Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Seřízení ventilů

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#1 Příspěvek od Warrior_Jouda »

Pánové, jak seřídit ventily ?? Nějakej grif na to nebo se to dělá podle nějaký dokumentace.... občas mi to střelí do sání a dočetl sem se tu že by to mohlo bejt těma ventilama nebo vačkou... prostě to seřídit. e34 525i M50 Dík za postřehy.
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pivson »

U M50 si toho moc nepoštěluješ - zdvihátka je hudraulika a tam neco co nastavovat
Camaro_85
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: stř 25.03.2009 01:00
Bydliště: Liberec

#3 Příspěvek od Camaro_85 »

a nebo taky spis ucpany vstriky nebo vadny palivovy cerpadlo v nadrzi = chuda smes = strileni do sani.. :-)
Camaro_85
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: stř 25.03.2009 01:00
Bydliště: Liberec

#4 Příspěvek od Camaro_85 »

a nebo me jeste napadlo jestli nekdo na tom aute nekdy menil palivovy filtr.. :-)
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#5 Příspěvek od Warrior_Jouda »

No měl sem to včera celý odstrojený (sání + víko ventilů) sání sem umejval a víko ventilů přetěsnil + výměna svíček NGK za NGK. Při tý příležitosti když byly svíčky venku a konzole se vstřikama taky, tak sem s tim zatočil. Ze vstřiků to lítalo jak sviň ale nejsem si nějak jistej jestli to tak mělo bejt. Spíš jakoby neprášili ale tlakem to z nich lítalo. (možná to bylo normální) koukal sem na vše, i na to nejhorší co může bejt, jestli nejsou sjety mandle na vačce, vůle na ventilech, dříky atp. ale pořád mi hlava nebere proč mi to tam střílí. Pal. fitr měněn cca 3 mesíce
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#6 Příspěvek od DirtyHarry »

Jestli není napálenej ventil,tak bych hledal na vstřikování. Klasicky od začátku - výměna svíček,kabelů,filtru (což jsi dělal) a zkusil bych nějakej srágor na pročištění do benzínu,občas to pomůže. U Fiesty mi to dělal uhlík. kabel - rozsype se uvnitř,pohledem nepoznáš a u 318i jsem měnil značku svíček,také jsem dával nový a nic,tak stačilo místo Beru dát Bosche a byl klid.
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#7 Příspěvek od Warrior_Jouda »

VYŘEŠENO... v hajzlu motronic/jednotka zkratuje mi ventil volnoběhu a pak se to hádí se vzuchem neboli směs je na hovno. Jen tak můj postřeh jak to vlastně funguje pro ty kteří nevědí. Ventil volnoběhu nebo servo vlnoběhu nebo krokáč je ventil který zavírá a otevírá přívod vzduchu do sání takže: kdž motor běží na volnoběh,"plynová"klapka vzduchu je totálně zavřená,tak ventil je otevřen a krmí sání vzduchem hadicí,která je přivedená před klapku. Pokud je motor v otáčkách... jako při normální jízdě.. tak je ventil zavřenej a do sání se sere vzduch puštěný jen přes klapku.Zavřenej logicky aby neojebával váhu vzduchu. Tak na to sem přišel po totálnim rozmotání svazku co vede do motronicu a zjistil sem že kabely jsou naprosto v pořádku a že se jebe něco v jednotce. TO VŠE bylo příčinou střílením do sání,nerovnováhou volnoběhu a spotřebou. Děkuji za pozornost a du se oddělat . ;);););) :D:D:D:D
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#8 Příspěvek od Warrior_Jouda »

VYŘEŠENO... v hajzlu motronic/jednotka zkratuje mi ventil volnoběhu a pak se to hádí se vzuchem neboli směs je na hovno. Jen tak můj postřeh jak to vlastně funguje pro ty kteří nevědí. Ventil volnoběhu nebo servo vlnoběhu nebo krokáč je ventil který zavírá a otevírá přívod vzduchu do sání takže: kdž motor běží na volnoběh,"plynová"klapka vzduchu je totálně zavřená,tak ventil je otevřen a krmí sání vzduchem hadicí,která je přivedená před klapku. Pokud je motor v otáčkách... jako při normální jízdě.. tak je ventil zavřenej a do sání se sere vzduch puštěný jen přes klapku.Zavřenej logicky aby neojebával váhu vzduchu. Tak na to sem přišel po totálnim rozmotání svazku co vede do motronicu a zjistil sem že kabely jsou naprosto v pořádku a že se jebe něco v jednotce. TO VŠE bylo příčinou střílením do sání,nerovnováhou volnoběhu a spotřebou. Děkuji za pozornost a du se oddělat . ;);););) :D:D:D:D
Odpovědět