Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Na co se přípravit u koupi 528,535 ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#21 Příspěvek od aristoloser »

mam 523 a sere mi nedostatek výkonu odspoda,jinak kladem je spotřeba 9,5,ale to bys měl i u 528 stejnou,nespekuluj a di do silnějšího motoru,jinak e39 když byla normálně opečovávaná,tak ti nezpůsobí sklamání,naopak,některé spotřební n.d. tě až zarazí dobrou cenou,např oproti francouzum určitě.a pocit robustnosti a bezpečí je taky neuvěřitelnej...
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Niveauregullierung (Nivo), měchy místo pružin na zadní nápravě mají všechny e39 Touring 528 a vyšší obsahy motorů sériově.
U 520i, 523i a 525tds za příplatek
fimima
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pát 27.11.2009 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#23 Příspěvek od fimima »

aristoloser píše:mam 523 a sere mi nedostatek výkonu odspoda,jinak kladem je spotřeba 9,5,ale to bys měl i u 528 stejnou,nespekuluj a di do silnějšího motoru,jinak e39 když byla normálně opečovávaná,tak ti nezpůsobí sklamání,naopak,některé spotřební n.d. tě až zarazí dobrou cenou,např oproti francouzum určitě.a pocit robustnosti a bezpečí je taky neuvěřitelnej...
To jo,koukám po 528,ale jenom kdyby se našla nádherná 523 nechal bych si to projít hlavou,ale myslím že stejně bych zase čekal až se objeví nějaká pěkná 528.
fimima
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pát 27.11.2009 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#24 Příspěvek od fimima »

Jawak píše:Niveauregullierung (Nivo), měchy místo pružin na zadní nápravě mají všechny e39 Touring 528 a vyšší obsahy motorů sériově.
U 520i, 523i a 525tds za příplatek
Takže jenom Touring,sedan neé
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#25 Příspěvek od bavorak »

Určitě bych být tebou šel do 528i,523i je sice super motor,ale na e39 touring moc slabý.
A hlavně nekupuj nic až podezřele levného.Dají se sehnat kusy za 85000kč,ale ty taky podle toho vypadají.Rovnou ji odvezeš do servisu.Já jsem si svou přivezl z D a dal jsem za ní 140 000kč.Jezdím už 1 rok a bez problému.Najel jsem s ní 15000km a průměr.spotřeba je 9.9l.Jsou v tom delší trasy i město.Hodně štěstí při výběru.
fimima
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pát 27.11.2009 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#26 Příspěvek od fimima »

bavorak píše:Určitě bych být tebou šel do 528i,523i je sice super motor,ale na e39 touring moc slabý.
A hlavně nekupuj nic až podezřele levného.Dají se sehnat kusy za 85000kč,ale ty taky podle toho vypadají.Rovnou ji odvezeš do servisu.Já jsem si svou přivezl z D a dal jsem za ní 140 000kč.Jezdím už 1 rok a bez problému.Najel jsem s ní 15000km a průměr.spotřeba je 9.9l.Jsou v tom delší trasy i město.Hodně štěstí při výběru.
Díky za rady,stejně jak si drží cenu mrchy jedny.
Auto z roku 98 muže stát i 140 tisíc co jsem koukal :? Ale s tím se budu muset smířit...
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#27 Příspěvek od Zdenal »

Jestli chceš trochu sportovní jízdní vlastnosti, tak se vyhni 8miválcům.
Akcelerace je dobrá, ale šnekové řízení ve sportovně laděném autě nemá co dělat. Holt 8 válů zabere něco místa. Teď mě ukamenujte :lol:

530i nejlepší volba, levnější varianta 528i bezproblémový motory.
Pocitově bude mnohem svižnější manuál.

Ale 530d je 530d, sice více problémů, což je samozřejmé, je to přeci diesel, ale svez se a uvidíš sám (zde v automatu). Já jsem s motorem spokojenej nad míru. :D
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#28 Příspěvek od libovka »

Nepřemejšlej a kup tu 528. Pokud nejsi vyloženě náročnej tak osmivál je zbytečnej.Motory v 530i jsou pecka,ale od výroby žerou olej jako kráva a s tím sou spojený další komplikace.No a na naftu se vys.. uplně.

Za ty léta co dělám BMW jsou motory M52 nejpovedenější. :!:
fimima
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pát 27.11.2009 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#29 Příspěvek od fimima »

libovka píše:Nepřemejšlej a kup tu 528. Pokud nejsi vyloženě náročnej tak osmivál je zbytečnej.Motory v 530i jsou pecka,ale od výroby žerou olej jako kráva a s tím sou spojený další komplikace.No a na naftu se vys.. uplně.

Za ty léta co dělám BMW jsou motory M52 nejpovedenější. :!:
Tak teď právě se pracuje na výměně mojí C5 combi s jedním pánem za bmw 528.Samozřejmě to jeho je starší ročník výroby než to moje,ale doufám že se domluvíme.
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#30 Příspěvek od bavorak »

Na rok výroby nekoukej.Koukneš a vidíš jak se k tomu autu kdo choval.Jestli to byl miláček rodiny a nebo jen bráno jako normální auto.Projed se v tom jestli je podvozek dobrý,jestli nic nemlátí,jestli vše funguje jak má,jestli se motor dobře ohřívá,nemlátí.Nejlepší by bylo kdyby si s tím autem zajel na díru,např.na stanici tech.kontroly.Oni by tě to tam okoukli.
fimima
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pát 27.11.2009 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#31 Příspěvek od fimima »

bavorak píše:Na rok výroby nekoukej.Koukneš a vidíš jak se k tomu autu kdo choval.Jestli to byl miláček rodiny a nebo jen bráno jako normální auto.Projed se v tom jestli je podvozek dobrý,jestli nic nemlátí,jestli vše funguje jak má,jestli se motor dobře ohřívá,nemlátí.Nejlepší by bylo kdyby si s tím autem zajel na díru,např.na stanici tech.kontroly.Oni by tě to tam okoukli.
S tím že na rok výroby nemám koukat jsem se už smířil,kdybych chtěl auto z roku 2003 jak mám teď tak asi bych musel krást.Raději na nic nespěchám a v klidu vybírám,stejně jsem ještě neprodal svoje...
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Doporučuji od 1998 a novější, interiér e39 prošel trošku modernizací, nejvíce viditelné na loketní opěrce vpředu, airbag na volantu a různé drobnosti
Odpovědět