
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530d e60
Neni to jen o pocitech a jízdních vlastnostech.
Když koupíš automat, vyhneš se problémům se setrvačníkem, ale budeš mít vyšší spotřebu (ne na dálnici).
A pozor automat ti pěkně podrží motor a TURBO v otáčkách a nenechá při akceleraci spadnout a cítíš ten krouťák stále.
Svez se v obou verzích.
Samozřejmě je ryziko poruchy automatu, ale spíš je to strašák, protože stejně tak se ti může vysypat i manuál.
Když koupíš automat, vyhneš se problémům se setrvačníkem, ale budeš mít vyšší spotřebu (ne na dálnici).
A pozor automat ti pěkně podrží motor a TURBO v otáčkách a nenechá při akceleraci spadnout a cítíš ten krouťák stále.
Svez se v obou verzích.
Samozřejmě je ryziko poruchy automatu, ale spíš je to strašák, protože stejně tak se ti může vysypat i manuál.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1387
- Registrován: stř 08.08.2007 00:00
- Bydliště: kousek od Berouna ..
Já mám sice 530i, ale na automat si nemůžu stěžovat. Auto je pro mě kancelář na kolech a strávim v něm mrtě času, dost mě obtěžovalo, když jsem musel při vyjetí jednoho klikatýho kopečku, nebo vystátí jedný dopravní zácpy 50x přeřadit a proto jsem se pro automat rozhodl. Stačí si zvyknout a automat řadí přesně tak jak chci já, jde o to, se naučit správně dávat impulzy do plynovýho pedálu a automat udělá přesně to, co potřebuješ (podřadí, podřadí o dvě rychlosti, chvíli podrží otáčky před předjetim) prostě dá se s tim pro praktický ježdění udělat to samý, co s manuálem. Na semaforech můžeš zahvízdat stejně, jak s manuálem, akorát to neni použitelný na vyložený blbnutí někde na parkovišti. Na blbnutí si ale lidi nekupujou 5er ....
Další výhoda je, že když se ti podaří sbalit nějakou pěknou paštiku, tak z ní nemusíš dávat ruce, když potřebuješ zařadit a za to jsou taky body !
Další výhoda je, že když se ti podaří sbalit nějakou pěknou paštiku, tak z ní nemusíš dávat ruce, když potřebuješ zařadit a za to jsou taky body !
Některý lidi maj i 5 er na blbnutí ( i závody do vrchu, prohánění STIčka po okreskách) , i když uznávám , že jsou na to vhodnější typy BMW. Ale kdo to další auto bude živit a šatit ?
S tou rukou na spolujezdkyni - na to se nedá nic říct. Taky zkus zároveň kouřit , psát sms a řadit a bejt levák a máš hoňku.
S tou rukou na spolujezdkyni - na to se nedá nic říct. Taky zkus zároveň kouřit , psát sms a řadit a bejt levák a máš hoňku.

Je pravda , že lidi co maj automat , říkaj, že příště chtěji zase automat . Teď jsem jezdil na dovolený s poslední Sonatou 2.0D z půjčovny v automatu a nebylo to špatný (až na ten výkon). Taky začímám bejt nahlodanej na příští auto v automatu . Poposkakování po Praze s manuálem je fakt opruz. Taky silný a velký auta (od 6v vejš) se za chvíli budou dělat už jen v automatu. No ale eště si trochu zablbnu, dokud nemám špunta v sedačce a starou (v autě se tomu říká ruční brzda) vedle sebe.