Potřebuju zjistit jestli dám do e34 místo dvoulitra dvaapůlku z automatu.
Že tam dám 2,5 manuál v pohodě to vím,ale nevím jestli tam nejni nějakej rozdíl kvůli tý automatické převodovce.
Dotaz na 2,5 už neplatí od 7 přízpěvku se řeší 2.8
naladit do E34 M52? taky se na to chystam, takze az to das dokupy, tak bych se i prijel kouknout, abych pobral naky moudra. mas M52 single dnebo double vanos? a puvodni motor je s vanosem, nebo bez? myslis, ze tam sedne puvodni motorovej svazek? mam peknou E34 tour, akorat ten dvoulitr (byt s vanosem) je takovej socialni...
Vanosackej motor ma myslim krapanek jinou elektriku nez stara M50ka, kazdopadne jinou RJ a co sem se setkal, tak bylo i trosku jiny zapojeni pinu v hlavnim konektoru. Daval sem misto M52B20 M50B25Vanos a musel sem prehodit dva dratky v hlavni zasuvce.Jinak ty motory sou temer totozny, takze montaz naprosto stejna jak demontaz.
me de spis o to, jake problem by byl s motorem double vanos (i M52 mely double vanos hlavu, myslim ze od roku 1999) a jak moc velky peklo by byl tenhle motor. nerad bych dráteničil vic, nez ono povestny prohozeni dvou dratku...
Tak savka (http://www.bmwtuning.cz) daval napriklad M54ku do E36 a to nebude o moc jiny nez zminovany M52 s dvojitym vanosem do e34, takze bych se klido zeptal jeho co by to mohlo obnaset.Ale jde vsechno
a vim, co takova prdel obnasi, prehozeni olejovy vany, ventildeklu, sani z M50B25 (klokani uz se hrnou). taky drzaky motoru. co ja vim, je stejna (co se tyce priruby) i prevodovka, akorat je jinak zprevodovana. no rozhodne se bude videt, jestli se do toho pustim, tak sem napisu dlohej roman s fotkama. taste se....
Tak motor sem byl zkouknout,a až bude venku tak si pro něj zajedu.Že je potřeba vyměnit vanu,řj to vím.S tou kabejáží si nejsu jistej,doufal sem že to bude stejný,ale kabeláž si teda taky radši vezmu.kdyby ste měl ještě nekdo s touhle upravou nějaký zkušenosti tak sem s nima,budu vděčnej za každou radu.
Origo tam mám 2.0 24v bez vános
Až to bude hotoví tak sem dám nějaký postřehy,pragdejf klidně se pak stav.
Typoval bych, ze se to bude vyndavat z E36ky nebo tak nejak a ta ma pry elektriku, ktera nejde dat do e34ky (myslim ze z e36ky ma kratky kabely k RJ) Ale zase je to u BMW pohodova prace, protoze se odpoji akorat zasuvka, motor se vynda a pak se zase do zasuvky zacvakne, ale tak easy to asi do e34ky nebude.
Jinak mala amaterska rada. Udelal sem si takovou tabulku s cislama pinu z hlavniho konektoru a tri sloupce ke kazdymu a zmeril sem si jakej proud jde v jaky poloze klicku u vsech pinu a pak sem si promeril jaky proudy jdou v moji zasuvce a tim sem "lajcky" zjistil, ze sou dva draty prohozeny a bylo vyreseno.
Přesně tak,motor bude z e36 sedan,
Mám tady pár dalších otázek,
/půjde do 2,8 spojka z toho 2,0?
/utáhne to pal.čerpadlo?
/a jak je to s tou elektrikou?
Budu tam muset přehodik kabely z té e36,nebo tam sednou ty s e34?
Jurnec píše:Přesně tak,motor bude z e36 sedan,
Mám tady pár dalších otázek,
/půjde do 2,8 spojka z toho 2,0?
/utáhne to pal.čerpadlo? /a jak je to s tou elektrikou?
Budu tam muset přehodik kabely z té e36,nebo tam sednou ty s e34?
Jo a ta 2.8 je single vános
Všechno je stejný, stačí usadit motor - je to výměna "železo za železo" a jezdíš. Když na to po obědě vlítneš, tak ještě stihneš večerníček.
vole - musí použít úpně celou elektriku včetně spínačky - to není vůbec žádná prdel.
No vidis, sem si neuvedomil, ze to bude mit imobilizer atd. Mechanicky veci budou v pohode, tyhle motory sou si od M50ky az skoro do dneska dost podobny,takze v podstate jen budes prendavat dily, ale s tou elektrikou to bude podle me legrace . Ale jak rikam vsechno jde, jen se toho clovek nesmi bat.