ahoj všem.
připravuju se na to, až volvo bude pod čínskou nadvládou pašitka a zakoukal jsem se do bmw. volba padla na Baenglovu pětku v kombíku v naftě.
prolezl jsem forum, abych zjistil, čemu se vyvarovat, prosím o reakce a opravy jednotlivých bodů
jsem majitelem volva. nezávodím. rád někoho předjedu. užívám si zrychlení
1) 530d je optimální motor vzhledem k výkonu a spotřebě
2) automat je logické nebo spíš nutné řešení a při výměnách oleje a filtrů mě by mě neměla čekat porucha po mnoho stovkách tis. km. (navíc odpadá starost se setrvačníkem)
3) do xd nemá cenu investovat v případě, že nebydlím na horách (dobře obutá zadokolka vyjede to samé, co předokolka)
4) co vstřikovače? netrpí na nějakou záludnou nemoc? (samozřejmostí je kvalitní nafta)
5) poradíte nějaké vychytávky? zaregistroval jsem tu příhřev motoru pomocí webasto a podobné srandy
6) nějaká chronická komplikace, na kterou bych si měl dát pozor?
díky za reakce
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E61 530d - nováček žádá o rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1387
- Registrován: stř 08.08.2007 00:00
- Bydliště: kousek od Berouna ..
- Klubové ID: 1383
Zdar, nějak jsem nevypozoroval, jestli chceš kupovat nový, nebo ojetý auto, v případě ojetýho si kombinaci výbav stejně nevybereš a najít přesně takový auto, jaký chceš, je vcelku problém, když vezmeš v potaz, kolik variant všeho se vlastně nabízí. V případě novýho, seš vážně omezenej jen hloubkou peněženky a všelijakejch volovin je tam spousta. K bodům:hayney píše:ahoj všem.
připravuju se na to, až volvo bude pod čínskou nadvládou pašitka a zakoukal jsem se do bmw. volba padla na Baenglovu pětku v kombíku v naftě.
prolezl jsem forum, abych zjistil, čemu se vyvarovat, prosím o reakce a opravy jednotlivých bodů
jsem majitelem volva. nezávodím. rád někoho předjedu. užívám si zrychlení
1) 530d je optimální motor vzhledem k výkonu a spotřebě
2) automat je logické nebo spíš nutné řešení a při výměnách oleje a filtrů mě by mě neměla čekat porucha po mnoho stovkách tis. km. (navíc odpadá starost se setrvačníkem)
3) do xd nemá cenu investovat v případě, že nebydlím na horách (dobře obutá zadokolka vyjede to samé, co předokolka)
4) co vstřikovače? netrpí na nějakou záludnou nemoc? (samozřejmostí je kvalitní nafta)
5) poradíte nějaké vychytávky? zaregistroval jsem tu příhřev motoru pomocí webasto a podobné srandy
6) nějaká chronická komplikace, na kterou bych si měl dát pozor?
díky za reakce
1)Spotřeba bude 8-10 litrů, podle nohy, způsobu jízdy a poměru město/dálnice/silnice. Výkon ... 230 koní je míň než 400, ale zas je to víc než 150 takže ... no vlastně nevim, co je pro tebe optimální

2) Automat má doživotní olej bez výměny, (doživotní v případě BMW znamená 150 tisíc kilometrů, což je i předpokládaná životnost převodovky) každopádně řidiči ne-praseti vydrží i mnohonásobně dýl a v tom případě doporučuju měnit každejch 150 tisíc kilometrů. Co se týče diskuse automat/manuál - je to na každym, co chce, jak jezdí a co mu vyhovuje.
3) Nevyjede

4) Záludnost kromě český ředěný nafty žádná neni
5) Buď si zajdi na bmw stránky na car configurator, kde všechny vychytávky najdeš, nebo zajdi do autosalonu, tvař se jako vážnej zájemce o nový vůz a odejdeš s katalogem, kde všechno najdeš krásně přeložený do Čj, vyfocený is opěvnou ódou na to, jak je to geniální.
6) O motoru 530 d tady najdeš hodně, zmínim akorát ty klapky sání, který má u starších ročníků E60 motor ve zvyku vcucávat a zadřít se tak strašně, že je nutná jeho kompletní výměna.
Jen dodám, že mám 530i přes dva roky, najel jsem 150tkm a jsem pořád strašně nadšenej a spokojenej
