Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e60 kolem 350.000 Kč
Dá se sehnat e60 z roku 2005 - 06 kolem 350.000 Kč? Resp. z mobile.de vím, že dá, jde mi o to, jestli to nejsou vesměs pastičky? U benzínových motorů jde o nájezd kolem 150.000 km, těm by to snad vadit nemuselo, ale nafta kolem 200.000 km je už sázka do loterie, že? (bral bych klidně benzín i naftu)
Jde mi o to, jestli se o to mám vůbec zajímat, anebo by byl spíš zázrak narazit na kousek, co mě nebude stát dalších 100.000 na opravách, nechtěl bych do toho hned po koupi investovat víc než tak 30-40 tisíc.
Jde mi o to, jestli se o to mám vůbec zajímat, anebo by byl spíš zázrak narazit na kousek, co mě nebude stát dalších 100.000 na opravách, nechtěl bych do toho hned po koupi investovat víc než tak 30-40 tisíc.
Čau, až prodam svého golfa, budu řešit podobný problém. Už teď se koukám po ročnících 03 - 05. Dám dohromady totiž jen něco okolo 300tis. Na mobile.de, jsem prohlížel všechny auta model e60 a jsou tam auta se serviskou s 300tis. a to jak benzín tak nafta. Majitel v inzerátu hlásá že je to Top stav atd. A jak už někdo poznamenal, bůh ví kolik maji najeto naše auta, která jsme koupili tady u nás a stále jezdí. Takže koukej spíš na celkový stav a výbavu - ne každou prkotinu ale budeš potřebovat, a už v základu je 5ka dobře vybavená. Já budu volit benzín, 520,525. Spotřeba je oproti naftě o 2-3 litry víc, ale míň věcí které můžou odejít...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
Určitě bych se vyhnul turkům, kteří hojně s ojetinama v Německu obchodujou
Bral bych jedině se serviskou, což nebude problém a ještě dle vin bych si zjistil u bmw více, než bych se tam rozjel. A samozřejmě, že benzín je (relativně) sázka na jistotu a nafta je vždycky risk, ale vzhledem k německé kultuře a úrovni a kvalitě nafty je to o hooodně menší risk než v ČR. Ale nezapomeň - zmrdi jsou všude
Mám jednu radu nad zlato:
nepřistupuj ke koupi jako nadšenec, fanda a obdivovatel značky a názory že BMW v naftě vydrží pul mil. km bez závad a že BMW zraje jako víno a že po 200tis. je teprv zajetej motor, atd. atd. prosimtě neposlouchej. Jen si pak naběhneš a koupíš past.
Vše v klidu prohlédni, pěkně v klídku a jeď do Němec s tim, že možná klidně přijedeš domů s prázdnou a né za každou cenu koupit !
Čus a hodně štěstí
Jinak za tu cenu určitě koupíš a zkus samozřejmě zasmlouvat a dostaneš slevu.


Mám jednu radu nad zlato:
nepřistupuj ke koupi jako nadšenec, fanda a obdivovatel značky a názory že BMW v naftě vydrží pul mil. km bez závad a že BMW zraje jako víno a že po 200tis. je teprv zajetej motor, atd. atd. prosimtě neposlouchej. Jen si pak naběhneš a koupíš past.
Vše v klidu prohlédni, pěkně v klídku a jeď do Němec s tim, že možná klidně přijedeš domů s prázdnou a né za každou cenu koupit !
Čus a hodně štěstí

Jinak za tu cenu určitě koupíš a zkus samozřejmě zasmlouvat a dostaneš slevu.
Jestli se ti to vyplatí nebo ne je na tobě. Záleží jak a kde jezdíš atd. Mě se to vyplatí. Na stylu jízdy hodně záleží. Myslím že při nájezdu 20tis se už nafta vyplatí.
A na motory Saab jak benzín tak nafta mám svůj názor. Nekoupil bych si to. Přečti si nějakou profesionální recenzi a udělej si názor. To sem ale moc nepatří.
A na motory Saab jak benzín tak nafta mám svůj názor. Nekoupil bych si to. Přečti si nějakou profesionální recenzi a udělej si názor. To sem ale moc nepatří.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1977
- Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Tak to nevim od koho by to mel koupit kdyz skoro vsichni bazarnici jsou turci. A ja je rozhodne do jednoho pytlel nehazel.... Ja mam s tureckym bazarnikem velice dobrou osobni zkusenost. Podelat te muze kdokoliv a je jedno jestli je to turek nebo "arijec"Zdenal píše:Určitě bych se vyhnul turkům, kteří hojně s ojetinama v Německu obchodujou
Ohledně nákupu je ještě variantou m3maniac, ten tu má dobrou pověst, jen ten způsob obchodování mi připadá maličko divoký. Ale očividně to funguje.
Auto se bude pohybovat převážně po okreskách, kratší trasy do 100 km, dálnice tu nemáme (tedy, máme kousíček D3). Delší štreky tak 2x týdně.
P.S.: U Saabu jsem o naftě vůbec neuvažoval, pokud vím, ani to nejsou původní motory.
Auto se bude pohybovat převážně po okreskách, kratší trasy do 100 km, dálnice tu nemáme (tedy, máme kousíček D3). Delší štreky tak 2x týdně.
P.S.: U Saabu jsem o naftě vůbec neuvažoval, pokud vím, ani to nejsou původní motory.
youwee píše:Tak to nevim od koho by to mel koupit kdyz skoro vsichni bazarnici jsou turci. A ja je rozhodne do jednoho pytlel nehazel.... Ja mam s tureckym bazarnikem velice dobrou osobni zkusenost. Podelat te muze kdokoliv a je jedno jestli je to turek nebo "arijec"Zdenal píše:Určitě bych se vyhnul turkům, kteří hojně s ojetinama v Německu obchodujou
Co takhle autorizovaný dealer a ne jen BMW ?
Vím že nejsou všichni stejní, ale já mám zkušenost, že ty auta od nich nejsou úplně to ono. Obchoduje jich tam fakt moc. Nebo může zkusit jako bonus autokino.
K tý spotřebě: jak říkám vyplatí se pro každýho jinej motor a to ne jen dle toho kde jezdíš. Někdo na 530D jezdí za 12l a jezdil by s 530i za 18l, tak každej musí zvážit. Nemá moc cenu se o tom bavit. 530i může jezdit dlouhodobě za 9l a 530D dlouhodobě za 11l.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
maly navod mas zde: http://www.streetpro.cz/index.php?id=5
“Ability is what you're capable of doing.”
Dle mého názoru to nelze dle nájezdu KM vůbec určit jestli už jsou vyměněné. Záleží totiž na dosti faktorech. Nejen kvalita nafty, ale údržba, tzn. hlavně výměna pal. filtru, motor. oleje. Každému vydrží jinak.
Psal sem maník, že má najeto přes 300tis a má původní turbo ve skvělém stavu. Jinej ho mění třeba při 150tis. Podobný to může být i se vstřikovačema.
Psal sem maník, že má najeto přes 300tis a má původní turbo ve skvělém stavu. Jinej ho mění třeba při 150tis. Podobný to může být i se vstřikovačema.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 428
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
Zkusím tady oprášit tohle starší téma, abych nezakládal nový.
Chtěl bych se zeptat na váš názor ohledně E60tky v motoru 535d. Jestli jste třeba měl někdo možnost srovnání, jak je na tom oproti 530d?
Uvažujeme o E61 právě v 530d/535d, něco jsem o nich přečetl a údajně zkrátka 535d jede daleko líp, hlavně ten lineární zátah díky dvěma turbům, ovšem za cenu klidně o 3 litry vyšší spotřeby (při podobné jízdě) - je to možné? Má cenu vůbec uvažovat nad 535d, nebo je 530d až kam...? (pozn. přechod z OII RS TSI, tak aby to bylo zase o kapánek výš po té výkonové stránce, nemyslím podvozek, náhon atd., tam je to jasný). Ukáže se asi taky častěji v Praze, proto zřejmě automat i u té 530d
Jak je na tom po stránce spolehlivosti obecně 530d i 535d? Asi se nedá říct, že od takových a takových kilometrů něco odchází, je to individuální, ale vidím, že se E60tky často prodávají s nájezdem kolem 150 000km, tak jestli právě tam nezačíná první vlna oprav - DPF, turba atd..,
A teď jedna stupidnější otázka - jak je to s faceliftama? Nějaký facelift proběhl až na rok 07 (nový světla, výkonnější motory, nárazník, nová navi atd.), ale třeba jsem si všiml, že už E60 z r.v.06 mají ten novější klíček, který u r.v.05 vypadá jak z E46.
Díky
Chtěl bych se zeptat na váš názor ohledně E60tky v motoru 535d. Jestli jste třeba měl někdo možnost srovnání, jak je na tom oproti 530d?
Uvažujeme o E61 právě v 530d/535d, něco jsem o nich přečetl a údajně zkrátka 535d jede daleko líp, hlavně ten lineární zátah díky dvěma turbům, ovšem za cenu klidně o 3 litry vyšší spotřeby (při podobné jízdě) - je to možné? Má cenu vůbec uvažovat nad 535d, nebo je 530d až kam...? (pozn. přechod z OII RS TSI, tak aby to bylo zase o kapánek výš po té výkonové stránce, nemyslím podvozek, náhon atd., tam je to jasný). Ukáže se asi taky častěji v Praze, proto zřejmě automat i u té 530d
Jak je na tom po stránce spolehlivosti obecně 530d i 535d? Asi se nedá říct, že od takových a takových kilometrů něco odchází, je to individuální, ale vidím, že se E60tky často prodávají s nájezdem kolem 150 000km, tak jestli právě tam nezačíná první vlna oprav - DPF, turba atd..,
A teď jedna stupidnější otázka - jak je to s faceliftama? Nějaký facelift proběhl až na rok 07 (nový světla, výkonnější motory, nárazník, nová navi atd.), ale třeba jsem si všiml, že už E60 z r.v.06 mají ten novější klíček, který u r.v.05 vypadá jak z E46.
Díky
Zdravím kolegové,
letos po prázdninách budu prodávat svoji E60 530D, takže pokud ještě někdo budete chtít kupovat, rád se domluvím.
Jenom orientačně, jedná se o:
BMW 530d, 160 Kw, 6/2004, 178 000 km, manuál, velká NAVI, 2-zónová klima-AUTO, světelný paket, světlá kůže v top stavu
Cena si myslím že okolo těch 360 000 bude reálná...
Mohu pak k tomu i nabídnout možnost vzít nové ALU – „M“ 18“+pneu, letos nové, bez škrábance za 15 000,-
Každopádně nějak se dá domluvit…
Je to jenom dálniční auto, dovoz, serviska pouze v BMW atd.
letos po prázdninách budu prodávat svoji E60 530D, takže pokud ještě někdo budete chtít kupovat, rád se domluvím.
Jenom orientačně, jedná se o:
BMW 530d, 160 Kw, 6/2004, 178 000 km, manuál, velká NAVI, 2-zónová klima-AUTO, světelný paket, světlá kůže v top stavu
Cena si myslím že okolo těch 360 000 bude reálná...
Mohu pak k tomu i nabídnout možnost vzít nové ALU – „M“ 18“+pneu, letos nové, bez škrábance za 15 000,-
Každopádně nějak se dá domluvit…
Je to jenom dálniční auto, dovoz, serviska pouze v BMW atd.