Zdravim Vás zde na foru. Zrovna jsem se nově zaregistroval a to z dúvodu jako vy ostatní díky modelu BMW. Zajímám se více o japonce, ale rádi jsme zkusili i tuto značku. E39 touring 530 D rok 1999 auto bylo bourané, tak se objevují různé drobnosti. Ted mam novinku přestal ukazovat tachometr, spotřeba a svítí ABS a SRS. Ale to už jsem si přečetl v diskuzi. Trochu mě překvapilo zrychlení. Při pozvolném nebo plném plynu se velmi pomalu auto rozjíždí. Na to že je to šesti válec, tak je to zvláštní. Palivový i vzduchový filtr jsem vyměnil a pořád stejná odezva. A také při jízdě s malým karavanem do kopce se dost courá. Najeto máme 150 000, vejfuk si při startování i v akceleraci ani nekouřne. Připadá mi že se snad ani turbo nespíná. V motoru na straně řidiče je hadička s červeným proužkem, ve které je strčený šroubek. Nenašel jsem však místo kam patří. A to že se nám v zimě občas vybíjí baterie, až tak že jsme nemohli nastartovat, to jsem vyřešil občasným dobytím. Baterie je přitom nová 100AH. Připadá mi že je tam velká klidový odběr, nebo je slabé dobíjení. Při měření jsem se přes 13V se nedostal. Ale i přes to všechno jsme spokojeni budu rád za každé info... Díky a zdravim Jarda
K tomu vybíjení baterie. Bude to nejspíš tzv. JEŽEK taky jsem s tímto měl problém, vyměnil jsem ho a je klid . Zadej si vyhledat JEŽEK a pročti si diskuze...
ta hadička má svý místo ucpaná šroubkem. je to buďto odpojeny EGR ventil, pro motor jenom dobre, nebo odpojeny ovladani ted presne nevim ale nakejch sekundarnich klapek v sani, ktery se moc rady rozpadnou a napadaj do motoru. poradne hledej, mozna se v tom hrabal nekdo zkusenej a najdes i druhou ucpanou hadicku;-)
kdyz meril dobijeni 13V,tak to asi baterkou nebude,ja jsem mel v haji jakousi kostru,mezi motorem a karoserii,baterie mi vydrzela tyden,dal jsem to k elektrikarum a stalo me to 800kc.
Ahoj, dělá to pořád. Teplé nebo studené to je jedno. Šlápnu na plyn a do pěti vteřin se teprve rozjedu. Je to skoro nebezpečné při nájezdu do křižovatky.
jardapek píše:Ahoj, dělá to pořád. Teplé nebo studené to je jedno. Šlápnu na plyn a do pěti vteřin se teprve rozjedu. Je to skoro nebezpečné při nájezdu do křižovatky.
Na motoru je udajně filtr pro odvzdušnění motoru, tak se po něm podívám.
jardapek píše:Ahoj, dělá to pořád. Teplé nebo studené to je jedno. Šlápnu na plyn a do pěti vteřin se teprve rozjedu. Je to skoro nebezpečné při nájezdu do křižovatky.
Jen plácnu, diesel sem nikdy neměl... Ale co třeba potenciometr plyn. pedálu?