Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna motoru e34-2.8 m52 místo 2.0 24v bezvános

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00
Klubové ID: 1721

#1 Příspěvek od Jurnec »

Potřebuju zjistit jestli dám do e34 místo dvoulitra dvaapůlku z automatu.
Že tam dám 2,5 manuál v pohodě to vím,ale nevím jestli tam nejni nějakej rozdíl kvůli tý automatické převodovce.


Dotaz na 2,5 už neplatí od 7 přízpěvku se řeší 2.8 :!: :!: :!:
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Dáš.Ale když dáš jednotku motoru z automatu tak bude mít motor nižší volnoběch.
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#3 Příspěvek od Warrior_Jouda »

Nacpeš, ale uložení tý převodovky je krapítko jiný, nic velkýho uvidíš sám.
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00
Klubové ID: 1721

#4 Příspěvek od Jurnec »

Budou ty otáčky hodně nízký,nebude to na závadu,nebo dou nějak nastavit?
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#5 Příspěvek od libovka »

Warrior_Jouda píše:Nacpeš, ale uložení tý převodovky je krapítko jiný, nic velkýho uvidíš sám.
Ale on tam nebude dávat u převodovku,ale jen motor.

Otáčky na volnoběh u automatu jsou cca 550 a u manuálu 750.Jezdit se s tí asi dá v pohodě,ale při rozjezdech musíš bejt citlivější.
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00
Klubové ID: 1721

#6 Příspěvek od Jurnec »

No když to tam pujde tak do toho asi pudu,a pokud to s těma otáčkama nebude dobrý tak seženu jinou řj.Ale myslim že je to o zvyku.
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00
Klubové ID: 1721

#7 Příspěvek od Jurnec »

Tak z toho nakone sešlo,sehnal sem něco lepšího 2.8 :twisted: :twisted:
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#8 Příspěvek od pragdejf »

naladit do E34 M52? taky se na to chystam, takze az to das dokupy, tak bych se i prijel kouknout, abych pobral naky moudra. mas M52 single dnebo double vanos? a puvodni motor je s vanosem, nebo bez? myslis, ze tam sedne puvodni motorovej svazek? mam peknou E34 tour, akorat ten dvoulitr (byt s vanosem) je takovej socialni...
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Bohhy »

Vanosackej motor ma myslim krapanek jinou elektriku nez stara M50ka, kazdopadne jinou RJ a co sem se setkal, tak bylo i trosku jiny zapojeni pinu v hlavnim konektoru. Daval sem misto M52B20 M50B25Vanos a musel sem prehodit dva dratky v hlavni zasuvce.Jinak ty motory sou temer totozny, takze montaz naprosto stejna jak demontaz.
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#10 Příspěvek od pragdejf »

me de spis o to, jake problem by byl s motorem double vanos (i M52 mely double vanos hlavu, myslim ze od roku 1999) a jak moc velky peklo by byl tenhle motor. nerad bych dráteničil vic, nez ono povestny prohozeni dvou dratku...
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Bohhy »

Tak savka (http://www.bmwtuning.cz) daval napriklad M54ku do E36 a to nebude o moc jiny nez zminovany M52 s dvojitym vanosem do e34, takze bych se klido zeptal jeho co by to mohlo obnaset.Ale jde vsechno :-)
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#12 Příspěvek od pragdejf »

a vim, co takova prdel obnasi, prehozeni olejovy vany, ventildeklu, sani z M50B25 (klokani uz se hrnou). taky drzaky motoru. co ja vim, je stejna (co se tyce priruby) i prevodovka, akorat je jinak zprevodovana. no rozhodne se bude videt, jestli se do toho pustim, tak sem napisu dlohej roman s fotkama. taste se....
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00
Klubové ID: 1721

#13 Příspěvek od Jurnec »

Tak motor sem byl zkouknout,a až bude venku tak si pro něj zajedu.Že je potřeba vyměnit vanu,řj to vím.S tou kabejáží si nejsu jistej,doufal sem že to bude stejný,ale kabeláž si teda taky radši vezmu.kdyby ste měl ještě nekdo s touhle upravou nějaký zkušenosti tak sem s nima,budu vděčnej za každou radu.
Origo tam mám 2.0 24v bez vános
Až to bude hotoví tak sem dám nějaký postřehy,pragdejf klidně se pak stav.
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Bohhy »

Typoval bych, ze se to bude vyndavat z E36ky nebo tak nejak a ta ma pry elektriku, ktera nejde dat do e34ky (myslim ze z e36ky ma kratky kabely k RJ) Ale zase je to u BMW pohodova prace, protoze se odpoji akorat zasuvka, motor se vynda a pak se zase do zasuvky zacvakne, ale tak easy to asi do e34ky nebude.
Jinak mala amaterska rada. Udelal sem si takovou tabulku s cislama pinu z hlavniho konektoru a tri sloupce ke kazdymu a zmeril sem si jakej proud jde v jaky poloze klicku u vsech pinu a pak sem si promeril jaky proudy jdou v moji zasuvce a tim sem "lajcky" zjistil, ze sou dva draty prohozeny a bylo vyreseno. :D
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00
Klubové ID: 1721

#15 Příspěvek od Jurnec »

Přesně tak,motor bude z e36 sedan,
Mám tady pár dalších otázek,
/půjde do 2,8 spojka z toho 2,0?
/utáhne to pal.čerpadlo?
/a jak je to s tou elektrikou?
Budu tam muset přehodik kabely z té e36,nebo tam sednou ty s e34?

Jo a ta 2.8 je single vános
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(
Klubové ID: 2567

#16 Příspěvek od Strosek »

Jurnec píše:Přesně tak,motor bude z e36 sedan,
Mám tady pár dalších otázek,
/půjde do 2,8 spojka z toho 2,0?
/utáhne to pal.čerpadlo?
/a jak je to s tou elektrikou?
Budu tam muset přehodik kabely z té e36,nebo tam sednou ty s e34?


Jo a ta 2.8 je single vános
Všechno je stejný, stačí usadit motor - je to výměna "železo za železo" a jezdíš. Když na to po obědě vlítneš, tak ještě stihneš večerníček. :twisted:

8O vole - musí použít úpně celou elektriku včetně spínačky - to není vůbec žádná prdel.
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Bohhy »

No vidis, sem si neuvedomil, ze to bude mit imobilizer atd. Mechanicky veci budou v pohode, tyhle motory sou si od M50ky az skoro do dneska dost podobny,takze v podstate jen budes prendavat dily, ale s tou elektrikou to bude podle me legrace :-). Ale jak rikam vsechno jde, jen se toho clovek nesmi bat.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#18 Příspěvek od Martinéz »

sakra, zrovna dneska jsem narazil na kluka, co daval do e30 2.8 m52 a reisl i imo atd.. jmenuje se Petr a je z e30 fora.. vic nevim. Zapatrej tam..
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(
Klubové ID: 2567

#19 Příspěvek od Strosek »

Pumpa by to měla v pohodě utáhnout, popřípadě mohu nabídnout palivovou pumpu z 540i.
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00
Klubové ID: 1721

#20 Příspěvek od Jurnec »

Tak pokud to pumpa utáhne tak dobrý.
Odpovědět