Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Otvorené sanie V8
A čeho tím chceš docílit? Výkon ti to nepřidá a nějaký otevřený konus ti ještě ubere. U V8ky je pod kapotou hodně horko.. Bude ti jen sát horký vzduch. Pokud ti jde o zvuk, kup vložku do origo boxu, taky mám. Od K&N stojí cca 1500,-
viz: http://www.sportovni-vzduchove-filtry.c ... =Sportovní filtr BMW 540i 4.4L, r.v. 1996
Ale změna v hlasitosti sání byla už jen když jsem vytáhnul takový gumový kroužek co je ve spod té origo krabice a spojuje ten filtr box z trubkou co jde do nárazníku. Výtáhnout to jde za minutu a pak se běž projet.
Pokud to bude pořád málo, dej tam tu k&n vložku 
viz: http://www.sportovni-vzduchove-filtry.c ... =Sportovní filtr BMW 540i 4.4L, r.v. 1996
Ale změna v hlasitosti sání byla už jen když jsem vytáhnul takový gumový kroužek co je ve spod té origo krabice a spojuje ten filtr box z trubkou co jde do nárazníku. Výtáhnout to jde za minutu a pak se běž projet.


dojdem domov a hneť skúšam,ďakujem.Vinc píše:A čeho tím chceš docílit? Výkon ti to nepřidá a nějaký otevřený konus ti ještě ubere. U V8ky je pod kapotou hodně horko.. Bude ti jen sát horký vzduch. Pokud ti jde o zvuk, kup vložku do origo boxu, taky mám. Od K&N stojí cca 1500,-
viz: http://www.sportovni-vzduchove-filtry.c ... =Sportovní filtr BMW 540i 4.4L, r.v. 1996
Ale změna v hlasitosti sání byla už jen když jsem vytáhnul takový gumový kroužek co je ve spod té origo krabice a spojuje ten filtr box z trubkou co jde do nárazníku. Výtáhnout to jde za minutu a pak se běž projet.Pokud to bude pořád málo, dej tam tu k&n vložku
No šišku neoddeliť od motora je samozreme totálna hlúposť,to je skok vzad.
Skorej ( neni to BMW)len ako inšpirácia; http://www.uk-performance.com/images/Fo ... i_CAIS.jpg