych to tipoval na čistě benzínovou záležitost, tuším to přisávání, ale může to být další hromada prkotin, bohužel (hledat takový závady je naprd, nikomu to nepřeju). Jinak svíčky bych vzal asi tyto: http://www.ngksparkplugs.com/products/s ... diumix.asp na ebayi se daj sehnat za pár
A svíčkama to být může pže jakmmile se ohřeje motor, tak se zvýší výbušnost benzínu a tudíž nemusí být tak silná jiskra, mno a pokud jsou svíčky nekvalitní...
Popřípadě ještě bych se nebál DENSO svíček, pohledej po netu, kdo má, nemůže si to vynachválit


Popřípadě ještě bych se nebál DENSO svíček, pohledej po netu, kdo má, nemůže si to vynachválit

Koukal jsem na ty densa i ngk,jsou dražší ale asi budou taky kvalitativně někde jinde.Musím se kouknout co to tam za svíčky já vlastně mám...Holly píše:On plyn může mít přímou návaznost na benzín... Ovšem tady bych to tipoval na čistě benzínovou záležitost, tuším to přisávání, ale může to být další hromada prkotin, bohužel (hledat takový závady je naprd, nikomu to nepřeju). Jinak svíčky bych vzal asi tyto: http://www.ngksparkplugs.com/products/s ... diumix.asp na ebayi se daj sehnat za párA svíčkama to být může pže jakmmile se ohřeje motor, tak se zvýší výbušnost benzínu a tudíž nemusí být tak silná jiskra, mno a pokud jsou svíčky nekvalitní...
![]()
Popřípadě ještě bych se nebál DENSO svíček, pohledej po netu, kdo má, nemůže si to vynachválit
Díky
koukal jsem na ně,na jednom vyobrazení mají jednobodové na jiném dvojbodové zapalováni.Pokud je to dvou bod nebude to u plynu dělat potíž?Plyn by měl mít jednu silnější jiskru...klidně si to nechám vysvětlitVinc píše:Špatné svíčky kor u Véčkových motorů dokážou udělat pěknou paseku. Do tvého příjdou NGK BKR 6 EK

-
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
Ano plyn mámít jendu silnější, proto sem ti radil iridiový. Origo BMW maj dvě uzemnění=dvě jiskry, irid ee...
edit: ty bys měl mít tyto iridiový NGK BKR6EIX
Náhrada za origo co psal vinc
http://www.ngk.com/results_cross.asp?pi ... &x=82&y=11
(Díky Bratnovi za pomoc s hledáním)
edit: ty bys měl mít tyto iridiový NGK BKR6EIX

http://www.ngk.com/results_cross.asp?pi ... &x=82&y=11
(Díky Bratnovi za pomoc s hledáním)
jojo taky děkujiHolly píše:Ano plyn mámít jendu silnější, proto sem ti radil iridiový. Origo BMW maj dvě uzemnění=dvě jiskry, irid ee...
edit: ty bys měl mít tyto iridiový NGK BKR6EIXNáhrada za origo co psal vinc
http://www.ngk.com/results_cross.asp?pi ... &x=82&y=11
(Díky Bratnovi za pomoc s hledáním)

Nechci se tady rozepisovat jelikož je to OT, ale když jsem nechal dělat LPG, tak jsem se o to docela hodně zajímal. Nejdříve jsem si zjistil, že nejčastěji montovaní výrobci LPG v Německu do V8 jsou Holandské. U nás se dělají, co vím, jen AG-Autogas a Prins VSI (Porsche, BMW, Audi). Prins dělá pouze jedna firma v Dolních Břežanech a druhá někde u Brna. Bohužel ty Břežany je jen taková kůlna, nevím jak jsou šikovní, ale tohle mě odradilo. Byl jsem se osobně na přestavbu zeptat v LPG na Harfě v Praze a myslím, že AutoCoubal nebo nějak tak. A v obou mě na rovinu řekli, že pokud chci do V8 plyn tak jedině Holandský. Rozdíl je zásadní v kvalitě komponentů schopnosti systému sbírat data apod. Sami mě tam odradili od Tartarini, Landi-renzo a podobný Česko-Italsko-Polský slátaniny. Rozdíl téměř 20 tisíc je někde znát.
Je mě celkem u pr.... co má kdo za systém u svojí V8. Je to stejné jako s origo díly vs. druhovýroba. Stejně vypadají, ale kvalita jinde.
Nemám ani zájem debatovat o výhodách různých systémů LPG jen mě zajímalo co člověka vede k zástavbě takového systému do V8, nic víc.
Je mě celkem u pr.... co má kdo za systém u svojí V8. Je to stejné jako s origo díly vs. druhovýroba. Stejně vypadají, ale kvalita jinde.
Nemám ani zájem debatovat o výhodách různých systémů LPG jen mě zajímalo co člověka vede k zástavbě takového systému do V8, nic víc.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
Zaprvé se s tebou nikdo nepře, zadruhé to tak koupil jestli jsem to dobře pochopil a zatřetí nikde nepíše o tom co tam má za značku LPG
Btw co sis tam nakonec nechal namontovat a kde, jen tak pro zajímavost, poslední dobou se pohybuju v "plynařské" společnosti tak sem se o to začal taky docela zajímat 


Mám asi vidiny.
Přísahám, že jsem viděl Magicar....
Hodně jsem chtěl ten Prins-VSI jelikož to jako jediný má(mělo) atest do Cayene Turbo. Bohužel Brno je daleko. Bavil jsem se přímo s majitelem té Brněnské firmy a ten mě řekl, že montují také Italské LPG a ještě takovej Česko-Polskej mix, ale mě to do V8 nedá, jelikož se bojí reklamací. Jediné zpětné šlehnutí do plastovýho sání u V8 a tu paseku si dokáže každej představit. Poradil mě ještě ty AG-autogas, je to prý stejný. Takže jsem si našel TC101 v Praze jelikož mají výhradní zastoupení pro ČR+SR a jezdí tam primárně LPG co jsou porouchaný a nikdo si s tím neví rady. Kamarádovi tam odstranili závadu na LPG.
Víš, dost mě štve, když někam přijedu a slyším jak je LPG na ho... a jak to dělalo lidem potíže. Každej hází všechny systémy do jednoho pytle.
Jinak mám sekvenci AG, 2 reduktory.

Hodně jsem chtěl ten Prins-VSI jelikož to jako jediný má(mělo) atest do Cayene Turbo. Bohužel Brno je daleko. Bavil jsem se přímo s majitelem té Brněnské firmy a ten mě řekl, že montují také Italské LPG a ještě takovej Česko-Polskej mix, ale mě to do V8 nedá, jelikož se bojí reklamací. Jediné zpětné šlehnutí do plastovýho sání u V8 a tu paseku si dokáže každej představit. Poradil mě ještě ty AG-autogas, je to prý stejný. Takže jsem si našel TC101 v Praze jelikož mají výhradní zastoupení pro ČR+SR a jezdí tam primárně LPG co jsou porouchaný a nikdo si s tím neví rady. Kamarádovi tam odstranili závadu na LPG.
Víš, dost mě štve, když někam přijedu a slyším jak je LPG na ho... a jak to dělalo lidem potíže. Každej hází všechny systémy do jednoho pytle.
Jinak mám sekvenci AG, 2 reduktory.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
Magicar: http://www.magicar.cz/
Já sem si myslel že si myslíš, že magicar je LPG firma, ale co sranda musí bejt
Jinak LPG je fajn, když se to umí namontovat a je to kvalitní systém


Jinak LPG je fajn, když se to umí namontovat a je to kvalitní systém
