Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
bmw e-34 1995 TDS
dva šrouby na horní straně?sundat volant..vytahnout co odpojim než to vytahnu a kde a jak tam sahnout...jaká je doba výměny a zda-li se při vyjmutí přístrojovky ,přístrojovka pouze otočí najde se příslušná žárovka a nemusí se po otočení přístrojovky vyjmout eště jiné zařízení umístěné na zadní straně..
potom bych byl rád kdyby mě někdo řekl co má svítit ,nebo co vše se rozsvěcuje u tds 1995 měsíc leden...výbavu nevim ,mám malé bc,klimu,manuál,žhavení je jasný airbag taky,jde mi třeba o pásy,dále o to zdali se rozsvěcí hned po žhavení kontrolka která oznamuje nastartovat(modrá kontrolka s šipkou do kola,něco dál..dá se to zjistit co mi má vše svítit jak při otočení klíčku do druhé polohy tak při jízdě?světla jsou jasná ,směrovky taky..
jestli je to podle výbavy TDS tak jak to zjisti?
jednoduše řečeno stručná návod jak postupovat,od odpojení baterie po zapojení,děkuji všetkým
potom bych byl rád kdyby mě někdo řekl co má svítit ,nebo co vše se rozsvěcuje u tds 1995 měsíc leden...výbavu nevim ,mám malé bc,klimu,manuál,žhavení je jasný airbag taky,jde mi třeba o pásy,dále o to zdali se rozsvěcí hned po žhavení kontrolka která oznamuje nastartovat(modrá kontrolka s šipkou do kola,něco dál..dá se to zjistit co mi má vše svítit jak při otočení klíčku do druhé polohy tak při jízdě?světla jsou jasná ,směrovky taky..
jestli je to podle výbavy TDS tak jak to zjisti?
jednoduše řečeno stručná návod jak postupovat,od odpojení baterie po zapojení,děkuji všetkým
je to tak stupidní práce ,že se to nechce nikomu ani psát?
1:je potřeba si nastavit volant dolu nebo může být volant v horním nastavení?neptám se bezůčelně
2:stačí mi povolit ty dva šroubky na horní straně palubovky,nebo je potřeba eště něco jiného povolit?
3:přístrojovku vycvaknu hned po povolní těch 2 šroubů,ze strany a stačí mi malej šroubováček?
4:po vycvaknutí odpojim jen jeden konektor?nic mi nevypadne?
tu žárovku tam vydím hned?a ta žárovička se dá sehnat kdekoli...
1:je potřeba si nastavit volant dolu nebo může být volant v horním nastavení?neptám se bezůčelně
2:stačí mi povolit ty dva šroubky na horní straně palubovky,nebo je potřeba eště něco jiného povolit?
3:přístrojovku vycvaknu hned po povolní těch 2 šroubů,ze strany a stačí mi malej šroubováček?
4:po vycvaknutí odpojim jen jeden konektor?nic mi nevypadne?
tu žárovku tam vydím hned?a ta žárovička se dá sehnat kdekoli...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2506
- Registrován: úte 15.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1859
Žárovky, ty dole - http://tuning.autodoplnky.cz/led-zarovk ... 5/smid-99/
- volant co nejdál od palubovky (pokud máš sériovej origo)
- ty dva šrouby a budíky ven
- všechny konektory zezadu odpojit, nic nevypadne
- na budíkách zezadu takový dva plastový čudle, otočit a budíky se otevřou, a žárovky už uvidíš
- volant co nejdál od palubovky (pokud máš sériovej origo)
- ty dva šrouby a budíky ven
- všechny konektory zezadu odpojit, nic nevypadne
- na budíkách zezadu takový dva plastový čudle, otočit a budíky se otevřou, a žárovky už uvidíš
paráda,,luxus,žárovka byla na pohled ok,ale nesvítila...šlo to ven dobře..volant uplně k sobě,povolit dva šroubečky na horní straně budíků,vyloupnout budíky pomocí malinkyho šroubováku od horního rantlu.vytahnout ,odpojit na levé straně (ze zadu) modrý konektor,,u něj je z vnitřní strany černá páčka tu nejprve odklopíme od budíku ven a vytahnem konektor,to samé na pravé straně u žlutého konektoru..
budíky natlačíme do volantu a pomalu a v klidu točíme s volantem do leva a zaroven s tim i tlačíme budíky přilepené na volantu dolu,,dáváme pozor na páčku blinkru,(ta musí být v nejspodnější poloze a na tlačené k sobě ,jakoby dálkové světla) a šup budíky vypadnou samy..
potom na zadní straně dole otočíme dvouma čudlíkama,tím odemkneme zadní část,potom nahoře povolíme a uvolníme zadní stranu...
po sejmutí zadní části přístrojovky,uvidíme ještě modrou část tu jednoše vycvaknem nahoře a dole otočíme a vydíme tři žarovičky...jupíjou
budíky natlačíme do volantu a pomalu a v klidu točíme s volantem do leva a zaroven s tim i tlačíme budíky přilepené na volantu dolu,,dáváme pozor na páčku blinkru,(ta musí být v nejspodnější poloze a na tlačené k sobě ,jakoby dálkové světla) a šup budíky vypadnou samy..
potom na zadní straně dole otočíme dvouma čudlíkama,tím odemkneme zadní část,potom nahoře povolíme a uvolníme zadní stranu...
po sejmutí zadní části přístrojovky,uvidíme ještě modrou část tu jednoše vycvaknem nahoře a dole otočíme a vydíme tři žarovičky...jupíjou
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
Tlačítko na šíbr má fungovat takto:
posunutí směrem od čelního okna (tzn dozadu): otevírání celého šíbru, při rychlém "kliknutí" směrem dozadu automaticky otevře celé, pokud během procesu zmáčkneš tlačítko v jakémkoliv směru dojde k zastavení v aktuální poloze.
posunutí směrem k čelnímu oknu (dopředu): zavírání celého šíbru, opět, při krátkém stisku zavírá automaticky, pro přerušení v aktuální poloze stisk do jakéhokoliv směru
stisknutí směrem nahoru: nemá automatiku vzhledem ke krátké dráze, při podržení dojde v případě otevřeného šíbru k zavírání a po dovření pokračuje do polohy větrání, při zavřeném šíbru se otevírá větrání.
Žádnou funkci zamykání to co já vím nemá...
posunutí směrem od čelního okna (tzn dozadu): otevírání celého šíbru, při rychlém "kliknutí" směrem dozadu automaticky otevře celé, pokud během procesu zmáčkneš tlačítko v jakémkoliv směru dojde k zastavení v aktuální poloze.
posunutí směrem k čelnímu oknu (dopředu): zavírání celého šíbru, opět, při krátkém stisku zavírá automaticky, pro přerušení v aktuální poloze stisk do jakéhokoliv směru
stisknutí směrem nahoru: nemá automatiku vzhledem ke krátké dráze, při podržení dojde v případě otevřeného šíbru k zavírání a po dovření pokračuje do polohy větrání, při zavřeném šíbru se otevírá větrání.
Žádnou funkci zamykání to co já vím nemá...