Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vstriky CR Bosch
Zdravim vsechny a mam velkou prosbu...mam E60 530D a podle diagnostiky jeden CR vstrik uz je nic moc...neco jsem tady na foru o tom nasel, ale uz je to pomerne stary... kdo by me poradil kde sehnat repas vstriky nebo kde nechat repasovat treba vymenym zpusobem? Nejlepe s nakou zarukou... kdo by vedel tak prosim napiste diky moc za rady
No tak prave jsem cekal trochu nizsi cenu za repas...dokonce jsem nasel jednu firmu kde pisou repas 1300,-/ks co se me zda zase az moc malo...ale zkusil jsem jim napsat...hllavne me jde o to abych nemel auto tejden nepojizdny...takze nejlip repase vymenym zpusobem nebo kdyz uz by si chtel starej zpatky tak jestli by Ti nevadilo kdyby si ho dostal az po vymene za novy...treba bych Ti za to dal 7000 a ty by si mi pak tech 1000 vratil a ja ti dal stary vstrik...jestli by to tak slo...brumlae34 píše:Ahoj, muzu ti sehnat novej bosch za 6000,- , ale musim mit ten starej vstrik nazpet. Jinak nechat si ho repasovat se moc nevyplaci das za nej 4500,- .... Odkud si?
Taky si rikam ze to je malo... ale tady pisou oprava CR vstrikovaceVlasta píše:Za 1500 je jen přetěsnění vršku. Doporučuju Bosch DS v AC Ford Hale v Holešovicích
http://www.rada-bosch.cz/default.asp?idm=273&ids=354
tak jsem ji napsal tak jsem zvedavej...
je to jak pise vlasta, za 1500 necekej nic, hlavne full repas ( to zname i spodek - jehla ) ti v cr nikdo neudela ! ber novej ( respektive full repas ), v kelly je za 7500 kc, takze kdyz ti ho nabizi za 6 tak to jde, ja ho mel za 5300edgar_23 píše:Taky si rikam ze to je malo... ale tady pisou oprava CR vstrikovaceVlasta píše:Za 1500 je jen přetěsnění vršku. Doporučuju Bosch DS v AC Ford Hale v Holešovicích
http://www.rada-bosch.cz/default.asp?idm=273&ids=354
tak jsem ji napsal tak jsem zvedavej...

Vstřikovač nelze zrepasovat, jen přetěsnit, proto to nikdo nedělá, kdyby to šlo a dělal by to, tak je asi hóóódně za vodou.
Hlavně nevim o čem přemýšlíš. Máš e60 a 6000,- se ti zdá moc?
Kdybys potřeboval všechny, tak se nedivim, že vymejšlíš jak ušetřit.
Jinak kolik máš najeto? Jen pro zajímavost. A kup samozřejmě novej a nech si to vyměnit ve značkovém Diesel servisu!

Hlavně nevim o čem přemýšlíš. Máš e60 a 6000,- se ti zdá moc?

Kdybys potřeboval všechny, tak se nedivim, že vymejšlíš jak ušetřit.
Jinak kolik máš najeto? Jen pro zajímavost. A kup samozřejmě novej a nech si to vyměnit ve značkovém Diesel servisu!
A kde prosim te pisu ze 6000 je moc? Ja pisu ze za repas je 1300,- malo a psal jsem ze 4500,- za repas je pomerne dost kdyz za 6000 muzu mit novej...jinak 6000 je super cena tak prosim te cti a nevymejslej si! A tyhle reci ve stylu mas E60 si muzes nechat... jako kdyz mam E60 tak automaticky musim vsechny dily sehnat za co nejvyssi cenu? Nikde jsem nepsal ze je to moc a ze schanim vsriky za par korun...jen jsem se doslechl ze repas je pomerne ok tak jsem se ptal na nakou solidni firmu...Zdenal píše:Vstřikovač nelze zrepasovat, jen přetěsnit, proto to nikdo nedělá, kdyby to šlo a dělal by to, tak je asi hóóódně za vodou.![]()
Hlavně nevim o čem přemýšlíš. Máš e60 a 6000,- se ti zdá moc?![]()
Kdybys potřeboval všechny, tak se nedivim, že vymejšlíš jak ušetřit.
Jinak kolik máš najeto? Jen pro zajímavost. A kup samozřejmě novej a nech si to vyměnit ve značkovém Diesel servisu!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
Jj, to by slo, akorat zaloha na stary dil je 1800,- (tz: 7800,- a ten stary mi muzes treba poslat na dobirku za 1800,-.) A jinak jak pisou kolegove za 1300,- ti tam vymenej leda ventylky, aby to startovalo jinak nic. Pokud budeš mit zajem není problém. Mam ho do druheho dne, ale jelikoz se jedna o velkou castku a spatne se tento dil vraci, preferuji pladbu předem. Jen mi prosimte jeste napis poslednich 7 znaku z Vin, pro upresneni cisla dilu.
Jo to by bylo super...jenom jak rikam vstrik je jeste v norme takze uplne aktualni to neni... ozval bych se treba za mesic nebo nako tak...ted musim resit jeste jiny veci, ale kazdopadne uz vim, ze se muzu obratit na tebe...platba predem by nebyla problem...zatim diky moc a ja se casem ozvubrumlae34 píše:Jj, to by slo, akorat zaloha na stary dil je 1800,- (tz: 7800,- a ten stary mi muzes treba poslat na dobirku za 1800,-.) A jinak jak pisou kolegove za 1300,- ti tam vymenej leda ventylky, aby to startovalo jinak nic. Pokud budeš mit zajem není problém. Mam ho do druheho dne, ale jelikoz se jedna o velkou castku a spatne se tento dil vraci, preferuji pladbu předem. Jen mi prosimte jeste napis poslednich 7 znaku z Vin, pro upresneni cisla dilu.

Totiž ta repas za 6000 znamená jen to, že je vše nové. S deformovanou jehlou nebo unavenou pružinou nic neuděláš. Je to všechno nový a jediný co můžeš udělat je přetěsnit, když teče.
Nemyslim to tak, že máš auto za 400tis, tak musíš utratit nejvíc, to je blbost, každej rád ušetří. Ale něco ta údržba stojí a když prostě se ti vysere podstatná, nezbytná část vstřikovacího systému, tak nemáš na opravu nebo nevim.
Nemyslim to tak, že máš auto za 400tis, tak musíš utratit nejvíc, to je blbost, každej rád ušetří. Ale něco ta údržba stojí a když prostě se ti vysere podstatná, nezbytná část vstřikovacího systému, tak nemáš na opravu nebo nevim.
Ja tomu hovno rozumim jak to je a neni s repasem, jenom jsem slysel pomerne kladny zkusenosti s tim tak jsem se ptal na naky zkusenosti popripade reference...nedela me problem dat 6000,- za novej...ale kdyby to bylo tak, ze za 3500,- by byl repas a repas takovej, ze by vstrik byl ok aspon z 95% tak proste do toho jdu...ted uz vim ze to tak neni diky lidem co me tady poradili a i diky Tobe to vim. Pujdu do novyho...Zdenal píše:Totiž ta repas za 6000 znamená jen to, že je vše nové. S deformovanou jehlou nebo unavenou pružinou nic neuděláš. Je to všechno nový a jediný co můžeš udělat je přetěsnit, když teče.
Nemyslim to tak, že máš auto za 400tis, tak musíš utratit nejvíc, to je blbost, každej rád ušetří. Ale něco ta údržba stojí a když prostě se ti vysere podstatná, nezbytná část vstřikovacího systému, tak nemáš na opravu nebo nevim.
Ja nesjem mechanik a nerozumim tomu, ale kdyz to privezu do servisu na diagnostiku a reknou me, ze na patym valci vstrikovac uchcava a ze uz to chce pomalu novej tak tomu tak nako i verim... koukal na naky hodnoty pri nastartovanym motoru a proste na patym valci ty hodnoty nebyly tak jak by meli byt...Vlasta píše:A jak ti diagnostikovali, že jeden je "už nic moc?"