Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Motorek ostřikovačů E39
Pojistky máš pod kastlíkem u spolujezdce, je to tam i popsané která pojistka kam patří. Venkovní čidlo pojistku nemá, pokud ti to ukazuje -40, tak je buď přerušený kablík, nebo čidlo KO. Pokud budeš kupovat nové motorky z druhovýroby tak dej pozor na konektory (zcela určitě budou jiné). Origo stojí cca 1200kč.
Studna píše:Pojistky máš pod kastlíkem u spolujezdce, je to tam i popsané která pojistka kam patří. Venkovní čidlo pojistku nemá, pokud ti to ukazuje -40, tak je buď přerušený kablík, nebo čidlo KO. Pokud budeš kupovat nové motorky z druhovýroby tak dej pozor na konektory (zcela určitě budou jiné). Origo stojí cca 1200kč.
prosímtě mně chybí jen ta tryska v nárazníku, je tím myšlen i ten motorek nebo mám sháněť jen tu trysku?
Dále to čidlo teploty je vyměněno nové, to že nemá vlastní pojistku je dobrá zpráva protože po tom pátrám už 14 dní. Nenapadá tě prosím kde by se to venkovní čidlo dalo odpojit, na jiném místě než je nárazník? Někde nějaký svazek kde jde vycvaknout? Čidlo je vyměněno, kabeláž se zdá ok až do prvního svazku v nárazníku, kam dál to vede už jsem nezjistil. Chtěl bych vědět jestli někde není pod volantem či kde nějaké místo kde může být jen vytažený konektor. Mám za to že díky tomu že si počítač myslí že je venku tuhá zima tak podle toho dává více paliva a tím pádem je i větší spotřeba.
Vlastníhovi tohohle topicu se omlouvám za zneužití.
Pokud máš jen špatnou trysku a motorek funguje, stačí vyměnit jen tryska. Čidlo má pouze informativní charakter, tzn. auto z něj žádné info nečerpá, od čidlo v nárazníku vedou dva kablíky rovnou do přístrojové desky (otáčkoměr,tachometr, displeje) ze zadu je připojen 24PIN konektor modré barvy a právě PIN č.14 je +čidla a PIN č.22 je kostra, zkontroluj tyto dva piny(kablíky) zda jsou v pořádku, pokud nebude problém v zásuvce do budíků, máš přerušený kablík k čidlu (lze přeměřit), popř. čidlo kaput. Musíš hledat.
Motorek funguje, tryska tam prostě chybí - je po ní jen díra v nárazníku. asi ji někdo potřeboval víc než já. Když ostřikuji tak mi z nárazníku teče voda na okna, takže motorek to asi žene dál. Ještě jsem od koupě vozu neměl ten nárazník dole, předchozí majitel to asi nějak "opravoval".
Díky za ten typ s těmi piny, chci se zeptat jak se k němu dostanu, vymontovat budíkya celý ten přední panel nebo jde zespod pod volantem nebo zespod kolem volantu něco odklopit a tam to uvidím? Já nemám problém pracovat a hledat, ale potřebuji aspoň cca vědět kde. Jsem opravdu laik takže co mi kdo neporadí to nevím. Takže díky ještě jednou. Čidlo kaput právě bylo, tak jsem koupil nové. Od předchozího majitelem mám jen tuto informaci - čidlo bylo vadné tak jsem ho odpojil. Nic víc
Díky za ten typ s těmi piny, chci se zeptat jak se k němu dostanu, vymontovat budíkya celý ten přední panel nebo jde zespod pod volantem nebo zespod kolem volantu něco odklopit a tam to uvidím? Já nemám problém pracovat a hledat, ale potřebuji aspoň cca vědět kde. Jsem opravdu laik takže co mi kdo neporadí to nevím. Takže díky ještě jednou. Čidlo kaput právě bylo, tak jsem koupil nové. Od předchozího majitelem mám jen tuto informaci - čidlo bylo vadné tak jsem ho odpojil. Nic víc

Jelikož má volant airbag tak z toho mám vítr. Je na tom něco zásadního na co si dát pozor? Protože jsou dvě možnosti, do něčeho drbnu - bouchne mi to do obličeje při demontáži, do nečeho drbnu a až abudu potřebovat tak mi to nebouchne do obličeje, ani jedno není žádoucí
. Tzn. lze volant sundat jednoduše a bezpečně bez obav? Jestli jo tak kde a jak. Omlouvám se že nejdřív nevyhledám jestli tady toto už někde není. Nemám na to nyní prostor. Díky.

Vždy při manipulaci s airbagem ODPOJIT BATERKU !!! poté povolíš dva šroubky ze spodu volantu a sundaš pytel, odpojíš z něj konektor a to je vše. Pak povolíš matici na tisícihranu, vycvakneš konektor pod spodním plastem volantu (klakson, airbag) a je to. No ale zase toto vše dělat jen pro nefunkční čidlo venkovní teploty? asi bych se na to vybod. Je to čidlo určitě nové a funkční? měřil si ho?
Tak jsem zjistil od opravdu původního majitele, že s tím někde škrkl zespod a od té doby to přestalo ukazovat. Myslel že je vadné čidlo tak koupil nové, nespravilo se to tak to nechal tak. Já myslel že je vadné čidlo tak jsem taky koupil nové
. No a podle všeho se někde něco vytrhlo, přetrhlo, vycvaklo při tom drcnutí zespod. Sundám nárazník a kouknu na to, takhle to nemá smysl přes ty mřížky tam něco lovit. Názrazník sundám předpokládám sundáním těch lišt a pod nimi budou šroubky? Jelikož při ostřiku teče voda z toho místa nárazníku tak hádám že někde je něco špatně, takže to jedině prospěje. Kdyby jsi měl typ na sundání nárazníku tak mi to ulehčí práci.
Díky.

Díky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: čtv 29.10.2009 01:00
- Bydliště: Žilina - SK
- Kontaktovat uživatele:
Nevyberaj volant !!
Nevyberaj pristrojovku !!
Zatial ani naraznik !!
Pouzivas Skype ? Ak ano, najdi ma - moj nick je aircraft8079. Spojime sa a mozme povykladat o tom probleme...
Ked teraz, v takom stave, ako to je, zapnes zapalovanie a nastartujes, co ti ukazuje displej ???
Mal by zobrazovat celkove km, denne km a teplotu. Ak je cidlo teploty v cudu, ukazuje displej teplotu minus 40°C.
Nevyberaj pristrojovku !!
Zatial ani naraznik !!
Pouzivas Skype ? Ak ano, najdi ma - moj nick je aircraft8079. Spojime sa a mozme povykladat o tom probleme...
Ked teraz, v takom stave, ako to je, zapnes zapalovanie a nastartujes, co ti ukazuje displej ???
Mal by zobrazovat celkove km, denne km a teplotu. Ak je cidlo teploty v cudu, ukazuje displej teplotu minus 40°C.