Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Úprava výfukoveho systemu E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#1 Příspěvek od 130maxi »

Mal by som otazku ,ma niekto upravený system vyfuku na E39 benzin (528i?)??
Jedna sa mi o to ci ma niekto vyhodeny kat alebo stredovy tlmic ?
Ake su postrehy po tychto upravách .Chcel by som vyhodit stredovy tlmic ci to bude hlucnejsie .Koncovy tlmic mam Eisenmann a je to dost tiche
Resp keby mal niekto linky na zahranicne fora o nejakych upravach atd.
Dik :wink:
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eric »

130maxi píše:Mal by som otazku ,ma niekto upravený system vyfuku na E39 benzin (528i?)??
Jedna sa mi o to ci ma niekto vyhodeny kat alebo stredovy tlmic ?
Ake su postrehy po tychto upravách .Chcel by som vyhodit stredovy tlmic ci to bude hlucnejsie .Koncovy tlmic mam Eisenmann a je to dost tiche
Resp keby mal niekto linky na zahranicne fora o nejakych upravach atd.
Dik :wink:
:roll: Sorry,ale tomu neříkej úpravy,to jsou prasečiny největšího kalibru,vyhazovat katy a podobný ptákoviny.Pokud nemáš kat v prd..i,tak ho tam hezky nech,báchorky typu,že to líp pojede jsou mimo mísu!!Pokud máš origo eisenmann tlumič,tak buˇˇd za to rád a ostatní části vyfuku nech v origo stavu,pokud jsou v pohodě.Jinak zajímavej zahr.link s některejma upravenejma e39 je zde:
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#3 Příspěvek od 130maxi »

Preco by to mali byt prasacinky ,hladam nazory a skusenosti.Ked niekto poradi daj nieco ine (tym myslim komponenty od vyrobcov Eisenmann Supersprint a pod).Ja osobne kat nechcem vyhadzovat .Iba rozmyslam nad stredovym tlmicom .Co pozeram E36 maju ten isty motor ale o tlmic menej .Davali sme taky isty Eisenmann na E36 320i a to ma uplne iny zvuk nez moje .Preto sa chcem poradit ci uz niekto ma stym postrehy a najlepsie ci to uz niekto skusal .Odpovede ze "teoreticky" by to mohlo byt lepsie nechcem pocut :wink:
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od eric »

130maxi píše:Preco by to mali byt prasacinky ,hladam nazory a skusenosti.Ked niekto poradi daj nieco ine (tym myslim komponenty od vyrobcov Eisenmann Supersprint a pod).Ja osobne kat nechcem vyhadzovat .Iba rozmyslam nad stredovym tlmicom .Co pozeram E36 maju ten isty motor ale o tlmic menej .Davali sme taky isty Eisenmann na E36 320i a to ma uplne iny zvuk nez moje .Preto sa chcem poradit ci uz niekto ma stym postrehy a najlepsie ci to uz niekto skusal .Odpovede ze "teoreticky" by to mohlo byt lepsie nechcem pocut :wink:
No jasně,ale pokud chceš ladit zvuk výfuku,tak se to rozhodně nedělá vyjmutím katu,anebo středového tlumiče.Zvuk se ladí pouze zadním tlumičem,případně ještě otevřeným sáním,ale tam musí být zase dobře vyřešen přívod studeného vzduchu,jinak je to kontraproduktivní!!!A docela se divím,že nejsi spokojený se zvukem od eisenmanna,protože to je hodně dobrá značka.Zvuk výfuku se ladí hlavně tím,jak máš v tlumiči roury,který by měly bejt stejnýho průměru jaký je na konci svodů a pak podle toho,jak hlučný to chceš mít,tak se dělá děrování na rourách vevnitř tlumiče.Samozřejmně,že když uděláš větší vývod z tlumiče,tak ti to bude více řvát,ale zároven už to nebude úplně richtik po tech.stránce.Jako řešit výfukovou soustavu je docela věda,když to má být správně a proto jsem psal,že zásahy typu vyndanej kat a vedený holý roury až dozadu je prostě prasečina.Ty výfuk.plyny musí mít taky nějaký odpor a tak.takže pokud se ti zdá,že ti výfuk málo řve,tak by se musel rozpárat ten zadní tlumiš a navrtat do těch rour víc děr,ale dle mýho je to blbost,Eismann musí znít parádně.Hod sem schválně natočenej zvuk z tý tvý 528-ky,nebo odkaz třeba na youtube,jestli to tam třeba máš hozený :wink: Jiank koukal jsem na youtubu na 528i s eisenmanama,tak samo,že ten zvuk třeba není jako s eisenmanem u V8-ček,ale i tak si myslím je luxusní viz.
http://www.youtube.com/watch?v=7iZnuNyjZTA

A tady třeba od Hartge,ten je takovej hlubší a hutnější:
http://www.youtube.com/watch?v=yWGpYmYZ3N8

zde jiná značka:
http://www.youtube.com/watch?v=M7IytNrMLDU

tady supersprint:
http://www.youtube.com/watch?v=v0s5OxdYxh8
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#5 Příspěvek od 130maxi »

http://www.youtube.com/watch?v=Adn6t3-Z1NY Toto je ta E36 320i co som spominal :wink: Moje este nahodim neskor :wink:
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od eric »

130maxi píše:http://www.youtube.com/watch?v=Adn6t3-Z1NY Toto je ta E36 320i co som spominal :wink: Moje este nahodim neskor :wink:
Pěknej zvuk!
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#7 Příspěvek od 130maxi »

Vpodstate moje presne take iste len tichsie :oops:
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#8 Příspěvek od bavorak »

Musíš si uvědomit co vlastně chceš-bud jen zvuk a nebo zvuk a větší výkon.Když jen zvuk,tak si musíš pohrát ze zadním tlumičem.Když výkon a zvuk tak z celým výf.systémem.Takže svody,sport.kat,kon.tlumič,zvětšit průměr roury.Když by si chtěl opravdu brutalitu tak tam dej jenom SVODY ,větší trubku a zadní díl,ale tím zničíš u 528i krouták od spoda.Pojede to víc nahoře.Tak to mám udělané já na 325i na HobyVrchy(k tomu mám ještě ot.sání, ost.vačky,jinou říd.jednotku,kratší převody,atd.)Ale na normální ježdění je to na nic.Takže být tebou dám svody,sport.kat,větší průměr roury,koncák.Bude to o něco ostřejší než to máš ted a ještě tam uděláš nějakého toho koníka.
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#9 Příspěvek od 130maxi »

bavorak píše:Musíš si uvědomit co vlastně chceš-bud jen zvuk a nebo zvuk a větší výkon.Když jen zvuk,tak si musíš pohrát ze zadním tlumičem.Když výkon a zvuk tak z celým výf.systémem.Takže svody,sport.kat,kon.tlumič,zvětšit průměr roury.Když by si chtěl opravdu brutalitu tak tam dej jenom SVODY ,větší trubku a zadní díl,ale tím zničíš u 528i krouták od spoda.Pojede to víc nahoře.Tak to mám udělané já na 325i na HobyVrchy(k tomu mám ještě ot.sání, ost.vačky,jinou říd.jednotku,kratší převody,atd.)Ale na normální ježdění je to na nic.Takže být tebou dám svody,sport.kat,větší průměr roury,koncák.Bude to o něco ostřejší než to máš ted a ještě tam uděláš nějakého toho koníka.
Nechcem to az tak extrem len preto som rozmyslal co vlastne dosiahnem ked vyhodim len stredovy tlmic .Ci sa zvysi zvuk troska alebo moc .Urcite by som chcel aj nejake ladene zvody ale to vsetko az casom :oops:
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od eric »

130maxi píše:
bavorak píše:Musíš si uvědomit co vlastně chceš-bud jen zvuk a nebo zvuk a větší výkon.Když jen zvuk,tak si musíš pohrát ze zadním tlumičem.Když výkon a zvuk tak z celým výf.systémem.Takže svody,sport.kat,kon.tlumič,zvětšit průměr roury.Když by si chtěl opravdu brutalitu tak tam dej jenom SVODY ,větší trubku a zadní díl,ale tím zničíš u 528i krouták od spoda.Pojede to víc nahoře.Tak to mám udělané já na 325i na HobyVrchy(k tomu mám ještě ot.sání, ost.vačky,jinou říd.jednotku,kratší převody,atd.)Ale na normální ježdění je to na nic.Takže být tebou dám svody,sport.kat,větší průměr roury,koncák.Bude to o něco ostřejší než to máš ted a ještě tam uděláš nějakého toho koníka.
Nechcem to az tak extrem len preto som rozmyslal co vlastne dosiahnem ked vyhodim len stredovy tlmic .Ci sa zvysi zvuk troska alebo moc .Urcite by som chcel aj nejake ladene zvody ale to vsetko az casom :oops:
No právě se ti snažíme říct,že vyhozením toho střed.tlumiče možná díclíš nějaký zvuk.změny,ale rozhodně nebude pozitivní!!Zae si musíš ujasnit,nakolik chceš investovat,protože kvalitní laděné svody např.od supersprintu budou stát okolo 17tis.kč,pak ty sport.kat atd atd.Ale zdá se mi,že se neženeš až tak za větším výkonem,kterýho stejně s běžně dostupnejma sadama nedocílíš nijak víc znatelně,ale jde ti jen o zvuk,tzn. ten tkví pouze v tom zadním tlumiči,jak jsem psal prve.
Odpovědět